Vrijdag:
Bench press
10 x 60 kg
1 x 90 kg
1 x 100 kg
1 x 110 kg
1 x 120 kg
130 fail
120 ging als een eitje, 130 helemaal niet, het is de eerste keer in lange tijd (vast paar maand) dat ik nog eens gemaxt heb. Mijn oude record van 140 is dus nog een eind verwijderd, maar nu ik maar 83 kg meer weeg, is het vrij logisch. Ik wil wel binnen een week of 3-4 weer vlot 130 pressen.
Close grip bench press
10 x 70 kg
10 x 80 kg
10 x 80 kg
lastig
Skullcrusher
10 x 35 kg
10 x 40 kg
8 x 45 kg
Triceps pushdown
10 x 35 kg
10 x 35 kg
10 x 35 kg
Daarna nog wat buik.
Een verder verslag van het weekend:
Donderdag op de voetbal een pilsje of 6 gedronken bij een potje poker. Dit viel dus nog mee.
Vrijdag na het trainen heb ik rond 4 uur eerst nog wat gegeten, maar daarna mijn stamkroeg binnen tot een uur of 6. Je komt binnen en bestelt een cola zero, maar al snel wordt het zero cola en een paar pilsjes in de plaats. Rond 6 uur half 7 dan maar pizza gaan eten en daarna snel naar huis. Een vriend van mij z'n vriendin is bevallen, dus daar even naartoe. s' Avonds nog naar Gent geweest en weer bier. Rond 4 uur ben ik thuisgekomen en om 7 uur ging de wekker, want ik ging een dagje gaan werken. Ik zat dus nog volop in mijn diepste slaap, wat een marteling om daaruit gehaald te worden.
Zaterdag dus de hele dag gewerkt, ik ben 's avonds rond 7 uur thuis gekomen. En om 9 uur weer m'n stamcafé binnen, standaardritueel. Om 2-3 uur was ik ladderzat en bekaf, na een uurtje met mijn ogen halfopen, halftoe gestaan te hebben, ben ik dan maar huiswaarts gekeerd.
Zondag ben ik na 8 uurtjes slaap opgestaan, wat gegeten, wat in mijn bed liggen stinken. Daarna ging ik met een vriend een terrasje doen, maar we zijn weer onze stamcafé binnengerold. Paar pilsjes en 1 whisky gedronken, rond 7 uur 's avonds dan maar naar huis om een alcoholrijk weekend af te sluiten. Best wel jammer eigenlijk, want ik heb heel de week erg goed getraind en op mijn voeding gelet. Best duur weekend ook, maar goed, je bent maar 1 x jong. Vanaf vandaag weer hardcore de gym in

.