Fitness Seller

Simon geht los

ik doelde op deze post;

De stage eist nu echt een zware tol, ik train nog amper, verlies kilo's van de stress, normaal zat het er morgen op, maar dinsdag heb ik door een darminfectie geen stage kunnen lopen en moet ik volgende week dus nog wat uren inhalen.

Ik heb verder nog bakken werk en ik hoop er binnenkort weer ten volle tegenaan te kunnen gaan. Ik heb nog een paar foto's genomen gisteren, veel massa kwijt, vooral op mijn armen en borst, wel een stuk droger, ik post als ik eens wat meer tijd heb.

Ik ga ook weer mijn log bijhouden en de andere logs volgen, maar tegenwoordig vind ik echt de tijd niet meer.
Ik ben ook vrij veel kracht verloren imo. Na volgende week bereid ik mij ten volle voor op de zomer en ga ik er weer tegenaan. Met uitzondering van 1 stageweek nog in april, maar eens een weekje doorbijten gaat wel, maar door deze langere stage ben ik nu al 3 weken nauwelijks te vinden in de gym en verlies ik kilo's als een leprapatiënt ledematen door de stress.

Maar goed, beterschap op komst.

maar ik begrijp dat je stage er nu op zit?

• Topic Starter Topic Starter
Incline dumbbell press
12 x 32 kg
12 x 32 kg
12 x 32 kg

Incline smith bench press
10 x 40 kg
10 x 40 kg
10 x 40 kg
zo wijd mogelijke grip en trage uitvoering

Incline dumbbell flies
15 x 22 kg
15 x 22 kg
15 x 22 kg
Oké, dit is nu echt te licht, zelfs voor 15reppers.

Incline db press moet hoger, ik herinner me nog sets te doen met van 6-8 reps met 42 kg.

Straight barbell curl
10 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 40 kg
no cheating

Alternating dumbbell curl
10 x 15 kg
10 x 15 kg
10 x 15 kg
lekker gewichtje om het zuiver te doen

Reversed barbell curl
10 x 20 kg
10 x 20 kg
10 x 22,5 kg

Daarna nog 2 oefeningen voor de onderarmen, cable shrugs en buik.

Opmerking: ik begin zowaar aders te krijgen op mijn onderarmen, biceps en schouders. Het zijn wel geen dikke die er zuiver bovenop lopen, maar toch, je ziet ze:). Eeuwen geleden dit.

Standing front press
12 x 30 kg
10 x 50 kg
9 x 60 kg (laatste 3 met legdrive)
9 x 50 kg (laatste 3 met legdrive)

Standing side raises
10 x 10 kg
10 x 10 kg
10 x 10 kg

Bent over side raises borst op schuine bank
10 x 6 kg
10 x 6 kg
10 x 6 kg

Hatelijk dat ik jongelui vooruit zie gaan. Het motiveert me enorm, zeker qua kracht. Dat ik geen 90 kg aan 7% vet zal worden, als ik wil blijven voetballen heb ik vrede mee genomen. Dat neemt niet weg dat ik daarom wel sterk wil zijn. Ik wil mijn voorsprong op die gasten uitbouwen.

Close grip bench press
15 x 50 kg
10 x 70 kg
10 x 80 kg
10 x 80 kg

Skullcrusher
10 x 40 kg
9 x 45 kg
10 x 45 kg

Cable pushdown
13 x 21 kg
15 x 21 kg
11 x 21 kg

Shrugs
15 x 100 kg
15 x 100 kg
15 x 100 kg

Daarna nog wat buik en 10 minuutjes zonnebank:cool:.

Borst;

Inclines moeten hoger man, die zijn uit verhouding met je gewone bench.
Maar remember; we zijn bodybuilders geen powerlifters. Dus zodra je front delts gaat gebruiken.... :finger:

Schouders;

Netjes die front press :thumbup:
Wat vindt je van die bent over side raises op z'n bankje liggend?
Beter he? Mijn achterkant schouders zijn wel goed vooruit gegaan van die oefening.

Triceps;

Mooie training.

Het weekend;

Hou het nuchter.

Borst;

Inclines moeten hoger man, die zijn uit verhouding met je gewone bench.
Maar remember; we zijn bodybuilders geen powerlifters. Dus zodra je front delts gaat gebruiken.... :finger:

Schouders;

Netjes die front press :thumbup:
Wat vindt je van die bent over side raises op z'n bankje liggend?
Beter he? Mijn achterkant schouders zijn wel goed vooruit gegaan van die oefening.

Triceps;

Mooie training.

Het weekend;

Hou het nuchter.

Inclines wordt aan gewerkt, probleem is dat ik momenteel niet onder de 10 reps wil gaan voor gelijk welke oefening. Ja op zo'n bankje ga je inderdaad minder smokkelen, thx.

'Hou het nuchter' FAIL.

Incline dumbbell press
15 x 32 kg
15 x 32 kg
15 x 32 kg

Barbell pullover
10 x 35 kg wijd
10 x 40 kg wijd
10 x 35 kg

Incline dumbbell flies
15 x 22 kg
20 x 22 kg
20 x 22 kg

Ik vond het zo wel welletjes geweest, morgen herstellen van de training. 's Avonds ga ik weer uit:o.

Serieus matige training vandaag, dinsdag zal er ook wel voor iets tussengezeten hebben

Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW

Bent over cable T-bar row zonder borststeun, wide grip
10 x 35 kg
10 x 40 kg
10 x 40 kg

Bench press
20 x 60 kg
10 x 80 kg
10 x 90 kg
10 x 90 kg
no power

Flies
15 x 22 kg
15 x 22 kg
15 x 22 kg

That's it.

De nieuwe fitness in mijn gemeente heeft wellicht geen bench press 'te gevaarlijk'.

Standing front pressgeen legdrive
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg

Skullcrusher
10 x 40 kg
10 x 40 kg
10 x 40 kg

EZ-barbell curl
10 x 40 kg
10 x 40 kg

Bent over dumbbell curlspierspanning
10 x 10 kg
10 x 10 kg

Op een nuchtere maag:).

Netjes man. Krachtige stats!
Maar ligt het aan mij of train je je benen niet? Blessure?

Ik zal wel over iets heen gelezen hebben :rolleyes: of ik zit in de war met iemand anders.. er zijn ook zoveel logboeken hier ;)

Netjes man. Krachtige stats!
Maar ligt het aan mij of train je je benen niet? Blessure?

Ik zal wel over iets heen gelezen hebben :rolleyes: of ik zit in de war met iemand anders.. er zijn ook zoveel logboeken hier ;)

Ik speel ook voetbal en ik heb de laatste 2 seizoen heel veel enkelblessures gehad, ik heb nu donderdag mijn ligamenten van mijn linkerenkel voor de tweede keer gescheurd. Eerder dit seizoen heb ik in mijn rechterenkel een botsplinter gehad. Dus mijn enkels hebben al heel wat afgezien en zijn vrij onstabiel, normaal ging ik na dit seizoen mijn benen frequenter gaan trainen, dus ik zal moeten afwachten tot mijn enkel volledig genezen is. Mijn benen zijn van nature 60+ en mijn kuiten ca. 40 cm, dus ze zijn niet geheel uit verhouding.

Terug
Naar boven