Fitness Seller

sixpack trainen

.. Hoe dom denken jullie dat ik ben ik zou wel alles willen trainen
maar voor fitniss heb ik geen geld en hoe kan kan ik alles thuis doen?
Ik heb wel gratis fysio tot 2015 en daar staan allemaal apparaten van benen
tot armen tot rug maar ik weet niet ik nog andere apparaten mag gebruiken
die niet met mijn rug te maken hebben.

dom weet ik niet, wel flink onwetend
neem een uurtje en lees de stickies

maak een schema voor training en voeding
kom dan terug met vragen die je nog hebt
dan zijn er zat mensen hier die je willen en kunnen helpen

boodschap: iets meer moeite doen zelf

Geen geld voor een fitness abbo maar wel om te roken.....

optrekken kan aan elke traprand of in seeltuintjes evenals dippen. borst kan je trainen door pushups met een verzwaarde rugzak,
2 dumbbells van elk 25 kilo heb je ook al voor minder dan 100 eu.

Bijles in Nederlands zou je ook wel goed doen.

Het probleem, beste Kevin, is dat jij je armen en buikspieren wil trainen, en je zit op een bodybuilding forum. Bodybuilding houdt net iets meer in dan enkel de showspieren trainen. Vergelijk het met dat je naar een voetbalclub stapt en je vertelt daar dat je enkel penalty's wil leren trappen. Serieuze reacties moet je daar dan niet verwachten. Evenmin als je hier nu met jouw vraag serieuze reactie kan verwachten.

Wat de beste oplossing voor jouw doelen is (niet dat het de gezondste of beste optie is) gewoon keihard gewicht verliezen zodat de kleine spieren die je al hebt gewoon heel zichtbaar worden. Dan gaan alle chickies goed je spieren en aders zien en denken ze allemaal dat je ke1ges13rt bent jwz! In werkelijkheid ben je dan gewoon een anorexisch plankje, maar dat snappen die chicks toch niet tot ze ouder worden dan 16.

• Topic Starter Topic Starter
Het probleem, beste Kevin, is dat jij je armen en buikspieren wil trainen, en je zit op een bodybuilding forum. Bodybuilding houdt net iets meer in dan enkel de showspieren trainen. Vergelijk het met dat je naar een voetbalclub stapt en je vertelt daar dat je enkel penalty's wil leren trappen. Serieuze reacties moet je daar dan niet verwachten. Evenmin als je hier nu met jouw vraag serieuze reactie kan verwachten.

Wat de beste oplossing voor jouw doelen is (niet dat het de gezondste of beste optie is) gewoon keihard gewicht verliezen zodat de kleine spieren die je al hebt gewoon heel zichtbaar worden. Dan gaan alle chickies goed je spieren en aders zien en denken ze allemaal dat je ke1ges13rt bent jwz! In werkelijkheid ben je dan gewoon een anorexisch plankje, maar dat snappen die chicks toch niet tot ze ouder worden dan 16.
Nee ik wil eigenlijk wel alle spieren trainen ( maar niet heel extreem ofzo), gewoon voor wat meer kracht en omdat sporten gezond is, en ja ik weet het ik rook blabla maar ik ga stoppen. Alleen ik denk gewoon niet dat het thuis allemaal mogelijk is. Ik heb nu alleen een bankje ( zie bijlage), dumbbells en een crosstrainer, mijn rugspieren trainen doe ik al bij de fysio. Daarom vroeg ik me af hoe jullie dit aan zouden pakken, ik kan nu wel van alles en nog wat gaan doen maar als ik het niet fatsoenlijk doe heb ik er ook niks aan.

l_joy-sport-buikspierplank.jpg

Laatst bewerkt:
Je kunt best roken tijdens krachttrainen hoor, maar wat bedoeld word is dat roken duurder is dan een sport abonnement.
Met dat bankje en dumbbells kun je al aardig wat.
Borst - bankdruk
Biceps - dumbbells curlen
Triceps - weet niet precies hoe de oefening heet
Schouders - shoulder press
Rug - ook geen idee hoe de oefening heet, ik noem het zagen. Maar rug doe je bij fysio.
Oefening voor je benen geloof ik ook met dumbbells, geen idee hoe die heet.

Je kan er "iets" mee inderdaad, maar niet voldoende.
Enige optie is ofwel sportschool, ofwel zelf al het nodige materiaal kopen. Als dat niet lukt, jammer, dan lukt het niet. Je wordt ook geen goede tenisser zonder tennisracket...

Setje dumbbells kopen en even kijken naar scooby workshop (youtube)
Vriendelijke kale man legt je uit wat je moet doen.

Toen ik startte woog ik 70 kg op 1m91, wat dicht bij jouw huidige stats is
wat wilt zeggen dat je er ongeveer zo uit ziet:

fvvh95.jpg

M 1m87 68kg ... scheelt niet veel..

Post anders een foto, en hoeveel pakjes rook je per week/dag whatever?

Jhaha nee hoor mijn vetpercentage is 14 procent ,en ik zit niet
In het beginnend stage van anorexia.No offense.

Quote of the day

Btw je bent 16 cm langer
Hoger vp en zelfde gewicht als mij

Je ziet er waarschijnlijk hetzelfde uit als min toen ik 48 kilo woog

Dus ja begin stadium anorexia

f**got

Terug
Naar boven