zoals ik al zei, bovenkant borst, benen, tri's en traps.
Hoop op de 105k uit te komen, zit nu op 97 op plusmin 13/14%
je vergist je imo.
Die gozer is huge, en ripped to the bone.
Maar ik wens je alle succes!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoals ik al zei, bovenkant borst, benen, tri's en traps.
Hoop op de 105k uit te komen, zit nu op 97 op plusmin 13/14%
Hij is wel aardig groot hoor, die grootte kan ik zeker wel halen, is een kwestie van mijn triceps bijtrekken, bovenkantborst bijkweken en bovenbenen in verhouding brengen met mijn kuiten. Hetgeen wat dit fysiek zo bruut maakt is die droog-en-hardheid en zie die maar eens naturel te behalen...

je vergist je imo.
Die gozer is huge, en ripped to the bone.
Maar ik wens je alle succes!
Ga ervoor kerel. Je hebt nu al aardig goede gains gemaakt en je gewicht zit ook dik in orde.
Bij 105k ga je cutten?

Voeding ziet er goed uit, heb je een schema? En wat is je trainingsschema! Ik ga je volgen!!
In dat filmpje vind ik die gast wel veel minder groot overkomen dan op die professioneel belichte fotoshoot plaatjes..
In dat filmpje vind ik die gast wel veel minder groot overkomen dan op die professioneel belichte fotoshoot plaatjes..
Gek he?!
Als je stilstaat en alles perfect kan uitlichten lijk je veel massiever dan wanneer je rondwandelt etc...
ff abbo namen hier.. ziet er goed uit!
succes met je doelen bij voorbaad!
Leuk dat je ook een log hebt hier, zal je ook volgen. Je streeffysiek moet op termijn zeker ook lukken met jouw dedicatie.
Ben je wat kracht verloren de laatste tijd ofzo trouwens?