AndroidHealthClinic

Sjekoog En la Casa del Dolor

Hij is wel aardig groot hoor, die grootte kan ik zeker wel halen, is een kwestie van mijn triceps bijtrekken, bovenkantborst bijkweken en bovenbenen in verhouding brengen met mijn kuiten. Hetgeen wat dit fysiek zo bruut maakt is die droog-en-hardheid en zie die maar eens naturel te behalen...

En ook poseren met een rol sokken in je onderbroek! :D

Ik ben er ook van overtuigd dat het haalbaar is, maar je stelde het op de manier dat je het al bijna gehaald hebt. Imo is zijn fysieke niveau nog een heel stuk hoger.

maar zeker haalbaar, dat ben ik met je eens.

Haalbaar idd.

Ga ervoor kerel. Je hebt nu al aardig goede gains gemaakt en je gewicht zit ook dik in orde.

Bij 105k ga je cutten?

zeker wel haalbaar jij hebt goede genen dus iig zet hem op veel succes gewenst

Voeding ziet er goed uit, heb je een schema? En wat is je trainingsschema! Ik ga je volgen!!

100% haalbaar heeft wel tijd nodig uiteraard.....

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag benen getraind.

Squat

warmup, 20xbar only
15*50
10*80
8*100
4*110
2*110

Hoop snel weer sterker te worden op de squat, vorig jaar getopt op 180, elke keer als ik nu squat krijg ik kramp in m'n hams na de derde set...

Leg curl.
10*40
10*50
8*70
8*80

Leg press
140-160-190 alles 8, laatste set 15hh op 120.

Leg extension
10*40
8*50
8*80
6*90

Best een goeie training, had moeite om te lopen naderhand.
Heb met sjapendoedel een afspraak, moet eind augustus (28ste) 105 kg wegen en hij 96.5 dus vreten en trainen als een malle!

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:47 ----------

Ga ervoor kerel. Je hebt nu al aardig goede gains gemaakt en je gewicht zit ook dik in orde.

Bij 105k ga je cutten?

Ik ga in maart weer beginnen met cutten, ik probeer de 105 vast te houden en op dat gewicht dikke gains te maken.
Toenstraks gewogen btw, weeg nu weer 98, rebound for tha win :D

Voeding ziet er goed uit, heb je een schema? En wat is je trainingsschema! Ik ga je volgen!!

Ik doe nu:

maandag
Borst-Triceps

Woensdag
Benen

Donderdag
Rug, triceps.

Zaterdag
Deadlifts, schouders.

Ik wil sterk worden en tegelijkertijd groeien.

gewicht 99k.

In dat filmpje vind ik die gast wel veel minder groot overkomen dan op die professioneel belichte fotoshoot plaatjes..

ff abbo namen hier.. ziet er goed uit!

succes met je doelen bij voorbaad!

Leuk dat je ook een log hebt hier, zal je ook volgen. Je streeffysiek moet op termijn zeker ook lukken met jouw dedicatie.

Ben je wat kracht verloren de laatste tijd ofzo trouwens?

ff abbo namen hier.. ziet er goed uit!

succes met je doelen bij voorbaad!

Thanks! Ik hoop het allemaal te gaan halen.

Leuk dat je ook een log hebt hier, zal je ook volgen. Je streeffysiek moet op termijn zeker ook lukken met jouw dedicatie.

Ben je wat kracht verloren de laatste tijd ofzo trouwens?

Ik ben naarmate mij cut dieper en dieper ging wel wat kracht kwijtgeraakt ja, hoewel mijn deadlift rond de 200 bleef en bench op 112 zelfs een pr gezet heb in die tijd.

Voeding doet zo belachelijk veel, ik heb zo'n lange tijd getraind terwijl ik onder onderhoud at en dat mist z'n uitwerking natuurlijk niet op je kracht na zo'n tijd.
Daarom is het een verademing dat ik nu weer aan het vreten ben en richting de 105k ga, toenstraks gewogen en tikte de 99.5 aan, absurt hoe snel het gaat bij mij...

Ik snap wel waarom je dacht dat ik kracht kwijt was, mijn squat stond vorig jaar idd op 180, mijn benen lopen voor op de rest van mijn lichaam(genetics) en het afgelopen halfjaar heb ik ze amper getraind omdat ik meer focus had om mijn bovenlichaam hiermee in verhouding te brengen, zo trainde ik ze sporadisch één keer in de 2/3 weken en dan meestal uit verveling omdat ik thuis niks te doen had en maar voor de 5de keer naar de gym ging die week.

ik zal hier zeker nog vaker komen lezen! sucses met je log/trainingen etc :D

Terug
Naar boven