- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Onzin, kijk anders eens hoe konstantinov deadlift. Rond de bovenkant van de onderrug en de bovenrug kan je prima rounden, ik ben zelf dan ook sterker. Als onderin je rug de boel maar neutraal is en dat was het op dit filmpje ook.
Wel vaag dat je chins zo zwak zijn vergeleken met je andere lifts (aangezien je contragewicht gebruikt). Zelfs ik kan met mijn dikke lijf nog chinnen.![]()
Ik heb ook nooit last na het deadliften, het laatste stuk haal ik veel vanuit mijn hams heb ik het gevoel.
Chinnes doe ik zo breed mogelijk, vaak ook ana het begin van mijn rugtraining bij wijze van warmup. Als ik hem gemiddeld vastpak kan ik wel 20x bodyweight optrekken, op het breedst 10X.
Thanks voor het commentaar en de aandacht voor mijn log!
---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------
Sorry voor late reply, had het druk met marcj afzeiken.
Ik eet nu nog op gevoel, de koelkast zit goed vol met blokken kaas, schouderham, eieren, kwark en tonijn. Ga het eten op gevoel nog even doorzetten, probeer ervoor te zorgen dat ik de hele dag verzadigd ben. Als school begint in september ga ik weer op gezette tijden volgens een schema eten aangezien mijn dag dan wat structuur heeft en ik niet zoals nu tussen 12en 3 's middags een keer uit bed rol.