MuscleMeat

Sjekoog En la Casa del Dolor

• Topic Starter Topic Starter
Onzin, kijk anders eens hoe konstantinov deadlift. Rond de bovenkant van de onderrug en de bovenrug kan je prima rounden, ik ben zelf dan ook sterker. Als onderin je rug de boel maar neutraal is en dat was het op dit filmpje ook.
Wel vaag dat je chins zo zwak zijn vergeleken met je andere lifts (aangezien je contragewicht gebruikt). Zelfs ik kan met mijn dikke lijf nog chinnen. :o

Ik heb ook nooit last na het deadliften, het laatste stuk haal ik veel vanuit mijn hams heb ik het gevoel.

Chinnes doe ik zo breed mogelijk, vaak ook ana het begin van mijn rugtraining bij wijze van warmup. Als ik hem gemiddeld vastpak kan ik wel 20x bodyweight optrekken, op het breedst 10X.

Thanks voor het commentaar en de aandacht voor mijn log!

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

hoe ziet je voeding er eigenlijk uit?

Sorry voor late reply, had het druk met marcj afzeiken.

Ik eet nu nog op gevoel, de koelkast zit goed vol met blokken kaas, schouderham, eieren, kwark en tonijn. Ga het eten op gevoel nog even doorzetten, probeer ervoor te zorgen dat ik de hele dag verzadigd ben. Als school begint in september ga ik weer op gezette tijden volgens een schema eten aangezien mijn dag dan wat structuur heeft en ik niet zoals nu tussen 12en 3 's middags een keer uit bed rol.

Mooie deadlift, alleen volgende keer van de blokjes af he...

Is dat een olympische stang trouwens?

Mooie deadlift, alleen volgende keer van de blokjes af he...

Is dat een olympische stang trouwens?

Nee is geen olympische, is een stang van speciaal materiaal en weegt 12k. Kan 240k aan. Rotte is dat hij dunner is dan een olympische waardoor je sneller op grip failt.

De grote schijven die eraan hangen zijn een stuk kleiner dan reguliere schijven. zonder blokken hangt de stang plusmin 8cm boven de vloer. Hield er toen nog rekening mee dat het een healthcenter was, lift nu zonder die dingen eronder met als gevolg dat er weleens mensen van beneden of vanuit het cardio gedeelte komen kijken of er iets overleden is.

Nee is geen olympische, is een stang van speciaal materiaal en weegt 12k. Kan 240k aan. Rotte is dat hij dunner is dan een olympische waardoor je sneller op grip failt.

De grote schijven die eraan hangen zijn een stuk kleiner dan reguliere schijven. zonder blokken hangt de stang plusmin 8cm boven de vloer. Hield er toen nog rekening mee dat het een healthcenter was, lift nu zonder die dingen eronder met als gevolg dat er weleens mensen van beneden of vanuit het cardio gedeelte komen kijken of er iets overleden is.

:roflol:
Deed ik ook en moet je gewoon schijt aan hebben. :D

Wat is de normale omtrek eigenlijk dan van een olympische? Dan kijk ik het eens na bij ons. Wij hebben zowel dikke als dunnere stangen, wegen wel beiden 20kg, daar ben ik zeker van.

Wat is de normale omtrek eigenlijk dan van een olympische? Dan kijk ik het eens na bij ons. Wij hebben zowel dikke als dunnere stangen, wegen wel beiden 20kg, daar ben ik zeker van.

Men's bar
A men's Olympic bar is a metal bar that is 2.2 m (7.22 ft) long and weighs 20 kg (44.1 lbs)[1]. The outer ends are 50 mm in diameter, while the grip section is 28 mm. The bars have grip marks spaced 910 mm apart to allow intuitive grip width measurement. It is the standard used in competitive weightlifting where men and women compete at the highest level - the Commonwealth Games, Pan-American Games, World Championships, and the Olympics. The total weight of the barbell varies based on the type and number of plates loaded onto the ends the bar and the lift being performed and can be as much as 1,000 pounds (450 kg).[1]

In addition to regular Olympic bars, powerlifting often requires use of sturdier bars to better accommodate the heavier weights being used in the sport. These bars can be longer (to allow loading of more plates) and thicker (to deform less under load). Additionally, powerlifting bars have their grip marks spaced closer, at 810 mm. This closer spacing is used to check legal grip width in the bench press. The International Powerlifting federation does not, however, allow the use of longer or thicker bars.

wij hebben ook geen olympische dikte. Maar zijn wel 20kg. Heb ze trouwens nog nooit in een gym gezien.

Misschien moet ik ook maar eens afwisselen, kijken of er verschil in zit.

Aangezien ik bij mijn vriendin ben vandaag bij cardiofitness beverwijk getraind. Brute sportschool; veel plateloaded en hardcore.

Voor benen gekozen aangezien ik sterk wil worden met squat en healthchitty geen rack heeft. bovenkant borst-tri's erbij gestackt omdat die bijgetrokken moeten worden.

Los squat.(pas 2de keer dat ik los doe, normaal id smith.)
10*50
10*70
8*90
4*100
3*120

Leg press
Geen idee van het gewicht, 4 setjes steeds meer bijgeladen tot failure.(ze moeten groeien)

Incline bench
10*50
10*60
8*70
6*85

Incline dumbbell press
10*25
8*30
8*35
6*35

Leg extensions.
2 sets hoog in reps, gekilled.

Triceps extensions machine.

Redelijke gewichten zo op de squat, maar wel laag volume op je benen of zie ik dat verkeerd? Reageer je hier goed op?

Redelijke gewichten zo op de squat, maar wel laag volume op je benen of zie ik dat verkeerd? Reageer je hier goed op?

Ik weet niet of ik hier goed op reageer, sinds ik weer ben gaan eten al 3 cm gepakt dus ik neem aan van wel. Squat doe ik niet veel volume. Normaal squat ik niet los dus begin rustig aan met 120/140 max tot ik over een tijdje ga toppen om te zien of ik die 180 nog haal.

Extensions en leg curls ed maak ik wel veel volume.

Goeie stap om los te gaan squaten, daar gaan die wheels van groeien.
2 oefeningen voor de benen niet wat weinig?

Niet slecht die squats aangezien je nooit los pakt. Los squat is heel wat anders dan smith. Benchen is ook netjes op 85kg.
Balen zeg dat ze geen rack hebben, dat zuigt echt zwaar. Maarja niks aan te doen :(

Netjes gewerkt...damn een sportschool waar ze geen rack hebben wtf?

Goede gewichten gebruik je

Niet slecht die squats aangezien je nooit los pakt. Los squat is heel wat anders dan smith. Benchen is ook netjes op 85kg.
Balen zeg dat ze geen rack hebben, dat zuigt echt zwaar. Maarja niks aan te doen :(

Bench was alleen incline. Squat heb ik niet op 1 rm getopt omdat ik niemand had die kon zekern, best kak maar volgende keer beter.

Thanks voor de motivaties!

Terug
Naar boven