AndroidHealthClinic

Sjimpiej's trainingslog

Bezoekers in dit topic


Ga je meedoen? Vind t wel wat voor jou.
 

Ga je meedoen? Vind t wel wat voor jou.
Thanks voor je berichtje maat 🤝🏼

Ja zit in twijfel, hoop eind april klaar te zijn met mn cut. Wil nog zo'n kleine 3 kilo kwijt. Vanochtend 76,8 en hoop in de 74 te eindigen. Laatste cut was 71, maar hoop nu de 74 als mooi start punt bouwfase te hebben.

Wil dan een hele lichte bouwfase starten zodat ik deze door kan trekken tot na de zomer.. dus zal niet heel veel spectaculairs zijn voor de contest.

cut is nameljjk erg lekker aan het gaan en zie daarin veel progressie.. in 9 weken 6,5 kg kwijt. Steady +/- 800gr per week. Dat zou wel mooi zijn voor zo'n contest, maar nu dus heel langzaam bouwen vanaf mei en eind juli 3 weken op vakantie..dat valt ook beetje cut met einde van die contest..

Twijfel dus of ik in die periode echt iets moois ga neerzetten of dat het te langzaam zal gaan.
 
Deze twee van afgelopen donderdag na pull sessie in de avond:


20240328_210201.jpg
20240328_210231.jpg
 

Ga je meedoen? Vind t wel wat voor jou.
Zie dat jij ook nog twijfelt?
 
Begint goed droog te worden maat 👍🏻
Thanks! Cut gaat ook lekker. Dit zijn laatste "checkin" gegevens:

Screenshot_20240405_102921_Sheets.jpg


Helaas ook wel wat overall massa, maar voor namelijk taille/buik.

Screenshot_20240405_102859_Sheets.jpg
 
Ga je na je cut even op onderhoud of gelijk door naar een bulk?
Denk langzaam wekelijk opbouwen naar onderhoud en vervolgens tot max 3100cal denk ik. Onderhoud ligt laatste maanden beetje rond de 2800. Dus wil kijken hoe lang ik door kan bouwen met zo min mogelijk surplus. Dus max 300 erboven eigenlijk.

Weet even niet meer zeker hoe we dat hiervoor hebben gedaan tijdens de coaching.

wovano wat is ook alweer het advies na de cut? Kan dit niet meer terug vinden. Volgens mij langzaam opbouwen naar onderhoud en als je niet meer aankomt telkens iets opbouwen in calorieën? In hoeveel weken adviseer je meestal om van calorieën cut over te schakelen naar calorieën onderhoud?
 
Weer eens tijd voor een checkin.
Ook mooi vergelijk qua omvang ten opzicht van november 2022 toen ik de cut beëindigde op 71,7. Cut nu iig nog 2 weken door en daarna kijk ik of ik ga starten aan een lichte bouwfase of nog iets verder cut.

Benieuwd hoe de omvang zal blijven op benen en armen en hopelijk zo zien of er een beetje vvm is blijven hangen
😉

Vanochtend 75,5 dus drop nog steeds gestaag. Gister pull day op medium carbs. Vandaag dagje laag en rust, dus zal hometrainer worden en zo ff lekker doorstappen in de pauze.

1713517000632.png
 
Qua massa lijkt er niet heel veel verschil.. qua definitie ook niet heel veel. Maar die paar kilo zal toch wel ergens zitten en de omvang tabel laat dat ook wel zien omdat alles toch enkele cm's erbij heeft.
Volgens mij chest inserties iets hoger te zien en abs iets visueler.
Dus nog twee weekjes de cut knallen en dan hopelijk een kilo of 1-2 massa erbij gepakt hebben afgelopen 1,5 jaar. (ondankbare sport
😂
). Dan een goeie strakke bouwfase beginnen en gaan voor +2 kg volgend jaar
 
Nog wat foto's van ochtend shape vandaag op 75,5:
 
Wat is je progressie op de grote 4 en wanneer ben je met de test begonnen?
 
Wat is je progressie op de grote 4 en wanneer ben je met de test begonnen?
De grote 4 doe ik eigenlijk niet echt.
Borst is machine presses en flyes.
Rug is t-bar rows, machine rows, pull downs
Benen is leg presses, bss, isolaties

Juni 2023 begonnen met test in gel vorm.
24 juli 2023 eerste test prik gehad. (Nebido, 4ml, 1gr).
Woensdag m'n 5e prik. Eerste 4 telkens na 7-8weken gemiddeld, deze wordt na 14 weken.
Vandaag androloge gesproken en volgende twee als het goed is ook weer om de 14 weken. Gok dat dat beetje mn interval gaat worden om geen waardes onder de 15nmol te krijgen
 
Back
Naar boven