- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Dat lijkt me een heel goed idee 👌🏼 spreken we snel even af 😉
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt me een heel goed idee 👌🏼 spreken we snel even af 😉
K ga dit gebruiken om mijn vrouw te bewijzen dat het nog erger kan 🤣Vrouw werd beetje gek van alle grote bussen. Ikea de oplossing 😉
![]()
![]()
![]()
Staat achter en in de kast nog wat secret stash..K ga dit gebruiken om mijn vrouw te bewijzen dat het nog erger kan 🤣
Haha ja met flavour drops of andere smaken kun je er idd ook wel wat van maken ja. Maar vind zelf bijvoorbeeld pistache met frambozen en havermout, snickerdoodle met cream of rice, kokos met cereals en melk erg lekker.. en uiteraard nog wel andere combi's, maar vind die afwisseling wel erg lekker 😁Zo grappig dit. Ben blij dat mijn voorkeur naar neutrale / smaakloze whey gaat![]()
Hehe, nou je maakt er wel een feestje van. Ik fl**ker alles wat ik nodig heb ik een shakebeker en klok het weg. Leef 's ochtends meer voor mijn koffie. Avondeten is where it's at voor mij.Haha ja met flavour drops of andere smaken kun je er idd ook wel wat van maken ja. Maar vind zelf bijvoorbeeld pistache met frambozen en havermout, snickerdoodle met cream of rice, kokos met cereals en melk erg lekker.. en uiteraard nog wel andere combi's, maar vind die afwisseling wel erg lekker 😁
Dat herken ik wel van aantal jaren terug idd. Shake met banaan, havermout, pindakaas en whey, ff in de blender en 2x per dag flinke shake. Maar wellicht bedoel je dat je het met alleen melk of water achterover giet voor de extra eiwitten 😉Hehe, nou je maakt er wel een feestje van. Ik fl**ker alles wat ik nodig heb ik een shakebeker en klok het weg. Leef 's ochtends meer voor mijn koffie. Avondeten is where it's at voor mij.
Inderdaad. Thats the spirit 👊🏼 ga jij lekker?Komt vast wel weer goed! Dat ene maandje minder gaat het niet verknallen natuurlijk![]()
In december 2 weken niet getraind door een gekneusde rib. Dan tijdens de feestdagen wat half getraind (vanaf ik mijn core moet aanspannen deed het pijn dus vrijwel bij elke oefening) en vorige week een vasectomie laten doen dus nu ook weer meer dan een weekje niet getraind. Ik hoop maandag terug te kunnen knallen