MuscleMeat

Sjimpiej's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Afgelopen woensdag mn 3e testosteron injectie gekregen. Dit keer na 7 weken. Na 5 weken was mn level op 19 en ze proberen het level niet onder de 15 te laten komen.
Volgende bloedprikken is 7 weken na deze injectie, dus benieuwd hoe mn waardes dan gaan zijn.
Als het goed is worden in het begin de interval periodes steeds langer tot we een goed level hebben bereikt. Ben benieuwd.
Voel me mentaal iig weer een stuk lekkerder dan de afgelopen 2 weken.

Checkin dagje eerder.
Hele week, sinds vorige week vrijdag, verkouden en beetje verrot geweest. Om geen afbraak te doen, besloten niet te gaan trainen.
Sinds woensdag wel weer elke dag hometrainer en nu weer (iets lichtere) training aan het pakken. Morgen nog benen training en maandag avond push. Daarna weer volle bak erop.

In totaal toch de 105min cardio gehaald. Stappeon stukje onder de 10k per dag.

Qua gewicht paar dagen steady (ondanks meer eten) en nu weer aan het droppen. Zo te zien is rond de 2800-2900 mn onderhoud.

Screenshot_20231118_080223_Sheets.jpg

Niet heel boeiende checkin dus 👌🏼

Fijn weekend allen!

Zo grappig dit. Ben blij dat mijn voorkeur naar neutrale / smaakloze whey gaat :o

• #1.068
Zo grappig dit. Ben blij dat mijn voorkeur naar neutrale / smaakloze whey gaat :o
Haha ja met flavour drops of andere smaken kun je er idd ook wel wat van maken ja. Maar vind zelf bijvoorbeeld pistache met frambozen en havermout, snickerdoodle met cream of rice, kokos met cereals en melk erg lekker.. en uiteraard nog wel andere combi's, maar vind die afwisseling wel erg lekker 😁

Haha ja met flavour drops of andere smaken kun je er idd ook wel wat van maken ja. Maar vind zelf bijvoorbeeld pistache met frambozen en havermout, snickerdoodle met cream of rice, kokos met cereals en melk erg lekker.. en uiteraard nog wel andere combi's, maar vind die afwisseling wel erg lekker 😁
Hehe, nou je maakt er wel een feestje van. Ik fl**ker alles wat ik nodig heb ik een shakebeker en klok het weg. Leef 's ochtends meer voor mijn koffie. Avondeten is where it's at voor mij.

• #1.070
Hehe, nou je maakt er wel een feestje van. Ik fl**ker alles wat ik nodig heb ik een shakebeker en klok het weg. Leef 's ochtends meer voor mijn koffie. Avondeten is where it's at voor mij.
Dat herken ik wel van aantal jaren terug idd. Shake met banaan, havermout, pindakaas en whey, ff in de blender en 2x per dag flinke shake. Maar wellicht bedoel je dat je het met alleen melk of water achterover giet voor de extra eiwitten 😉

Hoe gaat het met jou? De feestdagen wat overleefd? :)

• #1.072
Hey hey! Thanks voor het vragen 🤝🏼 Gaat lekker zn gangetje. Maar laatste 3 weken met feestdagen, verjaardag zoontje wat vaker gevierd, erg druk op werk en twee weken lekkere rauwe strot, niet heel veel getraind. Gemiddeld 2x per week en niet zo zwaar. Zie het maar als een deload. Voeding ook daardoor niet echt strak gehouden en weegschaal paar kilo'tjes erbij.. nu weekje iets mindere intensiteit gepakt om weer op te bouwen en vanaf volgende week weer strak erop. Niet echt tevreden met de spiegel nu en zonde van paar weken teveel eten.. Maar was wel lekker ff, dus nu weer serieuzer en er strakker op 💪🏼

Komt vast wel weer goed! Dat ene maandje minder gaat het niet verknallen natuurlijk :flexbiceps:

Inderdaad. Thats the spirit 👊🏼 ga jij lekker?
In december 2 weken niet getraind door een gekneusde rib. Dan tijdens de feestdagen wat half getraind (vanaf ik mijn core moet aanspannen deed het pijn dus vrijwel bij elke oefening) en vorige week een vasectomie laten doen dus nu ook weer meer dan een weekje niet getraind. Ik hoop maandag terug te kunnen knallen :D

• #1.076
Ai ook ff mindere periode voor het trainen dus.. rustig aan met je vasectomie he 😉 wilt daar echt geen ontsteking of nabloeding hebben.. goed herstel gewenst iig!

Hee kerel, hoe gaat ie hier? Draad weer beetje aan het oppakken?

• #1.078
Hey man, ja ben wel weer lekker aan het trainen 💪🏼 voeding nu een weekje ook weer wat strakker. Alle uitjes en afspraken weer beetje gehad, dus ook wat makkelijker om nu de regelmaat weer op te pakken.

Jij ook lekker aan het genieten van je nieuwe spullen lees ik. Nice! En bijna de 100kg squat 💪🏼

Mooi man. Maar niet meer zo actief loggen dus?

Ja ik ben wel lekker met mn nieuwe speeltjes bezig 😎

• #1.080
Goed te horen! Altijd lekker om goeie spullen te hebben 👌🏼

Nou trainingen loggen is nu niet zo handig omdat ik het bijhoud in excel en ben niet heel strak geweest op de pr's. En eigenlijk vanochtend voor het eerst sinds paar weken pas weer omvang gemeten en foto's gemaakt. Beiden niet heel erg om trots op te zijn 🤣 maar van de week besloten om er weer strakker op te gaan, dus kut start punt kan alleen maar beter worden haha. Merk dat ik zonder coaching iets minder strak alles bijhoudt en er boven opzit om een goed log bij te houden. Trainen gewoon goed, maar niet alles tot falen en pr gericht, (laatste gaat wel weer komen maar gewoon erg druk geweest laatste 2 maanden) en voeding de doordeweekse maaltijden allemaal volgens schema en avond eten op inschatting ipv alles wegen. Wellicht dat ik weer een wekelijkse update ga geven, even aankijken hoe deze week gaat 👍🏼 als het goed is vanaf nu namelijk alles weer in progressie en een goeie cut starten.

Terug
Naar boven