XXL Nutrition

Skinny fat feels

• Topic Starter Topic Starter
Je kan iets droger ogen en massa pakken ja met een kuur.. maar verwacht niet dat je vp% zal smelten als sneeuw voor de zon en dat je massa pakt.
en 6-8 weken cutten, daarna de kcal 6 weken flink opschroeven en evt nog een compound als NPP toevoegen is geen optie denk je?

Oke even samenvatten:
Je hebt een kuur gepakt test + winny

Je bent 10kg aangekomen, niet alleen massa. Er vanuitgaand dat je dus ook vet of vocht hebt.

Winstrol zorgt er juistvoor dat je bijna geen vocht vashoud zodat je eigenlijk alleen massa pakt of vet als je voedingsschema niet goed is.

Je vind je zelf te dik en niet genoeg massa om er goed bij te staan wat dus inhoud dat je van de 10kg die je bent aangekomen in je kuur pak m beet 8kg vet en 2kg spier is, of je had al voor je kuur een hoog vp%

Als het dat 2e is (hoge vp%) vind ik het raar dat je een bulk kuur of uberhaupt een kuur hebt gepakt.
Waarom niet kuren wanneer je natty een normaal bf hebt? Kan je veel meer uit je kuur halen.

Je wilt nu een cut kuur pakken. Meeste mensen van wat ik begrijp pakken test winny of test anavar als cut kuur..

Er klopt hier toch iets niet dan? Wat waren je stats voor je je eerste kuur deed?
(Vp%, gewicht, lengte etc.)

Of ben ik de enige die dit raar vind?

vind maar onzin dat je zeg dat je meer er uithaal als je lager vp heb... in welke opzicht? ik begon ook met wat hoger vp , meer sides als je gevoelig voor ben ja. minder vvm nee onzin.

En dat die zich nog te klein voor dat die 8kg vet 2 kg spier heeft gepakt is al helemaal vaag.. ik sta op 104kg voel me nog steeds klein zeg niets over wat ik mijn vorige kuur gepakt heb hoor.

vind maar onzin dat je zeg dat je meer er uithaal als je lager vp heb... in welke opzicht? ik begon ook met wat hoger vp , meer sides als je gevoelig voor ben ja. minder vvm nee onzin.

En dat die zich nog te klein voor dat die 8kg vet 2 kg spier heeft gepakt is al helemaal vaag.. ik sta op 104kg voel me nog steeds klein zeg niets over wat ik mijn vorige kuur gepakt heb hoor.
Bedoel meer dat als hij gewoon ging cutten voordat hij een kuur pakte, hij zn doel voor deze zomer sneller zou behalen met een voller lichaam.
Tuurlijk vvm zal zelfde blijven. Maar waarom met een hoog bf kuren als je het ook met een lager bf kan kuren.

Hij zegt te klein voor cut, en te groot voor bulk. Dan ga ik er vanuit dat als jij je te groot voelt voor bulk, dat je veel vet hebt.

Het liefst zou ik een preek geven over wat je allemaal verkeerd hebt gedaan
Als je zoveel dikker bent geworden is je voeding niet in orde
Ga eerst een goed cut eetschema opstellen en dan cutten.
Je kan binnen 2 maanden klaar zijn met cutten dan zou je evt.
Alweer kunnen beginnen met kuren en dan heb je wat je wil...
Groter en droger in de zomer...
Ik moet het toch zeggen dat je overkomt alsof je geen idee hebt waarmee je bezig bent
Je had eerst moeten cutten voor je ging kuren
Ik zou gewoon je verlies van deze keer incasseren en de volgende kuur laten tellen !
Anders is de enigste optie of er niet beter bij staan in de zomer
Of cruise/blast
Waarvoor je voeding en ervaring vind ik nog niet voldoende is

• Topic Starter Topic Starter
Het liefst zou ik een preek geven over wat je allemaal verkeerd hebt gedaan
Als je zoveel dikker bent geworden is je voeding niet in orde
Ga eerst een goed cut eetschema opstellen en dan cutten.
Je kan binnen 2 maanden klaar zijn met cutten dan zou je evt.
Alweer kunnen beginnen met kuren en dan heb je wat je wil...
Groter en droger in de zomer...
Ik moet het toch zeggen dat je overkomt alsof je geen idee hebt waarmee je bezig bent
Je had eerst moeten cutten voor je ging kuren
Ik zou gewoon je verlies van deze keer incasseren en de volgende kuur laten tellen !
Anders is de enigste optie of er niet beter bij staan in de zomer
Of cruise/blast
Waarvoor je voeding en ervaring vind ik nog niet voldoende is
Ik heb genoeg massa gepakt met mijn vorige kuur, volledig tevreden mee. Ik had inderdaad gewoon moeten beginnen met een lager VP. Ik ben gestart op 14%, dit had ik niet moeten doen achteraf, mee eens. Maar je zegt nu dus gewoon naturel cutten en daarna bulken?

Ik heb genoeg massa gepakt met mijn vorige kuur, volledig tevreden mee. Ik had inderdaad gewoon moeten beginnen met een lager VP. Ik ben gestart op 14%, dit had ik niet moeten doen achteraf, mee eens. Maar je zegt nu dus gewoon naturel cutten en daarna bulken?
Cut in 8 weken terug naar 12% (0,5x8=4%) en ga dan een cleane (!) bulk doen met eventuele ondersteuning van AAS. Dat is hoe ik het zou aanpakken en dat clean bulken gaat je veel gezeur besparen als je uit je bulk komt.

Ja lekker slim om nu na zijn nakuur te gaan cutten, gewoon niet doen dus.
Heb maar wat geduld ts. Probeer je massa maar gewoon vast te houden tot je hersteld bent en bedenk dan pas wat je gaat doen. Een goed lichaam kost nou eenmaal tijd. Stel je doelen maar bij voor zomer 2017z

Cutten in nakuur = massa verliest als sneeuw voor de zon.

Ik zeg clean bulken tot minstens juni > bloed prikken en dan nieuw doel bij stellen

Ja lekker slim om nu na zijn nakuur te gaan cutten, gewoon niet doen dus.
Heb maar wat geduld ts. Probeer je massa maar gewoon vast te houden tot je hersteld bent en bedenk dan pas wat je gaat doen. Een goed lichaam kost nou eenmaal tijd. Stel je doelen maar bij voor zomer 2017z

Dit is leuk enzo maar
Op deze manier verliest hij 3 maanden waarin hij geen massa gaat pakken en niet gaat afvallen
Plus ze voeding is vast niet perfect en hij kan als nog veel van die paar kg verliezen die er toch zo weer bij op zitten als die gaat kuren
Verder moet die inderdaad ze doelen bijstellen
Plus hij heeft net ze nakuur gedaan dan adviseer ik hem niet met gear te cutten nu
Het is of cutten en massaverlies maar droog zijn voor de volgende kuur voor de zomer of bulken en geen massawinst en tijdverlies.. Drama dus

Cutten in nakuur = massa verliest als sneeuw voor de zon.

Ik zeg clean bulken tot minstens juni > bloed prikken en dan nieuw doel bij stellen

Wedden in deze periode gaat die nog
Een paar % vet winnen...
Dan kan die nog langer cutten straks

Cut in 8 weken terug naar 12% (0,5x8=4%) en ga dan een cleane (!) bulk doen met eventuele ondersteuning van AAS. Dat is hoe ik het zou aanpakken en dat clean bulken gaat je veel gezeur besparen als je uit je bulk komt.

Hij zou ook naar 8-10% kunnen in 8'weken als die echt een goed dieet zou volgen
Ik vind 12% nog te hoog om te kuren
Zou zelf onder de 10% gaan
Ik ben het met fiezefur eens verder

Cut hem ff terug naar 10/12%, kan je gelijk nog wat herstellen van je vorige kuur.
Je kan alvast clen pakken als je erg ongeduldig bent, maar dat is natuurlijk een verkeerd advies dus schrap deze laatste opmerking maar..

Terug
Naar boven