AndroidHealthClinic

Skinnyfat 15jr

skinnyfat

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
ben 15 jaar, over half jaar 16 en train nu ongeveer 5 maanden hard, let op m'n voeding en doe cardio 2x per week. Nu ben ik volgens mij skinny fat.. ik ken deze term nog niet erg lang maar weet nu al dat ik er niet blij mee moet zijn. Ik zal nog een foto posten maar ik ben er bijna zeker van dat ik skinnyfat ben, aangezien ik met shirt aan best dun eruit zie, heb dunne polsen, maar tegelijkertijd ook een buikje en bitchtits -,-
ik hoop dat ik hier wat tips kan krijgen wat betreft voeding en trainen, en hoe ik het snelst van die lichaamsbouw af kan komen (dus bf naar beneden krijgen) zonden er skinny uit te zien. train 5x per week, verdeel alles over die week enzo. heb ook een low carb/sugar/ high protein dieet geprobeerd.. geen enkel resultaat.. HELP PLS :(

Laatst bewerkt:
Bulken met een licht overschot. (200-300kcal)

Stickies lezen, leer je veel basiskennis. Specifieke vragen stellen als je de stickies gelezen en de informatie toegepast hebt. Neem er rustig de tijd voor. Kennis is nou eenmaal belangrijk. Je kunt er veel meer uithalen als je weet waar je mee bezig bent. Daarnaast ben je nog erg jong en heb je ook tijd genoeg om jezelf te ontwikkelen (volwassen worden).

Je bent 15 en je bent er achter dat je er wat aan moet doen, wees blij dat je er zo op tijd bij bent.

Je broek wat hoger dragen.
En verder zoals hierboven. Optijd zat, iedereen kan een hoop bereiken met toewijding. Jij ook!

Lichte bulk, geduld en dedicatie. Er moet meer spier op je lijf komen waardoor je er minder "vettig" uit gaat zien.

Succes!

Wat zijn je etensmanieren? Als je veel junkfood eet of net je onderhoudshoeveelheid calorieën haalt zul je niet snel aankomen in spier. Of je kan ook te weinig proteïnen binnenkrijgen waardoor je spieren niet kunnen groeien.

Laatst bewerkt:
Zo ben ik ook ooit begonnen. Zie er nu stukken beter uit dat wel. Maar wees gerust de gains komen vanzelf wel, ga je niet focussen op vet verliezen maar op spier opbouwen. In de beginner fase bouw je namelijk spier op en heb je kans dat je ook vet verliest.
Ik neem van je post aan dat je trainingsschema goed zit. Dan kom je dus bij voeding aan.
Ga je verdiepen in de sticky's en ga een klein beetje boven onderhoud eten (+200kcal)

• Topic Starter Topic Starter
Wat zijn je etensmanieren? Als je veel junkfood eet of net je onderhoudshoeveelheid calorieën haalt zul je niet snel aankomen in spier. Of je kan ook te weinig proteïnen binnenkrijgen waardoor je spieren niet kunnen groeien.

eet sinds 2 maanden bijna geen junkfood meer, heb dat een lange tijd veel gedaan helaas.. probeer op dit moment zo weinig mogelijk suiker en koolhydraten te eten, meer shakes en veel proteinen en bijna alleen water, 6 kleine meals over de dag verspreid en 3 stukken fruit per dag. Trainingsschema is idd wel oke, dat heb ik al nagevraagd op een ander forum voor ik dbb ontdekte. maar ik neem aan dat ik eerst een lange tijd moet bulken, en zwaar moet trainen met veel proteine meals, en niet moet focussen op vetverlies, oke :) laten we dat dan maar proberen voor een paar maanden. bedankt in ieder geval voor de hulp iedereen! en thx voor het niet bashen op de foto.

waarom het niet lukt: je hebt waarschijnlijk nog nooit gehoord van kcal in vs. kcal out

zou eerst een jaartje cleanbulken, begon zelf ook als skinnyfat en heb een jaartje gebulkt met minimale fatgains en net begonnen met cutten (vet verbranden).. zo raad ik het jou ook aan ;) je bent niet echt dik, misschien 16-17% dus als je je bulk goed in bedwang houd kan je een jaartje leuk gainen.

zoek ook zeker op IIFYM oftewel macro's

en je bent 15 man!! als je komende jaren goed traint en eet ga je op je 18e een supergoed figuur hebben :thumb: was ik maar zo vroeg begonnen (denkt iedereen) :p

eet sinds 2 maanden bijna geen junkfood meer, heb dat een lange tijd veel gedaan helaas.. probeer op dit moment zo weinig mogelijk suiker en koolhydraten te eten, meer shakes en veel proteinen en bijna alleen water, 6 kleine meals over de dag verspreid en 3 stukken fruit per dag. Trainingsschema is idd wel oke, dat heb ik al nagevraagd op een ander forum voor ik dbb ontdekte. maar ik neem aan dat ik eerst een lange tijd moet bulken, en zwaar moet trainen met veel proteine meals, en niet moet focussen op vetverlies, oke :) laten we dat dan maar proberen voor een paar maanden. bedankt in ieder geval voor de hulp iedereen! en thx voor het niet bashen op de foto.

Goed dat je nauwelijks junkfood meer eet, maar carbs heb je wel nodig hoor (wel complexe carbs natuurlijk). Ik zelf ben 9kg aangekomen in 4 maanden waarvan het meeste aan spier. Mijn superfoods zijn: Volle kwark 500gram vlak voor tt slapen, 4 bruine broodjes met omeletten er op van 5 eitjes, een blikje tonijn, een bonenmaaltijd met chorizo, vermalen hennepzaad met melk, whey-shakes, kipfilet, biefstuk etc. De genoemde vind ik zelf erg lekker, zijn hoog in proteïnen, clean calorieën, en goede hoeveelheid complexe carbs. Superfoods zorgen ervoor mits je het goed doet dat je snel kan aankomen.
Ik raad het je aan om uit te vinden hoeveel jij EXTA voedsel nodig hebt om überhaupt nodig hebt om aan te komen en laat het vetpercentage voorlopig maar zitten waar het is. Bij het bulken gaat het toch een beetje omhoog en daarna ga je op de cut zodat je je vet gaat verliezen.

Meer eten en harder trainen

---------- Post added 27 November 2012 at 20:51 ----------

Je bent 15 en je bent er achter dat je er wat aan moet doen, wees blij dat je er zo op tijd bij bent.

+ dat hij er ook nog eens wat mee doet. Zelf wist ik t ook al maar deed er niets aan :roflol:

Gewoon lekker vet eten. Dat is goed voor de vetopbouw en hierdoor zul je niet meer skinnyfat zijn maar gewoon DIK

Hey skinnies zoon wat leuk , welkom.

Terug
Naar boven