skinnyfat
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
ben 15 jaar, over half jaar 16 en train nu ongeveer 5 maanden hard, let op m'n voeding en doe cardio 2x per week. Nu ben ik volgens mij skinny fat.. ik ken deze term nog niet erg lang maar weet nu al dat ik er niet blij mee moet zijn. Ik zal nog een foto posten maar ik ben er bijna zeker van dat ik skinnyfat ben, aangezien ik met shirt aan best dun eruit zie, heb dunne polsen, maar tegelijkertijd ook een buikje en bitchtits -,-
ik hoop dat ik hier wat tips kan krijgen wat betreft voeding en trainen, en hoe ik het snelst van die lichaamsbouw af kan komen (dus bf naar beneden krijgen) zonden er skinny uit te zien. train 5x per week, verdeel alles over die week enzo. heb ook een low carb/sugar/ high protein dieet geprobeerd.. geen enkel resultaat.. HELP PLS
ik hoop dat ik hier wat tips kan krijgen wat betreft voeding en trainen, en hoe ik het snelst van die lichaamsbouw af kan komen (dus bf naar beneden krijgen) zonden er skinny uit te zien. train 5x per week, verdeel alles over die week enzo. heb ook een low carb/sugar/ high protein dieet geprobeerd.. geen enkel resultaat.. HELP PLS

Laatst bewerkt:

laten we dat dan maar proberen voor een paar maanden. bedankt in ieder geval voor de hulp iedereen! en thx voor het niet bashen op de foto.
je bent niet echt dik, misschien 16-17% dus als je je bulk goed in bedwang houd kan je een jaartje leuk gainen.