MuscleMeat

Slaap problemen na inname pre-workout boosters

xamderzone

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Ik merk aan mezelf dat ik vaak te kampen heb met slaapproblemen na het innemen van pre-workout boosters. Ik ben eigenlijk begonnen met No-Xplode. Dat is al heel lang geleden. Daarna No-Shotgun. Hierbij begon ik last te krijgen van slapeloze nachten. Ik bleef maar draaien in bed. Hiermee ben ik dan ook geruime tijd gestopt. Nu gebruik ik al een hele tijd Supercharged. Dit bevalt me goed alleen toch heb ik geregeld nog moeite met in slaap vallen.

Ik neem altijd rond half zeven 's avonds deze boosters. Eet erg goed (voldoende maaltijden verspreid over de dag), drink mijn 2 liter water. Na mijn training neem ik vaak mijn eiwit-shake en vlak voor het slapen gaat mijn bak kwark erin.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Is hier iets concreets tegen te doen?

Bedankt voor jullie hulp!

hoelaat ga je naar je bed dan?

wat later naar bed gaan of de booster eerder of niet nemen miss?

• Topic Starter Topic Starter
hoelaat ga je naar je bed dan?

Ik probeer altijd rond de klok van elf in mijn bed te liggen. Wekker gaat dan weer rond 06.30 uur. Voldoende rust is belangrijk dat is natuurlijk bekend, maar als ik inderdaad om elf uur er in lig en ik lig te draaien tot een uur 's nachts kan ik misschien beter nog een uurtje langer opblijven. Kan ik mooi nog wat extra uren in mijn postzegelverzameling steken.

Get used to it... ;)

Ik neem mijn pre work-out meestal al rond 17.00 en dan nog lig ik vaak nog tot na middernacht te draaien voor ik eindelijk eens in slaap val.

• Topic Starter Topic Starter
Get used to it... ;)

Ik neem mijn pre work-out meestal al rond 17.00 en dan nog lig ik vaak nog tot na middernacht te draaien voor ik eindelijk eens in slaap val.

Thanks voor deze tip. Ik was al bijna bang dat ik de enigste was hier op dit forum die er vaker last van heeft.

Maar als jij je pre work-out om 17.00 uur al neemt, eet je dan daarna gewoon je maaltijd en ga je dan trainen?

Ik denk dat ik mij er nu maar gewoon bij neerleg dat dit voorkomt bij inname van deze boosters. Als ik nu een vriendin had kon ik die fijn nog een aantal uren vervelen voordat ik ging slapen. Maarja, je kan niet alles hebben.

nooo shit sherlock

heb ik ook...gewoon proberen om dan nog wat werk te doen ofzo.

Thanks voor deze tip. Ik was al bijna bang dat ik de enigste was hier op dit forum die er vaker last van heeft.

Maar als jij je pre work-out om 17.00 uur al neemt, eet je dan daarna gewoon je maaltijd en ga je dan trainen?

Ik denk dat ik mij er nu maar gewoon bij neerleg dat dit voorkomt bij inname van deze boosters. Als ik nu een vriendin had kon ik die fijn nog een aantal uren vervelen voordat ik ging slapen. Maarja, je kan niet alles hebben.

Ik eet meestal rond 15.00 een normale maaltijd en dan om 16.00 nog een tussendoortje (granenbar). Om 17.00 neem ik mijn pre-workout, om 17.45 een 5-tal BCAA tabs en een banaan. Daarna train ik tussen 18.00-19.30. Als ik terug ben van trainen gelijk een Megagrow-shake en een half uur later (om 20.00) een maaltijd. En tot slot voordat ik ga slapen een Proteine shake.

je bent zeker niet de enigste, ik neem de mijne in rond 19u40 en ga slapen om 23u30, lig toch vaak nog een uurtje wakker... maarja, je lichaam rust toch al wel wat dus beter dat dan nog een uur tv kijken of op de pc zitten

Terug
Naar boven