Fitness Seller

Slaapapneu

ik heb idd ook last van slapende ledematen. Nu neem ik gewoon 100mg aspirine voor het slapen gaan en ik heb er veel minder last van. Slaapapneu heb gelukkig geen last van.

apneu

Echt currieus,
Ik heb vorig jaar twee nachten in Zwolle gelegen,in het epileptisch onderzoekscentrum,dit nadat ik es een keer sóchtends geheel blauw zag en mijn vriendin de dokter had laten komen,een blauwe hulk zeg maar. Om kort te gaan, er is slechts een iemand op de wereld met meer nachtelijke ademhalingsstilstanden dan ik, die persoon had er zestig,ik 59.Ik zweer het je,dat het begonnen is te evolueren jaren terug na een 3maandse kuur HGH.Nu heb ik zo'n Cpap naast mijn bed.Natuurlijk leed ik reeds aan slaapapnue maar ik zweer het je die HGH heeft het verergerd.HGH laat ik voortaan staan.
Groet and lots of test/louiecyphre

Wat ik merk is dat mijn rechterarm de gehele nacht slaapt terwijl ik er nauwelijks op lig ofzo...

Iets met AAS te maken?

Dat je nek door het vocht wordt vernauwd klinkt best logisch btw.

Dat heb ik ook dat mn arm slaapt,en ook ik zaag hele bossen om.Slaap ook slechter en korter.

Echt currieus,
Ik heb vorig jaar twee nachten in Zwolle gelegen,in het epileptisch onderzoekscentrum,dit nadat ik es een keer sóchtends geheel blauw zag en mijn vriendin de dokter had laten komen,een blauwe hulk zeg maar. Om kort te gaan, er is slechts een iemand op de wereld met meer nachtelijke ademhalingsstilstanden dan ik, die persoon had er zestig,ik 59.Ik zweer het je,dat het begonnen is te evolueren jaren terug na een 3maandse kuur HGH.Nu heb ik zo'n Cpap naast mijn bed.Natuurlijk leed ik reeds aan slaapapnue maar ik zweer het je die HGH heeft het verergerd.HGH laat ik voortaan staan.

Precies, dat heb ik dus ook.

Echt currieus,

Dat bedoel ik. Voor mij ook geen HGH meer. Ik won er kilo's vocht en een gratis ritje naar de KNO arts mee.

Slaap apneu yes sir!!

Dit komt me bekent voor zeg......ik heb zo'n zelfde post al eens geplaatst!
Onder slaapstoornis.....ik kwam na m'n wedstrijd 14 kilo aan in bijna twee weken!
Van 88/89 kilo droog naar 102 kilo in 14 focking dagen ff spons effect als gevolg van streng dieeten!
Dus ja het kan wel eens te maken hebben met je dieet en toenamen massa ! lees vochtretentie!!!
Moet ook eerlijk toegegeven dat ik na m'n wedstrijd echt mezelf volgevreten heb whahhaha...en daarna begon de ellende!
Stoppen met ademen,snurken,in slaap vallen achter het stuur aha!!! Niet fijn voor je omgeving!!!
Beetje schildklier stoornissen!
Zelfde probleem als DCB m'n nekspieren drukte m'n tong achter in m'n strottehoofd waardoor ik geen lucht kreeg,dus op de bank zittend slapen.....erg k*t by the focking way! :D
Ben nu helemaal genezen HALLELUJA PRAISE THE LORD!!!!
Succes :cool:

Terug
Naar boven