AndroidHealthClinic

slecht reageren op aas

Strongerlife

Dutch Bodybuilder
Waardering
215
Zijn er hier meer mensen die slecht reageren op aas?

Ik heb inmiddels test deca en test tren 2 2 gehad maar ik maak niet echt een knaller...

Train 5dagen en mijn voeding is toch wel redelijk goed denk ik

Voorbeeld van mijn voeding tijdebs Bulk op test deca

1 100 g brinta 2scoops whey 4sn brood
2 250 g rijst met 200g kip
3 weightgainer
4250 g rijst 200g kip
5 4sn brood en bak kwark
6 avondeten pasta gehakt of rijst met kip

Na trainen shake met 100g brinta en voor slapen bak kwark handje noten

je kunt ons niks vertellen zonder stats macro needs etc.

mijn voeding is wel redelijk goed denk ik. wat vind je redelijk goed, heb je uberhaupt je BMR berekend?

• Topic Starter Topic Starter
88 kilo 10% 1.84m op moment

Ja zat ruim boven onderhoud

Voeding is niet overdreven veel, maar moet wel voldoende zijn om wat gains te maken.

Hoeveel ben je bijgekomen van die kuren?
Slechte gear mss?

Focktop genetics

Kun je niks aan doen

Een vriend van mij heeft het zelfde probleem. Wat hij ook gebruikt hij komt er nauwelijks van aan en wordt hooguit iets sterker. Aan zijn voeding en de gear ligt het niet.. Al zou je trouwens alleen 2 witte boterhammen per dag eten, wanneer je 1 g test in je systeem hebt zitten dan groei je nog wel van een salade.
Hij is er ook mee naar een sportarts geweest die hem vertelde dat het ligt aan zijn receptoren en dat er weinig aan te doen is. Hij kreeg toen een kuurschema mee die beter zou moeten werken. Weet niet meer precies hoe deze eruit zag maar het bestond voornamelijk uit milde middelen zoals Anavar enzo..

ik vind je eten niet echt geweldig, ik denk dat je daar alleen al meer uit kan halen, en eet dan 8x per dag. eten doet wonderen!
en misschien indd slechte gear.
hoeveel zet je?

grt

ik vind je eten niet echt geweldig, ik denk dat je daar alleen al meer uit kan halen, en eet dan 8x per dag. eten doet wonderen!
en misschien indd slechte gear.
hoeveel zet je?

grt

8 x per dag eten is leuk als je wilt cutten, maar voor bulk is dat echt niet noodzakelijk.

je gear is waarschijnlijk bunk (srs)

sowieso vind je niet snel real tren

Hgh+slin+aas

Veel groei plezier;)

er is zoveel rotzooi te koop en nep spul dus weet waar je gear koopt

4250 gram rijst, ik zou verhogen naar de 5 kg!

Ik had hem gesproken en hij noemde wat merken waar momenteel veel fakes van zijn, dus misschien dat ie net pech heeft gehad.

Ik zou de wit rode doosjes nog een kans geven bro. Ookal doen ze soms pijn, je groeit er tenminste op;)

dit is echt niet te geloven:
moeder kijkt over mn schouder mee en vraagt: "LM, sinds wanneer doe jij aan vissen?"
ik: "Eh?"
moeder: "ja je zit van alles over aas te lezen.. hier; slecht reageren op aas!"

moeder kijkt over mn schouder mee en vraagt: "LM, sinds wanneer doe jij aan vissen?"

Hahaha
Ging stuk

pics van je moeder

En toen ben je maar een nieuwe hobby i.e. vissen begonnen? :D

Terug
Naar boven