- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 14%
ebay.com natuurlijk, omgerekend €12,46 voor 2x96 tabletten.
Kirkland is een prima generiek merk
ook ik neem al een jaar of 10 de halve dosering doxylamine succinate tabletjes, werkt nog altijd prima.
Inderdaad, 's ochtends wel meer moeite met wakker worden, alternatief (en minder sterk werkend) is dyphenhidramine.
^ haha inderdaad. Mijn enige angst was dat ze onderschept zouden worden door de douane, maar nee dus.
Wel wil ik er even bij zeggen dat ik dus alle mogelijke homeopatische middeltjes/supplementen; L-tryptofaan gaba zma 5htp melatonine valeriaan etc allemaal heb geprobeerd en er dus 0.0 werking van ondervind.
Ik ben dus zeer blij met het eerste alternatief na temazepam dat effectief werkt. Ik heb 's morgens wat meer moeite met opstaan, maar ben veel meer uitgerust door de dag heen en heb veel meer energie dan voorheen.
Een ander voordeel is dat ik zienbarend minder last heb van hooikoorts en allergieën op het moment, al kan dat natuurlijk ook liggen al alle regen die we hebben gehad. Ik ben met mijn cetrizine gestopt aangezien de 2 niet samen mogen.
voor de prijs kan ik het in ieder geval echt niet laten. 13 euro voor een jaar voorraad dus.
thx voor de tip deswetenschaps