Hallo,
ik ben 17 jaar en nieuw op deze forums.. De laatste tijd heb ik hier een beetje rondgesnuffeld en het lijkt me echt een uitdaging! Vraag me niet hoe maar iets of iemand heeft me hier blijkbaar al eens geregistreerd, vandaar de gekke profielnaam en leeftijd
!
Maargoed, in mijn sportschool hebben ze volgens mij alleen maar machines.. Ik zie wel wat losse gewichten liggen (dumbbells met name) maar die zie ik nooit iemand gebruiken... En ergens verderop in de gym zit nog een hoekje waar volgens mij ook wel banken staan, maar daar ben ik nog nooit geweest en ik zie dr ook nooit iemand naartoe lopen
... volgens mij is het daar eng ofzo, ik zal het iig 'ns na vragen deze week
! Nu lees ik overal op dit forum en op internet dat losse gewichten veel beter zijn dan machines, kan iemand mij dit uitleggen?
Aangezien ik in de zomervakantie een zee van tijd heb ben ik van plan een goed voedingsschema te maken en een goed trainingsschema. Ik zal ze alle2 laten zien als ik het af heb in de topics waar ze thuis horen.
Gr. dlksafdsa

ik ben 17 jaar en nieuw op deze forums.. De laatste tijd heb ik hier een beetje rondgesnuffeld en het lijkt me echt een uitdaging! Vraag me niet hoe maar iets of iemand heeft me hier blijkbaar al eens geregistreerd, vandaar de gekke profielnaam en leeftijd
!Maargoed, in mijn sportschool hebben ze volgens mij alleen maar machines.. Ik zie wel wat losse gewichten liggen (dumbbells met name) maar die zie ik nooit iemand gebruiken... En ergens verderop in de gym zit nog een hoekje waar volgens mij ook wel banken staan, maar daar ben ik nog nooit geweest en ik zie dr ook nooit iemand naartoe lopen
... volgens mij is het daar eng ofzo, ik zal het iig 'ns na vragen deze week
! Nu lees ik overal op dit forum en op internet dat losse gewichten veel beter zijn dan machines, kan iemand mij dit uitleggen? Aangezien ik in de zomervakantie een zee van tijd heb ben ik van plan een goed voedingsschema te maken en een goed trainingsschema. Ik zal ze alle2 laten zien als ik het af heb in de topics waar ze thuis horen.
Gr. dlksafdsa

En ja losse gewichten zijn uiteraard veel beter om massa te kweken.
Whaha, het volk is idd slecht dat ze die dumbbells etc. niet ff vastpakken