XXL Nutrition

Slechtste deadlift vorm ooit!

Vind deze nog erger dan onze vriend Jurre.
Niet eens spanning opbouwen, gewoon in ene ruk omhoog. Zal lekker opdonder geven aan gewrichten en wervels.

Zo lopen er veel rond, enkel kijken naar hoeveel ze tillen ipv het eens eerst is defig uit te voeren. :rolleyes:

volgens mij zegt hij op het moment dat ie richting camera loopt ook nog heel tof ´´one eighty´´

Gewoonweg episch; iq van een mong**l, dat kan toch niet anders?

Zowieso iq van een mong**l want ik had in groep 3 al geleerd dat je niets vanuit je rug moet tillen. Daarnaast zijn er ook nog tig aan deadlift videos en instructies op internet. Fkng r**ards

Toevallig op mijn logje geweest?
Het is maar dat ik gisteren net dat zelfde filmpje gepost heb :p (not me btw)

• Topic Starter Topic Starter
Serieus als de instructeur cq eigenaar er iets van heeft gezegt en zo iemand luistert niet dan moet je zo iemand uit de sportschool zetten. Maar pas als aan het 1e is voldaan.

Serieus als de instructeur cq eigenaar er iets van heeft gezegt en zo iemand luistert niet dan moet je zo iemand uit de sportschool zetten. Maar pas als aan het 1e is voldaan.

Hij betaalt he =), dus sommige eigenaars boeit het geen zak of ze eigenwijs willen doen of niet.

Hmm nice homo-erotische muziek op de achtergrond en lekkere mannen in beeld.

Wat is er mis met dit filmpje?

een lichte kromming van de rug echt geen kwaad kan

Holy ****,, invalide in progress

Oow oke zo moet het dus niet, weet ik dat ook weer voor morgen.

easy rep

Dit is inderdaad een pareltje :)

Zijn straps precies zo vastgebonden dat hij bij zijn stance zijn armen precies voor zijn benen heeft (bij voorbaat dus al faal). En dan die geweldig ruk, zal wel stiekem hopen dat zijn biceps afschuren (kan hij vertellen dat hij dat bij zwaar deadliften heeft opgelopen). Over de spanning in zijn rug hoeven we het al helemaal niet te hebben!

Toppertje :)

niks bijzonders, gewoon natuurlijke selectie. het ijzer wint wel van hem.. op den duur :D

Terug
Naar boven