XXL Nutrition

"Slim" Diesel?

Jonko zei:
ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kijk niet naar bierbuiken :p

Er is weinig over van de man die eerst de hoofdrol speelde in de xXx movies :o

@acidreign: teveel tijd de laatste maand gehad :P [en 40 posts zijn snel genoeg geschreven ;)]

Ik bedoel ermee dat je met zo'n smoking pak niet kan zien hoe iemand zn postuur is.

vin diesel is geen homo, dat kan gewoon niet

Ik geloof het ook niet hoor
Ik heb het iig nog nergens gehoord of gezien

haha hij ziet er echt heel anders uit???

Hij is volgens mij echt niet gay hoor, anders bron? :)
Als hij het wel is, dan vind ik hem een heel stuk minder stoer :D

Is hetzelfde als dat Chuck Norris gay zou zijn....kan gewoon niet joh

• Topic Starter Topic Starter
Haha jezus, weet ik veel of die gast homo is. Ik zeg ook maar wat. Kijk ze happen dan :roflol:

KaLe zei:
Haha jezus, weet ik veel of die gast homo is. Ik zeg ook maar wat. Kijk ze happen dan :roflol:

Haha, dat krijg je ervan he. Maar het schijnt dat Vinnie een keer "per ongeluk" een gay-bar in Canada is binnengelopen. Per ongeluk of niet, als je beroemd bent staan de volgende dag de kranten er vol van. Ooit de film Gossip gezien???

lijkt een stuk minder gespierd?, hoe kan je dat wel ooit zien met zon pak aan :)

Ach vin is geen homo, kan gewoon niet!

• Topic Starter Topic Starter
SuperKnurft zei:
lijkt een stuk minder gespierd?, hoe kan je dat wel ooit zien met zon pak aan :)
staat nog meer als alleen de stukjes van die film ;) ook een interview en meer.

enne Luukie... laat dat "per ongeluk" maar weg, ik denk dat hij echt een beetje een "bitchslapper" is :p

maar dan nog, ik vind hem wel een goede acteur, zn vrouwverslind rollen zullen minder geloofwaardig lijken, maar hij blijft goed :p

KaLe zei:

Hij is wel een man naar jou hart Kale.

Check het moment in xXx dat hij wordt gelanceerd uit het vliegtuig door die parachute.

I live for this SHIT (of zoiets):D

Jonko zei:
staat nog meer als alleen de stukjes van die film ;) ook een interview en meer.

enne Luukie... laat dat "per ongeluk" maar weg, ik denk dat hij echt een beetje een "bitchslapper" is :p

maar dan nog, ik vind hem wel een goede acteur, zn vrouwverslind rollen zullen minder geloofwaardig lijken, maar hij blijft goed :p

Totaal aantal posts: 854 (40,93 posts per dag)

elke dag een beetje meer! go go go !

Terug
Naar boven