MuscleMeat

Slin HGH+Peptides

ja daar zat ik ook aan te denken gooi hem er vanaf vandaag uit.

sorry voor off topic btw

• Topic Starter Topic Starter
haha ja man was al begonnen :duh:

dat vakantie gebeuren was allemaal een grap en opeens was het al geboekt. word keihard neuken

Ik ben niet extreem thuis in peptide protocollen. Is leuk spul, maar unless goede source is risico op gescammed worden groot.
Daarnaast laatste tijd VEEL gefocussed op verbeteren trainingsprikkel, voeding en rust/slaap. Voor mezelf en voor klanten.
Denk dat veel mensen daar extreem veel potentie laten liggen, die gratis EN gegarandeerd is.
Mee eens, heb zelf een schema in elkaar gestoken dat wat gebaseerd is op JP, Mike isratel en wetenschappelijk onderbouwde principes en ben werkelijk ontploft met 'enkel' wat test en mk.

De combi lijkt op papier wel veel belovend

dus HGH boven peptide/sarms neem ik aan

Is allemaal persoonsgebonden. Heb een aantal tests gezien van mensen op tussen de 10 en 25 mg MK en tussen de 3 tot 5 mg CJC Dac die net zulke, of hogere, IGF scores haalden als op 4 IU Pharma HGH. Allemaal een kwestie van uitproberen.

Overigens wel echt hilarisch hoe je zou gaan cruisen op alleen een beetje Test wat nu opeens alweer een hogere dosis is en er nu ook al Slin bij zet :')

HGH+SLIN gaat gehele jaar door en dat was ook de bedoeling vanaf maart (slin later) maar zoals je weet heb ik 5 maanden lang fake hgh ingespoten. Waarom zou in een cruise geen HGH+SLIN kunnen?

• Topic Starter Topic Starter
HGH+SLIN gaat gehele jaar door en dat was ook de bedoeling vanaf maart (slin later) maar zoals je weet heb ik 5 maanden lang fake hgh ingespoten. Waarom zou in een cruise geen HGH+SLIN kunnen?
Kan best hoor in de cruise HGH+Slin gaan gebruiken. Alleen is dat niet optimaal.

Ik zou persoonlijk helemaal niet gaan cruisen maar gewoon stoppen met aas en HGH door zetten misschien in wat hogere dosering als je dat kan veroorloven.
Geef je lichaam rust en laat het herstellen je zal ook dan wat beter op aas gaan reageren.

hmmm test er helemaal uitgooien? weet niet wat ik dan moet verwachten haha

scheur je open

Je 1e echte keer Slin moet je niet verneuken in een cruise. Die gains gaan nooit meer 't zelfde zijn, beetje zoals je je 1e kuur niet verpest aan een cut. Op jouw ( en mijn ook hoor ) niveau kun je nog prima gainen in je cruise op die 300 mg Test die wrs nog wel gaan verhogen en 5 IU HGH. Cruise een week of 12 en gooi er dan een fijne kuur in, introduceer Slin en je zult een wereld van verschil merken. Als je dan iig je training en voeding op orde hebt.

Je 1e echte keer Slin moet je niet verneuken in een cruise. Die gains gaan nooit meer 't zelfde zijn, beetje zoals je je 1e kuur niet verpest aan een cut. Op jouw ( en mijn ook hoor ) niveau kun je nog prima gainen in je cruise op die 300 mg Test die wrs nog wel gaan verhogen en 5 IU HGH. Cruise een week of 12 en gooi er dan een fijne kuur in, introduceer Slin en je zult een wereld van verschil merken. Als je dan iig je training en voeding op orde hebt.

isgoed man gooi gelijk de slin eruit idd zonde en dom weer van mij eerlijk gezegd, heb paar dagen gezet. Wacht totdat ik terug ben van vakantie dan ga ik knallen.

geduld is een schone zaak zeggen ze maar bij mij.....

persoonlijk draai ik het jaar door hgh , 2 iu pdag en tijdens een kuur 4 tot maximaal 8 , heb me nooit aan mk gewaagd is daar uberhaupt goeie mk in omloop ?

goeie mk is zeker gewoon te krijgen je kunt er ook fijn op eten (dag & nacht) en slapen ideaal spul als je tegen de lethargie kunt die t kan veroorzaken

persoonlijk draai ik het jaar door hgh , 2 iu pdag en tijdens een kuur 4 tot maximaal 8 , heb me nooit aan mk gewaagd is daar uberhaupt goeie mk in omloop ?

Er is heel goede MK verkrijgbaar zelfs, meerdere bronnen wel. Voor mij doet het op het oog meer dan HGH, alleen kan ik de lethargie niet handelen.

Er is heel goede MK verkrijgbaar zelfs, meerdere bronnen wel. Voor mij doet het op het oog meer dan HGH, alleen kan ik de lethargie niet handelen.
heb ooit een potje gehad waar ik gyno van kreeg ben dus wat voorzichtig . maar als ik naar de prijzen van de raws kijk moet er ook genoeg troep in omloop zijn .huiverig dus

Terug
Naar boven