MuscleMeat

Slin HGH+Peptides

Wat voel je van de dhb?

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik van DHB voel dat is:
krachttoename (vergelijkbaar met tren)
lekere pump
sneller herstel
Uithoudingsvermogen

En wat ik voraal niet heb dat zijn zweetaanvallen snachts dat is wel een stuk beter.

Moet zeggen pump is niet zo ziek als ik van bold heb. Maar evengoed wel heel goed merkbaar.

Laatst bewerkt:
Ja peps neem ik dus niet meer maar voorheen naam ik GHRP 6 3x daags waarheid 15min naa de injectie ik 1iu HGH zette daarnaast gebruikte ik CJC1295 met dac en die zette ik een keer in 5 dagen!

Ik zal al ruim 7maamden aan peps later hgh erbij genomen. Maar uit de bloedtest kwam er noet echt hoge waardes igf waar ik op gehoopt heb.

Dus daarna was ik gestopt met peps en HGH gewoon verhoogd.

Wat DHB betreft dat is gewoon een top spul! Wel heb ik nou meer last van pip gelukkig wisselt het nou van een bil naar de andere! Dus heb alltijd nog een bil om te injecteren hehe!

Interessant! Zette je de GHRP6 icm CJC (MODGRF)? En in welke hoeveelheden? Als ik het goed begrijp ben je dus van 3iu (gesplitst over 1u) naar 6iu (in 1 shot?) gegaan? Is je IGF nu wel verhoogd?

Ik meende altijd dat veelvuldige peps/gh shots per dag de bedoeling had om het natuurlijk pulsen na te bootsen, net niet om de systemische IGF te verhogen.

Interessant! Zette je de GHRP6 icm CJC (MODGRF)? En in welke hoeveelheden? Als ik het goed begrijp ben je dus van 3iu (gesplitst over 1u) naar 6iu (in 1 shot?) gegaan? Is je IGF nu wel verhoogd?

Ik meende altijd dat veelvuldige peps/gh shots per dag de bedoeling had om het natuurlijk pulsen na te bootsen, net niet om de systemische IGF te verhogen.

De hoeveelheden van de peps en de protocol staan in de begin van deze topic uitgebreid uitgelegd.

Wat betreft IGF-1 en de concentratie daarvan in je bloed.
Als je hoge en frequente hoeveelheid HGH in je bloed zou hebben zou dat toe moeten leiden dat je lever IGF-1 gaat aanmaken.
En dat is dus niet gebuurt of tenminste niet wat ik ervan heb verwacht.
Mijn igf concentratie kwam overeen met normale referentie waarde. En ik zat ruim half jaar aan de peps en tijdens de test ruim een maand in combinatie met HGH.

Vervolgens ben ik dus idd alleen op HGH gegaan en dien het toe als een shot van 6iu vroeg in de ochtend 1uur voor mijn ontbijt.

Ik heb nog geen tweede IGF test gedaan maar die volgt binnenkort!

Morgen ga ik even een updatje geven.

Nou even een???

Heeft iemand ervaring met Mecasermin??

Dat is igf dan?

Nee is geen igf maar zorgt wel voor de aanmaakt van igf. Wat ik ervan kan vinden tenminste.

Is de werkzame stof in het alom begeerde Increlex.

Zoals gezegd nieuwe update!

Ik zit nou in de week 7 van mijn DHB test kuur.
Veel last van pip gehad moest uitwijken voor injecties naar mijn bovenbenen. Lijk wel hoe meer je op een plek DHB zet des te meer je daar op die plek last krijgt. Duurt wel even het lijkt zich op te bouwen of zo iets.

Voor de rest gaat het heel lekker geen last van bijwerkingen behalve dan injectie pijn. Maar is te overzien.

Ik zit nu in mijn tweede week Hight Vat low carb dieet. Word weer heel droog en hard lekker is dat!!

Weeg nu sochtens 117kg
Bennen en schouders zijn heel goed vooruit gegaan de afgelopen tijd. Daar ben ik heel bij mee!

Zit dus redelijk op schema richting wedstrijdvoorbereiding. Ben alleen nog niet over uit met welke wedstrijd ik mee ga doen.

Hieronder nog wat foto’s van afgelopen week.

32C0C131-88A2-444B-946F-76167A3EEB9F.jpeg
81B48DF1-55CB-4D21-98BB-A6582F46F24B.jpeg
31720D58-1333-4821-A0B1-3E918AF26627.jpeg
61274560-D7DB-4510-8F24-E38B6B593341.jpeg
3B0C143C-42C4-4419-8F6F-551447607EED.jpeg

Wat doet dhb met je fysiek?

Fysiek gebuurt bij mij de volgende dinge.
Word droger
Voller look
Vasculariteit neemt toe

Val op dit momment langzaam af maar dat is ook de bedoeling. Zit namelijk in de cut! Maar je kan prima met DHB bulken had ik hiervoor al gemerkt.

Laatst bewerkt:
Zozo

Me toch maar ingeschreven voor de Enercup.
Heb er zin in!!

Nog wat foto’s van afgelopen week.

Weer een tijd terug denk weer tijd voor een update.

Alles gaat volgens de planning. Zit nu op 6% bodyfat. Weeg 111kg en ben nu aan het legen. Dus ben er bijna klaar voor de wedstrijd.

Wat DHB betreft had er overna gedacht om over te stappen op gewone bold. Heb zo veel pijn gehad dat het bijna niet meer verdaagbaar was.
Heb nu een protocol opgesteld met zo min mogelijk inhoud per injectie in verschillende spiergroepen dit schijnt te werken.
Zo lang je maar injectie plek niet te veel belast achter elkaar. Dan gaat het goed.

Dus DHB erg goeie compound alleen heel jammer van de pip.

Voor de rest geen bijwerkingen of rare dingen.

Eind deze week ga ik carbs laden en tijd opnemen om te kijken hoe ik eruit ga zien. Vervolgens wil ik proberen de week erop met slin proberen te laden en kijken wat dat doet.

Hieronder nog een foto van vanochtend.

Update time...

Alles gaat volgens de planning. Voel me lekker en het gaat gewoon lekker.

Sinds opstellen van de injectie protocol gaat het ook goed met DHB en pip na de injecties.
Ik heb dus sinds dien geen last meer van gehad.
DHB doet zijn werk goed en ik ga er wel lekker op.

Vorige week donderdag zat ik op 5% bodyfat en ik woog 112kg. Dit was na het legen. Vrijdag gestart met laden van colhydraten en nu even weekje rust dus beetje normaal eten in hoever het kan.

Heb toch Mecasermin aangeschaft en die zal wel eerdaags binnen moeten komen ben benieuwd wat het voor gaat doen.

Hieronder erste foto van het voor het laden en daarna. En gewoon een pica van gisteren.

3E2D0AB9-B9A5-4F7B-A856-10C05942ECFC.jpeg

Terug
Naar boven