AndroidHealthClinic

Slin HGH+Peptides (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

5E909E7A-2BAB-45A2-8040-0AD14DF7EF45.jpeg
 
even een vraag tussendoor wat zal slin doen zonder dat je er hgh bij injecteert dus aas+slin only.

slin maakt je vet als ik het goed begrepen heb, hgh vangt dit op maar wat nog meer als je slin+aas only zet?
 
even een vraag tussendoor wat zal slin doen zonder dat je er hgh bij injecteert dus aas+slin only.

slin maakt je vet als ik het goed begrepen heb, hgh vangt dit op maar wat nog meer als je slin+aas only zet?
Van slin word je niet per definitie dik; ligt alsnog aan omliggende omstandigheden.
Maar slin en gh werken wel synergistisch. Die synergie zal je dus missen
 
Van slin word je niet per definitie dik; ligt alsnog aan omliggende omstandigheden.
Maar slin en gh werken wel synergistisch. Die synergie zal je dus missen

duidelijk! ja me slin zal 2 weken voor lopen op me hgh vandaar dat ik er even naar vroeg. Zag die vakantie van volgend week niet aankomen:D
 
duidelijk! ja me slin zal 2 weken voor lopen op me hgh vandaar dat ik er even naar vroeg. Zag die vakantie van volgend week niet aankomen:D
hoelang wil je slin runnen dan?
 
4 weken achter elkaar max en dan 4 weken off wil dit de komende half jaar wel doen en me hgh wil ik sowieso een jaar mee doorgaan zodra ik begin.
 
Van slin word je niet per definitie dik; ligt alsnog aan omliggende omstandigheden.
Maar slin en gh werken wel synergistisch. Die synergie zal je dus missen
Wat denk je van mk+ cjc dac met slin?

Voor wat poor man's gains
 
Wat denk je van mk+ cjc dac met slin?

Voor wat poor man's gains
Ik ben niet extreem thuis in peptide protocollen. Is leuk spul, maar unless goede source is risico op gescammed worden groot.
Daarnaast laatste tijd VEEL gefocussed op verbeteren trainingsprikkel, voeding en rust/slaap. Voor mezelf en voor klanten.
Denk dat veel mensen daar extreem veel potentie laten liggen, die gratis EN gegarandeerd is.
 
ik heb me nooit verdiept in peptide, zie de laatste tijd zoveel dingen voorbij komen waardoor ik het zelf niet meer weet wat wel wat niet tot nu toe only AAS gebruik voor mij.

Om echt een zieke FYSIEK te creëren wat wel en wat niet eigenlijk? AAS+HGH+SLIN zou dit al voldoende moeten zijn? dat is wel de stap die ik ga nemen.

en natuurlijk krijg je commentaar voeding/rust/training blabla maar we weten allemaal dat het zonder die shit niet mogelijk is.
 
ik heb me nooit verdiept in peptide, zie de laatste tijd zoveel dingen voorbij komen waardoor ik het zelf niet meer weet wat wel wat niet tot nu toe only AAS gebruik voor mij.

Om echt een zieke FYSIEK te creëren wat wel en wat niet eigenlijk? AAS+HGH+SLIN zou dit al voldoende moeten zijn? dat is wel de stap die ik ga nemen.

en natuurlijk krijg je commentaar voeding/rust/training blabla maar we weten allemaal dat het zonder die shit niet mogelijk is.
Ligt eraan.
Ik heb anders geen peptide gezet mn hele prep so far, en ben t ook niet van plan. Dus ook geen slin en GH
Ben niet monster-size, maar mn shape en fysiek gaan echt meer dan fine imo.

Mensen onderschatten fatsoenlijk opgezette schema's echt enorm.

Laatst van een random dude op insta de vraag "wow je gaat goed de laatste tijd, welk merk gebruik je?"

Niks over hoe je traint, hoe voeding is, of zelfs wat je neemt en wat voor doses.
Maar: "welk merk neem je?"

Snappen dr geen zak van.
 
ik heb me nooit verdiept in peptide, zie de laatste tijd zoveel dingen voorbij komen waardoor ik het zelf niet meer weet wat wel wat niet tot nu toe only AAS gebruik voor mij.

Om echt een zieke FYSIEK te creëren wat wel en wat niet eigenlijk? AAS+HGH+SLIN zou dit al voldoende moeten zijn? dat is wel de stap die ik ga nemen.

en natuurlijk krijg je commentaar voeding/rust/training blabla maar we weten allemaal dat het zonder die shit niet mogelijk is.

Voor de meeste zal HGH, wat Slin en bijvoorbeeld Test ruim voldoende zijn om echt heel, heel erg groot te worden mits voeding, training en slaap ook is afgestemd op enorm groot te worden. De gear is dan ook het makkelijke deel. Voor mij is/was het vooral lastig om te vinden welke voedingsmiddelen ik goed op reageer en op welk moment ook en ook welke vorm van trainen. Dat laatste heb ik nu vrij aardig door, voeding blijft toch wat wisselen en proberen.

Wat denk je van mk+ cjc dac met slin?

Voor wat poor man's gains

CJC Dac is, op een beetje fatsoenlijke dosis, echt niet veel cheaper dan een kit HGH. Ik wil 't wel binnenkort in m'n cruise eens uitproberen, even een break van de HGH. Heb sinds kort echt goede MK maar op 10 mg kan ik m'n ogen overdag niet open houden. Om 13.00 zo'n beetje zit ik met m'n ogen dicht aan m'n bureau, letterlijk en van die lamlendigheid word ik een heel onaardig persoon haha.
 
even een vraag tussendoor wat zal slin doen zonder dat je er hgh bij injecteert dus aas+slin only.

slin maakt je vet als ik het goed begrepen heb, hgh vangt dit op maar wat nog meer als je slin+aas only zet?

Slin is een nutrientpusher opname word dus beter ik zelf zou het niet aanraden om slin met alleen aas te doen risico's en gewenning wegen voor mij niet op tegen de gains
 
dus HGH boven peptide/sarms neem ik aan
 
Alles valt en staat met de voeding. Vetter worden van slin ligt ook aan de voeding.

Of je monster word of niet ligt ook aan de voeding. Natuurlijk spelen dingen zoals genen, aanleg, training methodes een rol maar voeding is het belangrijkste in het verhaal.

Je kan van alles gaan gebruiken maar als je voeding niet goed is afgestemd bereik je zo en zo weinig mee en dan is het weggegooid geld.

Dus je kan best op aas en slin zonder HGH goeie resultaten behalen mits ie voeding goed is. Met HGH is natuurlijk stukken beter wat er al eerder al is gezegd.
 
dat is duidelijk de bedoeling was ook niet AAS+SLIN te nemen HGH sowieso erbij maar heb gister vakantie geboekt en ga volgend week vrijdag op vakantie dus me HGH begin ik wat later mee 2 weken later dus was gewoon een vraag voor die 2 weken dat ik geen hgh zet.
 
dat is duidelijk de bedoeling was ook niet AAS+SLIN te nemen HGH sowieso erbij maar heb gister vakantie geboekt en ga volgend week vrijdag op vakantie dus me HGH begin ik wat later mee 2 weken later dus was gewoon een vraag voor die 2 weken dat ik geen hgh zet.
Ik zou gewoon 2 welen wachten met slin.
En dan er gewoon mee beginnen als je me Gh begint.
 
Back
Naar boven