MuscleMeat

Slin HGH+Peptides

Bezoekers in dit topic

Gisteren voelde ik me goed! Heb Lekker getraind. In slaap komen ging goed en heb heerlijk geslapen.
Sochtens vandaag voel ik me goed nergens last van.
Ga straks trainen en werken.

Bloedrukmeter is gisterenavond aangekomen. Ik heb gelijk natuurlijk uitgetest.
Gisteren na het trainen was mijn bloeddruk 147/79
Vanochtend bij opstaan 137/69

Dus dat is prima

Waterinname op 4,5litter nu gezet gisteren goed gelukt brobeer het zo vol te houden.

150/80 is nog steeds aanzienlijk verhoogd. 140/70 is enigszins verhoogd.

Maar goed om te horen dat er progressie is!
 
Ik heb een bloeddruk van 144/84 wat was gemeten in het ziekenhuis. Werd niet eens wat van gezegd.

Vroeg er later naar en dit was de uitleg:
Alleen een 24-uurs meting is betrouwbaar. Pas als jij met een bloeddruk van 160+ aan komt zetten gaan wij nog een keer meten. Je hoeft je geen zorgen te maken. (Ook omdat zorgen equals stress --> hogere bloeddruk. Zoek maar eens op het "witte jassen syndroom".
 
Ik heb een bloeddruk van 144/84 wat was gemeten in het ziekenhuis. Werd niet eens wat van gezegd.

Vroeg er later naar en dit was de uitleg:
Alleen een 24-uurs meting is betrouwbaar. Pas als jij met een bloeddruk van 160+ aan komt zetten gaan wij nog een keer meten. Je hoeft je geen zorgen te maken. (Ook omdat zorgen equals stress --> hogere bloeddruk. Zoek maar eens op het "witte jassen syndroom".

Nee je moet je vooral geen zorgen maken natuurlijk. Maar de 24u meting bij TS zit dan tussen de 137-147 / 69-79. Idealiter zou hij elk uur even een meting doen natuurlijk voor langere periode. Organen vind het geen pretje om continue met een hoge bloeddruk rond te lopen. Ook als je er zelf geen klachten van ondervind (een bepaalde bloeddrukwaarde), kan er bij langdurig aanhouden hiervan, natuurlijk wel schade ontstaan.
 
Ja inprencipe onder 140 is geen probleem dat zeggen ze ook in de ziekenhuis idd. Het is licht verhoogd maar kan weinig schade opleveren. Boven 140 is er sprake van verhoogde bloeddruk dus dat kan gevaarlijk zijn. Maar echter pas echt gevaren zone begint bij 160/110.

Vanochtend had ik 118/65
Na het trainen 139/79
Nu 132/75

Dus gaat redelijk volgens mij.
 
Ja inprencipe onder 140 is geen probleem dat zeggen ze ook in de ziekenhuis idd. Het is licht verhoogd maar kan weinig schade opleveren. Boven 140 is er sprake van verhoogde bloeddruk dus dat kan gevaarlijk zijn. Maar echter pas echt gevaren zone begint bij 160/110.

Vanochtend had ik 118/65
Na het trainen 139/79
Nu 132/75

Dus gaat redelijk volgens mij.

Yes ziet er prima uit voor een bodybuilder die AAS gebruikt.
 
Yeah zit nog steeds op lage concentraties tren en test. Hou het voorlopig zo.

Ben maandag begonnen met dieet
6500kcal 1e dag
5600kcal 2e dag
4000kcal 3e dag
4000kcal 4e dag. Zit ik nu!
2000kcal 5e dag
2000kcal 6e dag
7e dag Vasten alleen aminos 2x appel en kleine salade.
En dan weer opnieuw.
 
Damn flink verschil in calorieën
 
Nou maar weer een update.

Voel me afgelopen paar dagen heel lekker.
Vandaag zit ik op 2000kcal dus alleen eiwitten en wat groenten. Morgen nog zoeen dag en dan een dag afzien.
Vandaag dus geen kolhydraten maar trainen ging evengoed heel lekker ik was wel iets moeier dan normaal maar niks bijzonders.

Op de weegschaal groei ik niet meer maar in de spiegel groei ik als een kool. Word al wat droger. Vetpersentage is gezakt van 13% naar kleine 11% dus dat gaat goed.

Volgende week woensdag ga ik weer wegen ik doe het nu expres noet omdat ik in een ontlaad fase zit dus zou zo en zo wat lichter zijn.

Hieronder nog een pica van vanmiddag.
 
Laatst bewerkt:
1E726A49-17F9-4888-8696-8F3723059D8B.jpeg
 
Biggie!
Op die dagen zonder carbs zet je toch geen slin?
 
Biggie!
Op die dagen zonder carbs zet je toch geen slin?
Nee zkr niet. Ik zit trouwens nog helemaal niet aan de slin. Eerst even kijken hoe ik op de dieet reageer.
Wellicht over een week start ik ermee.
 
Update

Vandaag eerste dag dat ik weer carbs ging laden.
Voel me lekker en heb besloten om toch met slin te beginnen dus ben gestart met 3x 3iu
Voor het ontbijt een keer voor het trainen een keer en na het trainen een keer.
Zit nu al op ruim 5500kcal en moet nog twee maaltijden dus kom denk vandaag richting 7200kcal wat iets hoger is dan gepland maar dat maakt niet uit voor vandaag. Morgen weer terug naar ongeveer 5500kcal.

Trainen ging lekker had een goeie pomp. Word wel aanzienlijk droger dat zag ik heel goed vandaag.

Ik denk dat ik ook eerste sids van HGH merk. Heb last van koude handen en voeten en ongeveer 30-45min na injectie begin ik wat wazig te zien later naar een paar uur is het weg. Heb ook last van lichte tintelingen in mijn handen. Zet nu trouwens 1,5iu 2x daags in combi met GHRP en CJC natuurlijk zoals ik eerder het heb beschreven.
Zoiets had ik niet met 3iu genotropin plus 4iu alley

Zet trouwens nu wel mijn wekker 2uur voor dat ik moet opstaan en zet dan GHRP wacht 15-20min en zet mijn HGH en dan ga ik nog even slapen.
 
Laatst bewerkt:
Heren vandaag heb ik best last van tintelingen in mijn handen. De hele dag al.
Soms ik het zo heftig dat het lijkt alsof zooi naalden in mijn handen worden gestoken.
Komt in soort van vlagen en het gaat meestal na 10-15 sec weer weg. Lichte tintelingen heb ik echter wel gewoon hele dag door.

Gaat dit van zelf over of moet ik er iets aan doen. Heb dit nooit eerder gevoelt.
 
Nog een picatje van vandaag!!
 
940055C4-0031-4A7F-B97A-B6F0B694CEAB.jpeg
 
Heren vandaag heb ik best last van tintelingen in mijn handen. De hele dag al.
Soms ik het zo heftig dat het lijkt alsof zooi naalden in mijn handen worden gestoken.
Komt in soort van vlagen en het gaat meestal na 10-15 sec weer weg. Lichte tintelingen heb ik echter wel gewoon hele dag door.

Gaat dit van zelf over of moet ik er iets aan doen. Heb dit nooit eerder gevoelt.
Komt door de hgh. Persoonlijk zou ik enkel hgh/slin doen en die peps laten. Nu krijg je waarschijnlijk meer bijwerkingen door de combi hgh/peps. Of het valt toch moeilijker te bepalen wat de boosdoener is..

Let op dat je geen blijvend cts krijgt.

Je ziet er btw gigantisch uit man!
 
Komt door de hgh. Persoonlijk zou ik enkel hgh/slin doen en die peps laten. Nu krijg je waarschijnlijk meer bijwerkingen door de combi hgh/peps. Of het valt toch moeilijker te bepalen wat de boosdoener is..

Let op dat je geen blijvend cts krijgt.

Je ziet er btw gigantisch uit man!
Thnx man ik doe mijn best hahaha.
Ge het even aankijken of het morgen wellicht afneemt. Denk dat de combo hgh+peps toch wel best hoge pieken hgh oplevert.
 
Nou vandaag geen HGH maar genomen. Wel ben ik doorgegaan met peps.
Tintelingen in mijn handen zijn vandaag wat milder zkr niet zo heftig als gisteren. Zo is het wel te doen.
Op Engelstalige forums lees ik dat dit cts niet blijvend is. Wel tijdens HGH gebruik maar gaat over zodra er word gestopt met hgh.

Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Ik had eerst ook erge last van cts op hgh. Toen ik eenmaal stopte met hgh verdween het vrijwel direct. Wil natuurlijk niet zeggen dat het bij iedereen (direct) weg gaat
 
Ik had eerst ook erge last van cts op hgh. Toen ik eenmaal stopte met hgh verdween het vrijwel direct. Wil natuurlijk niet zeggen dat het bij iedereen (direct) weg gaat

Ja oké dat lees ik ook op verschillende forums. Ik ben vandaag even gestopt ermee en moet zeggen heb veel minder last dan gisteren. Dus misschien geld het voor mij ook. Hoop het tenmiste haha.
 
Back
Naar boven