MuscleMeat

Shocking Sloots gonna sloot pt.2, of, "brute verkrachting"?

Wat een idioten, dat dit soort figuren in ons land voorkomen. Triest dit.

Ik weet niet wat ik er van moet denken, ik vind het maar een wazig filmpje ???

Zo'n gasten moeten ze idd gewoon uit het land fl*kkeren, beter voor iedereen.

Heb met dat filmpje al meerdere malen een machtig orgasme beleefd.

inbe4 pinda cumshot op twitter bericht

Is dit verkrachten? Ik dacht dat daarvoor een derde beentje tegen haar zin in haar k*tje moet worden gedouwd. Ik zie niets dat hier op lijkt?

Je weet G, kan niet beter G.

mgw.png

WAZ MET JULLIE ?

Ik zie alleen een filmpje wat gefilmd is in de apenheul?

lol @ marcel3000 ultragay avatar :roflol:

Er gebeurd niks man:S

Volgens mij is er alleen sprake van aanranding, maar goed is een wazige filmpje.

Volgens mij is er alleen sprake van aanranding, maar goed is een wazige filmpje.

Dat is toch al genoeg om ze aan te houden?
Als dit echt waar is dan is het een schandalige actie en zeker triest voor het meisje aangezien die jongens het ook nog op twitter zetten.

Het 'no fap' loopt wat uit de hand zo te zien.

de enige aanranding die ik kan herkennen is het feit dat het filmpje daarna door de jongens op internet is geplaatst (is ook aanranding), maar pownews helpt hier vrolijk aan mee door het landelijke bekendheid te geven en het filmpje beschikbaar te stellen voor het grote publiek..verder zie ik het miesje opzicht niet echt verkracht worden in het filmpje ???

Tja.. Het staat ook al onder het filmpje..maar klaar lichte dag, ze worstelt niet, roept niets, blijft netjes staan.. Hmmz, waarom heb ik het idee dat er iets niet klopt?
Never the less, zoiets zet je NIET internet en daar mogen ze voor bestraft worden. De rest vind ik discutabel.

Misschien dat ze voor het filmpje begint ergens mee gedreigd hebben en ze daarom niet zo tegenstribbelt? Of zelfs al was ze nog niet eens letterlijk bedreigt er komt wel zo'n groepsdruk sfeertje van af waarbij je (zij) niet weet wat ze doen als het doelwit weerstand bied.

Misschien dat ze voor het filmpje begint ergens mee gedreigd hebben en ze daarom niet zo tegenstribbelt? Of zelfs al was ze nog niet eens letterlijk bedreigt er komt wel zo'n groepsdruk sfeertje van af vind ik.
Ja dat wel.. Ik weet het niet. Ik was er niet bij. Het komt in mijn ogen wat te rustig over..

ze is gwn een sl*t wat pik wilt, care. Ze huilt btw omdat de ander aan der haar trekt

brb in dit weer met korte rok komen, isthisreallife

Terug
Naar boven