EddyWally
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 292
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zelf ziet ze er niet uit als tuig zekermijn dochter zou toch niet me zo een tuig mogen rondhangen

Ben het met je eens dat opvoeding een grote rol hierin speelt. Als ze wat meer respect voor haarzelf had zou ze niet omgaan met dit soort types. Ouders kunnen je heel veel helpen om van jezelf te houden en je eraan te herinneren dat zelfrespect heel belangrijk is.hoe het kind zich gedraagt hangt allemaal af van de opvoeding die ze gekregen hebben.. lijkt mij tog logisch.
Ok ik haalde vroeger ook streken uit maar dit was
niets in vergelijking wat de jeugd van nu doet..
Tegenwoordig mogen de kinderen alles van de ouders..
Endan krijg je zon situaties waar dat ze als h**ren op straat lopen
en met de verkeerde vrienden overweg gaan.
Ok ze heeft er zelf niet om gevraagd mss maar indirect lokt
ze het wel uit. Moest ze door de ouders strenger gehouden zijn
dan had ze dergelijke kledij niet gedragen en niet met die
"hangjongeren" rondgehangen.
En srs er gebeurt geen k*t in dat filmpje.. enkel wat droognken.

Ben het met je eens dat opvoeding een grote rol hierin speelt. Als ze wat meer respect voor haarzelf had zou ze niet omgaan met dit soort types. Ouders kunnen je heel veel helpen om van jezelf te houden en je eraan te herinneren dat zelfrespect heel belangrijk is.
Echter om te zeggen dat ze het indirect uitlokt door haar kledij vind ik weer onjuist. Een vrouw (en iedereen eigenlijk) mag zich kleden zoals ze zelf wilt en mannen horen zich niet ongevraagd aan haar te vergrijpen. En voor zover ik kan zien kleedt ze zich niet als een "h**r". Ze had gewoon een legging onder haar rok waarover ze struikelt na de laatste bump van die gast![]()

Verdomd die rokjes toch, straks zal je zien dat ze zelfs nog aanstichter van de Holocaust en andere schokkende gebeurtenissen zijn.ja van mij mag ook iedereen dragen wat hij/zij wil..
Maar dan moet je de gevolgen er ook vn dragen.
Als jij nu een rokje aandoet bestaat de kans ook da je geraped wordt
Daar moet je mee leren leven xD
Nee mr srs met een broek had er wrs niets gebeurd..
Je kan tog niet ontkennen dat het een aantrekkelijke outfit is ..
Je bent zelf 19 jij kan nieteens praten over de oude generatie vriend.Ook social media spelen een grote rol hierin, veel meiden van die leeftijd hebben facebook/hyves smarthphone met internet ping/whatsapp twitter, zo is het veel makkelijker om met verkeerde personen in contact te komen, en ouders die hier dus geen inzicht in hebben, ik denk dat we met een hele nieuwe generatie jongeren te maken hebben 12-16 jaar.
inderdaad, een onuitputtelijke bron van inspiratie is het

Net nog een Schot verkracht, had hij maar geen kilt moeten dragen! Waarom schrijf je trouwens als een soort van Haiku, Youngbuilder?

Je bent zelf 19 jij kan nieteens praten over de oude generatie vriend.
Dat zijn woorden die jij hier nu ter plekke verzint, ik ben van mening dat ik van een andere generatie ben, dat ik een ander pakket normen en waarden heb meegekregen, dat Social media toen nog op een laag pitje stonden, dat wil niet zeggen dat ik mijzelf in een groep mensen plaats die nu onderhand 30/40 zijn.
True. Ik ben ook nog maar 21 maar als ik de leeftijdscategorie 14-16 vergelijk met mij en mijn leeftijdsgenoten toen.. Echt een wereld van verschil.

Ja ik snap wel wat je bedoelt, ik ben zelf ook maar 18 en op de middelbare school hadden we dit soort wijfen ook niet hoor, toen was er ook pas net facebook,hyves, etc etc...Dat zijn woorden die jij hier nu ter plekke verzint, ik ben van mening dat ik van een andere generatie ben, dat ik een ander pakket normen en waarden heb meegekregen, dat Social media toen nog op een laag pitje stonden, dat wil niet zeggen dat ik mijzelf in een groep mensen plaats die nu onderhand 30/40 zijn.
Ja ik snap wel wat je bedoelt, ik ben zelf ook maar 18 en op de middelbare school hadden we dit soort wijfen ook niet hoor, toen was er ook pas net facebook,hyves, etc etc...
Maar ligt er maar net aan waar en wie het is.
In amsterdam/denhaag etc zou het veel meer voorkomen dan in een dorp bijvoorbeeld.