MuscleMeat

Pre-Workout Power - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De werking van eigenlijk alle andere pre-workout producten op de huidige markt is zeer beperkt in vergelijking met Pre-Workout Power. De samenstelling van Pre-Workout Power is uniek en de werking voor prestaties en spiergroei is onvergelijkbaar veel sterker!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ruime week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Prima, Fruit Punch
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 Scoops
  • Waar heb je het supplement gekocht? B&F
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Tja, welke niet?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? nvt
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, lees review waarom..

Mijn review:


Body en fitshop Pre-Workout Power

Wat zou het moeten doen, volgens B&F

De werking van Pre-Workout Power is extreem krachtig en uniek. Pre-Workout Power stimuleert echt alle

facetten van prestatie, vetverbranding, pomp en spiergroei!

Onze garantie:
Pre-workout Power is het best samengestelde pre-workout product ooit..

eens kijk naar de ingredienten,

(Klik op Spoiler voor de ingredienten)

[L-Arginine L-Aspartaat – is het ingredient waarvan in onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek is

aangetoond dat je spieren meer zuurstof opnemen en je meer vetten verbrandt (2005 Universiteit Innsbruck

Oostenrijk) Het vergroot de toevoer van zuurstof en voedingsstoffen naar de spieren (spiergroei en pomp!).

De koppeling van L-Arginine aan
L-aspartaat verhoogt in theorie de verbranding van vet en spaart de verbranding van glycogeen in het

spierweefsel. Deze koppeling maakt de werking van L-Arginine L-Aspartaat ook veel sterker als andere veel

gebruikte ingredienten.

L-arginine AKG - naast een geweldige NO werking (heerlijke pomp) zorgt Argine AKG in de spiercellen ook

voor een verhoogde activiteit van cyclic guanosine monophosphate of cGMP. Daardoor verbranden spieren meer

vetten en suikers. Meer NO(Nitric Oxide) in de spieren werkt ook spiersparend, bij hogere NO(Nitric Oxide)

gaan spieren zuiniger met aminozuren om.

L-Arginine HCL – stimuleert als voorloper van het vaatwijdende NO vermoedelijk ook de opname van glucose

door de cellen, en remt de omzetting van eiwitten in glycogeen.
Geef je getrainde sporters Arginine dan gaat het lichaam zuiniger met zuurstof om. Ook de verbranding

wordt efficienter. Doordat het de bloedtoevoer naar de cellen vergroot verhoogt L-Arginine HCL ook het

uithoudingsvermogen van het lichaam bij inspanning.

L-Citrulline Malate - de beschikbaarheid van meer Citrulline Malate stimuleert processen waardoor het

lichaam sneller ammonium afvoert tijdens de training. Dit zorgt voor sterkere prestaties, meer langdurige

spierkracht en meer stimulans voor spiergroei. (bij zware training komt er meer ammonium in het bloed,

ammonium in je bloed maakt je moe en remt de omzetting van glucose in energie) Citrulline Malaat en de

verschillende vormen van Arginine in Pre-workout Power versterken hier elkaars werking. Daarnaast is het

voor belangrijk om te weten dat Citrulline Malaat bij inspanning de concentratie melkzuur in het bloed

verlaagt.

In het lichaam zetten enzymen Citrulline geleidelijk om in Arginine. Eigenlijk kun je Citrulline

beschouwen als Arginine buffer waardoor je lichaam constant in staat is de niveaus aan het spierbouwende,

herstellende en prestaties verbeterde NO hoog te houden. (Citrulline Malate is een aminozuur dat

voornamelijk voorkomt in meloen)

OPC - volgens de meest recente wetenschappelijke inzichten mag OPC in een goed werkend NO supplement niet

ontbreken.
Bewegingswetenschapper van de University of Nebraska-Lincoln publiceren in 2010 in de Journal of Strength

and Conditioning Research een artikel waarin staat dat de combinatie van aminozuur L-arginine en OPC de

intensiteit waarbij je je kunt inspannen verhoogt zonder dat je moe wordt. OPC bevat fenolen die de

afbraak van stikstofmonoxide in het lichaam afremmen. Pre-workout Power werkt dus langer en beter als

andere Pre-workout supplementen.

Ornitine - Het aminozuur L-ornithine verbetert het uithoudingsvermogen en vermindert vermoeidheid tijdens

zware inspanning. Ornithine werkt ook samen met Arginine, ze versterken elkaars effecten. Ornithine is een

voorloper van Arginine waardoor het lichaam via verschillende trajecten constant NO blijft produceren.

Pycnogenol® – een extreem kostbaar en wereldwijd gepatenteerd ingredient! Pycnogenol vind je in geen

enkel ander pre-workout product terug. Is dat vreemd? Nee, eigenlijk alle bedrijven vinden het te duur.

Maar het werkt wel! En hoe! Pycnogenol is onderzocht, getest en bewezen. Pycnogenol® stimuleerd bewezen en

substantieel het omzettingsenzym (eNOS) waardoor het lichaam uit Arginine (L-Aspartaat) Nitric Oxide kan

vormen. Samen met Arginine L-Aspartaat werkt het extreem krachtig! Het in wetenschappelijk onderzoek

bewezen effect voor Nitric Oxide productie is zelfs zo krachtig dat grote multi-nationals zelfs op alleen

dit deel van de inhoud in onze formule patent hebben aangevraagd en gekregen. Kun je nagaan wat Pre-

workout Power met je Nitric Oxide productie doet!

Pycnogenol wordt snel opgenomen in de bloedstroom (binnen 20 minuten) en werkt tot zelfs 72 uur.

Pycnogenol® maakt de werking Pre-Workout Power onvergelijkbaar- en bewezen sterker werkzaam als elk ander

Pre-Workout of Nitric Oxide product dan ook!

Met betrekking tot de werking van Pycnogenol® zijn verschillende wetenschappelijke onderzoeken

gepubliceerd.

Pycnogenol® is beschermd door meerdere patenten #4,698,360 / #5,720,956 / #6,372,266.

Pycnogenol® - exclusive trademark of Horphag Research Ltd Genève Zwitserland.

Beta-Alanine - mag als prestatie bevorderend ingredient niet ontbreken. De ontegenzeggelijke stimulans

voor het uithoudingsvermogen en het remmen van de melkzuur vorming maakt van Beta-Alanine een prestatie

ingredient voor elke sporter en bodybuilder.

L-Carnitine Tartrate – de belangrijkste reden van toevoeging van L-Carnitine Tartrate aan Pre-workout

Power is niet alleen de ondersteunende werking aan de omzetting van vet in bruikbare energie voor het

lichaam maar ook dat L-Carnitine Tartraat spierweefsel beschermt tijdens de training. De werking van L-

Carnitne Tartrate is zeer multifunctioneel van verbeterde vetverbranding en uithoudingsvermogen tot

herstel.

BCAA’s - bcaa’s zijn snel opneembare aminozuren die geen vertering nodig hebben. Bcaa’s zijn zeer nuttig

om te nemen voor de training vanwege de anti-catabole eigenschappen.
De bcaa’s beschermen je spieren tijdens de training. (Leucine - Isoleucine - Valine)

L-Norvaline – remt de werking van het voor hoge NO niveaus ongewenste enzym arginase. De afbraak van

Arginine wordt voorkomen waardoor L-Norvaline een enorme meerwaarde en kracht heeft wanneer het gaat om

pomp, groei en prestaties! L-Norvaline kan een verschil maken van 55% (!) in NO (Nitric Oxide) niveaus!

(American Journal of Heart and Circulatory Physiology)

CreaPure Creatine - De resultaten die je met Creapure® creatine zult behalen zijn sterker. Meer

spierkracht, meer spiermassa en sneller herstel.
De kwaliteit en werkzaamheid van het gepatenteerde Creapure® is 100% gegarandeerd en dat merk je.

Creatine Phosphate - direct bruikbare creatine voor de spieren. Creatine Phosphate is na inname vrijwel

direct beschikbaar als bron voor spierenergie- en kracht.
Deze creatine wordt toegepast in zeer veel nieuwe formules in het hogere segment. Sterk, spieropbouwend,

snel opneembaar en vrij van bijwerkingen.

Creatine Ethyl Ester - wordt 100% opgenomen in de spieren. Dankzij deze productiemethode blijft er geen

milligram onbenut buiten de spiercel. Creatine Ethyl Ester werkt dan ook direct en veel sterker als je

gewend bent met andere creatine(s), je zult merken dat je tijdens de trainingen snel meer kracht

ontwikkelt. De spiegel liegt ook niet, je zult sneller meer spiermassa opbouwen, compleet vrij van vet en

vocht, alleen keiharde spiermassa.

Tri Creatine Malate - een unieke vorm van Creatine. Hier is namelijk Malate gekoppeld aan Creatine.

Creatine Malate wordt sneller en completer recht in de spiercel getransporteerd. Vooral voor, tijdens en

na de training zuigen onze spieren Creatine Malate op als een spons.
Totaal geen bijwerkingen, geen onderhuids vocht vasthouden en geen maag krampen. Alle ingenomen creatine

wordt in de spiercellen opgenomen er blijft niets in de darmen of buiten de spiercel. Naast meer

explosieve spierkracht kan Tri Creatine Malate als geen andere creatine ook je spieruithoudingsvermogen en

het spierherstel verbeteren.

Taurine - bevordert de omzetting van glycogeen in glucose. Glucose is de belangrijkste brandstof voor de

spieren. Verder stimuleert Taurine de afbraak van melkzuur in de spieren. Dit is een afvalproduct van

spierarbeid dat zich langzaam ophoopt en uiteindelijk tot vermoeidheid leidt. Taurine stelt deze verzuring

van de spieren uit, waardoor het uithoudingsvermogen toeneemt.

Caffeine Anhydrous – werkt voor vitaliteit en voor een verbeterde vetverbranding. Caffeine verhoogt het

energieverbruik en zorgt dat in het lichaam opgeslagen vetten sneller in de bloedbaan komen. Daarnaast kan

caffeine je een lekker en fit gevoel geven. Caffeine genomen voor de training zorgt dat je je fitter en

scherper voelt, je hebt meer energie gedurende de training.

Green Tea Extract – met Green Tea extract zet je lichaam meer calorien in energie om zonder je hartslag

te verhogen. Green Tea Extract zorgt ervoor dat je makkelijker en sneller kunt afslanken en geeft rustige

energie zonder bijwerkingen.

Geranamine (1,3 Di-Methylamine) - geeft geweldig veel training Power! Dit extract geeft langdurige

energie. Daarnaast geeft 1,3 Di-Methylamine een zeer euforisch gevoel.
Het “Power!” gevoel. Meer energie, kracht en alertheid voor optimale trainingen.

N-Acetyl L-Tyrosine - dit aminozuur helpt overtraining te voorkomen door geestelijke en lichamelijke

vermoeidheid uit te stellen, het verhoogt de alertheid, verhoogt concentratie en het gevoel van welzijn.

Rhodiola extract - heeft een stimulerende werking op lichaam en geest, het verbetert sportprestaties en

bestrijdt vermoeidheid.
Wanneer je 200 mg Rhodiola extract (precies de dosering in Pre-Workout Power) voor de training neemt dan

nemen je uithoudingsvermogen, zuurstofopname en prestaties bewezen toe. (Int J Sport Nutr Exerc Metab.

2004 Jun;14(3):298-307.) Daarnaast vormt Rhodiola meer van het vetafbrekende enzym lipase. Daardoor wordt

er meer aan vetzuren uit het vetweefsel afgegeven.


Zoals de meeste onder ons wel zien, een hele compleete formule met
ingredienten die ik nog niet een een andere supplement samen heb gezien!.
Op de verpakking staat ook duidenlijk aangegeven hoeveel er precies in zit van wel ingeredient,
dus geen vage "proprietary blend mix" zoals bij vele merken wel het geval is,
en je dus niet kunt weten hoeveel er exact in zit.
Duidenlijk plus punt!


Klinkt veelbelovend.. nu maar eens proberen

Ben mijn training voorbereiding deze keer begonnen met 2 scoops,
supplement lost prima op, maar KANNONE wat is het explosief.. letterlijk en figuurlijk!!
De kreet "stir do not shake" gaat hier op! mn dop van mn shakebeker knalde me toch met een knal open...
doet me denken aan de oude NO-Xplode formule die had dat ook, opzich een goed teken.. die was ook lekker sterk.

De drang/drive op te trainen kwam al na 20 min, na 30 min ongeveer was ik bij de sportschool..eindenlijk focus en pomp was erg goed aanwezig, rug zat lekker vol.

Energie in overvloed, en lekker geleidenlijk, TOP! en na de training GEEN energie crash zoals bij vele andere producten!! dat is duidenlijk een groot plus punt!

lijkt me dat dat de toevoeging Rhodiola daar verandwoordenlijk is (Mischien dat Ilco een toelichting kan geven?)

(Voor de "normale" mensen die vrij gevoellig zijn zou ik het eerst bij 1 (aanbevolen) scoop houden.)

werkt het bij mij ook zo?

kwestie van uitproberen.. Pre workouts zijn zoals vele wel weten vrij persoons gebonden.. op merk a gaat henkie als een trein, en japie voelt er niks van.. B&F heeft nog de mooie sample actie.. dus doe er je voordeel mee!

Conclusie

Moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben, normaal moet ik van concurerende merken een flinke dosis hebben wil ik wat voelen, 800mg caffeine bv was niet vreemd voor mij pre workout, 2 scoops van deze is "maar" 200mg caffeine.. dat zegt genoeg hoe krachtig de combi dus is met de rest van de ingredienten.
Smaak is ook prima, zeker als je kijkt wat er in zin,


Product doet me het meest denken aan mijn 1e (en denk ik van velen) een van de eerste producten op de markt NO-Xplode.. nadien is al het andere maar wat gewoontjes, leuk maar niet het WOW effect.. wat er toen wel was,

Pre-Workout Power g(h)eeft dit gevoel wel!

Heb er nu 6 trainingen op zitten,(met 1 rust dag) en nog steeds het zelfde gevoel als de 1e,
Product houd dus vrij lang zijn kracht, gewenning van het lichaam valt dus mee,

Al met al een dikke 9 waard, zeker omdat die op een aantal punten
vrij speciaal is


B&F zet hiermee dus een uitstekend product neer, die naar mijn mening
elke concurrentie aankan, ook van de top "VS" merken

Pre-Workout-Power_Body-&-Fit-Sports-Nutrition.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bij crack mocht je eigenlijk niet schudden/shaken, waarom is dit eigelijk en mag dit wel bij PWO?

De werking wordt er niet meer of minder van:) PWO kun je gewoon schudden zonder dat het gaat bruisen.:)
 
Ik heb wel de pre-workout powerpill gebruikt maandenlang (niets over te klagen, heeft altijd zijn werk gedaan), maar deze nog niet eerder. Nou vermoed ik dat deze wel sterker is dan de powerpill die ik eerder gebruikt heb, maar ik ben eigenlijk op zoek naar iets dat extreem heftig is qua energie en kracht..

Daarom vraag ik mij af of ik niet beter meteen voor Hard! zou kunnen gaan ipv PWO?
 
Ik heb wel de pre-workout powerpill gebruikt maandenlang (niets over te klagen, heeft altijd zijn werk gedaan), maar deze nog niet eerder. Nou vermoed ik dat deze wel sterker is dan de powerpill die ik eerder gebruikt heb, maar ik ben eigenlijk op zoek naar iets dat extreem heftig is qua energie en kracht..

Daarom vraag ik mij af of ik niet beter meteen voor Hard! zou kunnen gaan ipv PWO?
De Pre workout Power is spieropbouwend eigenlijk de beste pre workout. Hierin zitten naast alle stimulanten ook voldoende aminozuren, want natuurlijk spierherstellend ontzettend sterk werkt. Daarnaast is deze vooral gericht op kracht/uithoudingsvermogen. De Hard! daarintegen is echt ontzettend sterk kwa energie en pomp. Deze verbeterd dus je doorbloeding en uiteindelijk je kracht. In jouw geval zou ik dus voor de Hard! gaan of de NoxiPro uit de weekaanbieding.

Ralf
 
Heb vandaag mijn 3e training erop zitten met pwp en helaas reageer ik net als andere pre workouts niet echt op dit product.
Ik mis vooral de pomp en extra energie wat je meestal wel kan verwachten van een pre workout.
Ik zweet wel als een idioot bij dit product en mijn focus lijkt wel iets beter.
Desalniettemin vind ik de prijs super voor 900 gram en de ingredienten die erin zitten spreken mij ook erg aan.
Op papier is pwp een erg goed product en het werkt schijnbaar ook heel goed erg bij andere mensen alleen bij mij geeft het helaas niet het effect wat ik ervan zou verwachten.
 
Heb vandaag mijn 3e training erop zitten met pwp en helaas reageer ik net als andere pre workouts niet echt op dit product.
Ik mis vooral de pomp en extra energie wat je meestal wel kan verwachten van een pre workout.
Ik zweet wel als een idioot bij dit product en mijn focus lijkt wel iets beter.
Desalniettemin vind ik de prijs super voor 900 gram en de ingredienten die erin zitten spreken mij ook erg aan.
Op papier is pwp een erg goed product en het werkt schijnbaar ook heel goed erg bij andere mensen alleen bij mij geeft het helaas niet het effect wat ik ervan zou verwachten.

Het bevat meer ingredienten voor pomp, prestaties, uithouding en groei. en minder stimulanten als 1,3 en caffeine. :) De " beleving" kan dan minder zijn het opbouwende effect is beter als met andere producten:)
 
Ok dat is duidelijk maar zitten er ook toevallig ingredienten in om je honger gevoel te onderdrukken?
Krijg namelijk mijn dextrose en isolaat shake nog wel weg maar als ik een uur na mijn shake mijn post meal wil eten dan word het al moeilijk om het allemaal naar binnen te krijgen.
 
Ok dat is duidelijk maar zitten er ook toevallig ingredienten in om je honger gevoel te onderdrukken?
Krijg namelijk mijn dextrose en isolaat shake nog wel weg maar als ik een uur na mijn shake mijn post meal wil eten dan word het al moeilijk om het allemaal naar binnen te krijgen.

Dat hoor ik eigenlijk nooit in de praktijk:)
 
Hulp nodig

Ik lees veel reviews en veel lijken op elkaar of ik kan ze niet onderscheiden. Kan iemand mij een paar goede producten opnoemen die goed zijn voor maximale spiergroei/spiermassa? en dan de beste van de beste :D

alvast bedankt.
 
Ik lees veel reviews en veel lijken op elkaar of ik kan ze niet onderscheiden. Kan iemand mij een paar goede producten opnoemen die goed zijn voor maximale spiergroei/spiermassa? en dan de beste van de beste :D

alvast bedankt.

Ik zou voor Nr1 gaan. (geen stimulanten maar wel het meest opbouwende stoffen in 1 product.) Dan in de combi met Whey Perfection:)
 
Ik zou daar graag Magnificent aan toevoegen....
 
Elk pre-workout die ik probeer mist altijd wel een of andere ingredienten. Bv Jack3d heb ik ook gebruikt, maar het mist gewoon wat ingredienten zoals citruline malate.
Deze product heeft alle ingredienten wat je in een pre-workout zou willen hebben, maar dan ook nog eens wat teveel erbij van het goede.

Suiker mag van mij op 0 calorie.
Ik vind de verschillende types creatine overbodig. Ik denk dat wat creapure creatine beter en simpeler was geweest.
Maar voor de rest prima ingredienten, ik heb nog nooit een pre-workout gezien die er zoveel heeft. Helaas ben ik op dieet, dus ben gestopt met dit product te gebruiken.
 
Elk pre-workout die ik probeer mist altijd wel een of andere ingredienten. Bv Jack3d heb ik ook gebruikt, maar het mist gewoon wat ingredienten zoals citruline malate.
Deze product heeft alle ingredienten wat je in een pre-workout zou willen hebben, maar dan ook nog eens wat teveel erbij van het goede.

Suiker mag van mij op 0 calorie.
Ik vind de verschillende types creatine overbodig. Ik denk dat wat creapure creatine beter en simpeler was geweest.
Maar voor de rest prima ingredienten, ik heb nog nooit een pre-workout gezien die er zoveel heeft. Helaas ben ik op dieet, dus ben gestopt met dit product te gebruiken.

Hoe zeer ben je op dieet? Je kunt het prima gebruiken....juist op dieet!
 
Deze is niet meer te verkrijgen volgens mij he?
 
Back
Naar boven