- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
cool man! heel veel succes
hier heb je misschien wel wat aan:
[Link niet meer beschikbaar]
kan je em gewoon zo invullen, hoef je niet alles uit te gaan rekenen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vraagje: als je een dergelijk specifiek squat-schema doet, is er dan nog ruimte om andere spiergroepen te trainen (bench, deadlift) en zo ja, hoe pak je dat dan aan ?
vroeg ik me ook af. denk dat je kapot bent na zo'n sessie
vraagje; zou je smolov kunnen combineren met wendlers 531(4x per week trainen)? Als je elke dag de smolov setjes er nog bij neemt, en op squat dag gewoon je smolov + nog wat licht assistance work?

naast het squatten overig LB werk laten voor wat het is. UB werk kan je proberen maar hou er rekening mee dat ALLES wat je doet invloed heeft op je algehele herstel...
ik heb toch het idee dat sommige een routine als dit onderschatten![]()

Onderschat het zéker niet, zou het gewoon een keer willen proberen...![]()
+1 deadlift gewoon eventjes laten vallen.dan zou ik het gewoon doen hoe het bedoeld is, dus alleen het squatwerk...

mijn max is 115 frontsquat @ 62kg
dus deed ik op mijn eerte dag 6*(6*80kg) en dit ieder week met 5kg verhogen; moet wel gezegd worden dat ik nog bezig ben en overmorgen aan mijn laatste week begin.
Mijn max is 115kg en vandaag heb ik 10*(3*102.5kg) gedaan, dus kan het wel kloppen dat je op een cyclus van 3weken 10 tot 20 kg aan kracht wint.
na volgend week neem ik enkele dagen rust en kijk ik wat mijn nieuwe max is, ben zelf een beetje benieuwd. Zal het dan posten![]()

Hey,
Heb onlangs mijn maximum frontsquat geprobeerd. Een beetje teleurstellend omdat er maar 5kg bijgekomen is(van 115 naar 120).
Beetje woedend begon ik dan te gewichtheffen en heb voor het eerst 95 geclean&jerkt(redelijk makkelijk). Op training heb ik nooit meer dan 85 gekunnen dus uiteindelijk is er wel 10 kg bijgekomen dankzij de smollov (junior)![]()
Zou het in theorie eigenlijk mogelijk zijn om het smolov programma ook toe te passen op je andere lifts?
Waarom niet bij deadlift? Je kan gelijk hebben hoor,maar snap gewoon niet waarom...![]()

Omdat je simpelweg niet herstelt. Low bar powerlift squats zijn denk ik ook niet erg aan te raden voor dit schema. Echte oly squats daarentegen zijn wel te doen. High bar en goed bouncen onderin en dan herstel je wel.Waarom niet bij deadlift? Je kan gelijk hebben hoor,maar snap gewoon niet waarom...![]()
Omdat je simpelweg niet herstelt. Low bar powerlift squats zijn denk ik ook niet erg aan te raden voor dit schema. Echte oly squats daarentegen zijn wel te doen. High bar en goed bouncen onderin en dan herstel je wel.