AndroidHealthClinic

Smolov Squat programma

Ja, dat is ook wel te verwachten. Haha... Zo'n volume en intensiteit op squats is bijna niet te doen met low bar squats.

Heeft iemand een idee of dit squat programma ook te volgen is als je gewoon split ernaast traint. Dus uiteraard geen benen dan meer maar wel andere spiergroepen. En wat zijn de voor- of nadelen daarvan?

Thanks.

Heeft iemand een idee of dit squat programma ook te volgen is als je gewoon split ernaast traint. Dus uiteraard geen benen dan meer maar wel andere spiergroepen. En wat zijn de voor- of nadelen daarvan?

Thanks.
Licht pompen en zorgen voor zo goed als geen CNS belasting. Lage intensiteit, volume en frequentie. Maar waarom zou je dat willen? Je kan beter gewoon 3 weken niet pompen, verlies je toch geen spiermassa en alleen squaten en wat basisassistance.

Nadeel van zwaar UB pompen: Meer kans op overtraining.

Voordeel van zwaar UB pompen: Geen idee. Msch groei je nog iets extra in die drie weken durende hel.

Licht pompen en zorgen voor zo goed als geen CNS belasting. Lage intensiteit, volume en frequentie. Maar waarom zou je dat willen? Je kan beter gewoon 3 weken niet pompen, verlies je toch geen spiermassa en alleen squaten en wat basisassistance.

Nadeel van zwaar UB pompen: Meer kans op overtraining.

Voordeel van zwaar UB pompen: Geen idee. Msch groei je nog iets extra in die drie weken durende hel.

Thanks, ik ga dit zeker binnenkort eens doen.

Nee, het is niet aan te raden.
Dit zal al snel leiden tot een overbelasting van het CZS.

Als je voelt dat je nog wat energie over hebt, zou je lichte assistence kunnen overwegen. Echter voor de BBs onder ons is dit schema imo niet geschikt.

Thanks.

Ik denk niet dat je Smolov trekt als je daarnaast nog andere compounds gaat doen , tenzij misschien als je ze heel licht doet .

Ik denk niet dat je Smolov trekt als je daarnaast nog andere compounds gaat doen , tenzij misschien als je ze heel licht doet .

Thanks, ik ga dit eens drie weken volgen over 2 maanden. Ik ben erg benieuwd vind het squatten heerlijk en hoop hiermee wat kg bij te mogen schrijven.

ziet er wel vet uit dit schema.
maar Xtralarge.

op dieinternet calulator staat dat je eerst die 3 weken dat wat er uit komt moet volgen,
en daarna je 1RM op moet gaan meten om vervolgens mee door te gaan...

maar ik blijf nog ff doorgaan met 531.

is hier trouwens ook een bench variant van?

Gewoon ernaast kuren. Kan je msch je 1RM tussentijds nog wel verhogen.

Gewoon ernaast kuren. Kan je msch je 1RM tussentijds nog wel verhogen.

naast 531 nog dit gaan doen? en dan de squat dag weglaten.
dat is dan in het begin 7 dagen per week trainen, gevolgd door een tijd van 6 dagen per week trainen.

dat ga ik niet aankunnen denk ik zonder vele pakken chocomel

maar Xtralarge.

op dieinternet calulator staat dat je eerst die 3 weken dat wat er uit komt moet volgen,

Ik snap je post niet.

naast 531 nog dit gaan doen? en dan de squat dag weglaten.
dat is dan in het begin 7 dagen per week trainen, gevolgd door een tijd van 6 dagen per week trainen.

dat ga ik niet aankunnen denk ik zonder vele pakken chocomel
Oh, lol. Had jouw post nog niet gezien. Nee, zou ik niet doen. Zou ook niet weten waarom. Als je smolov volgt wil je squaten, niet bankdrukken/deadliften/poepen.

ik wil niet smolov + 531`doen, is overkill.
vond het gewoon een interessant schema om ooit nog eens te doen.

dus smolov doe je niks anders erbij. dat schiet ook niet op om 2 maanden lang ofzo alleen maar te squatten

Zoek bij men 2de kuur iets gelijkaardigs te gaan doen.

3x per week sqautten.

Andere spiergroepen er lichtjes bij pakken.

Thanks.

Je kan natuurlijk nog andere spiergroepen hierbij trainen. Zo deed ik vaak nog chin ups, bicep curls, triceps werk en bench press.
Wel uiteraard niets doen kwa benen. Je zult wel voelen dat je maar heel weinig energie hebt. Probeer 2 keer per week bench erbij te doen en 1 keer per week chins en 1 keer per week wat biceps/triceps, wat jij wil.

maar Xtralarge.

Er is een benchvariant van (dacht smolov Junior???) maar doe dit schema niet voor je bench, is onmogelijk :) believe me, i tried

ik wil niet smolov + 531`doen, is overkill.
vond het gewoon een interessant schema om ooit nog eens te doen.

dus smolov doe je niks anders erbij. dat schiet ook niet op om 2 maanden lang ofzo alleen maar te squatten

Tuurlijk kan je er wel iets bijdoen, maar deadliften kan je vergeten :D

Zoek bij men 2de kuur iets gelijkaardigs te gaan doen.

3x per week sqautten.

Andere spiergroepen er lichtjes bij pakken.
1. Niet kuren
2. Je kan perfect 3 x PW squatten als je het goed indeelt... Moet je geen smolov voor doen

Terug
Naar boven