- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Licht pompen en zorgen voor zo goed als geen CNS belasting. Lage intensiteit, volume en frequentie. Maar waarom zou je dat willen? Je kan beter gewoon 3 weken niet pompen, verlies je toch geen spiermassa en alleen squaten en wat basisassistance.Heeft iemand een idee of dit squat programma ook te volgen is als je gewoon split ernaast traint. Dus uiteraard geen benen dan meer maar wel andere spiergroepen. En wat zijn de voor- of nadelen daarvan?
Thanks.
Licht pompen en zorgen voor zo goed als geen CNS belasting. Lage intensiteit, volume en frequentie. Maar waarom zou je dat willen? Je kan beter gewoon 3 weken niet pompen, verlies je toch geen spiermassa en alleen squaten en wat basisassistance.
Nadeel van zwaar UB pompen: Meer kans op overtraining.
Voordeel van zwaar UB pompen: Geen idee. Msch groei je nog iets extra in die drie weken durende hel.
Heeft iemand een idee of dit squat programma ook te volgen is als je gewoon split ernaast traint. Dus uiteraard geen benen dan meer maar wel andere spiergroepen. En wat zijn de voor- of nadelen daarvan?
Thanks.
Ik denk niet dat je Smolov trekt als je daarnaast nog andere compounds gaat doen , tenzij misschien als je ze heel licht doet .
Gewoon ernaast kuren. Kan je msch je 1RM tussentijds nog wel verhogen.
Ik snap je post niet.ziet er wel vet uit dit schema.
maar Xtralarge.
op dieinternet calulator staat dat je eerst die 3 weken dat wat er uit komt moet volgen,
en daarna je 1RM op moet gaan meten om vervolgens mee door te gaan...
maar ik blijf nog ff doorgaan met 531.
is hier trouwens ook een bench variant van?
Oh, lol. Had jouw post nog niet gezien. Nee, zou ik niet doen. Zou ook niet weten waarom. Als je smolov volgt wil je squaten, niet bankdrukken/deadliften/poepen.naast 531 nog dit gaan doen? en dan de squat dag weglaten.
dat is dan in het begin 7 dagen per week trainen, gevolgd door een tijd van 6 dagen per week trainen.
dat ga ik niet aankunnen denk ik zonder vele pakken chocomel
Heeft iemand een idee of dit squat programma ook te volgen is als je gewoon split ernaast traint. Dus uiteraard geen benen dan meer maar wel andere spiergroepen. En wat zijn de voor- of nadelen daarvan?
Thanks.
ziet er wel vet uit dit schema.
maar Xtralarge.
op dieinternet calulator staat dat je eerst die 3 weken dat wat er uit komt moet volgen,
en daarna je 1RM op moet gaan meten om vervolgens mee door te gaan...
maar ik blijf nog ff doorgaan met 531.
is hier trouwens ook een bench variant van?
) maar doe dit schema niet voor je bench, is onmogelijk
believe me, i triedik wil niet smolov + 531`doen, is overkill.
vond het gewoon een interessant schema om ooit nog eens te doen.
dus smolov doe je niks anders erbij. dat schiet ook niet op om 2 maanden lang ofzo alleen maar te squatten

1. Niet kurenZoek bij men 2de kuur iets gelijkaardigs te gaan doen.
3x per week sqautten.
Andere spiergroepen er lichtjes bij pakken.