MuscleMeat

SMTL Wintercompetitie 2013 /2014

Bezoekers in dit topic

Onderdelen dag 2:

1. Loglift max
2. Tyre deadlift (gevoelsgewicht bovenin 250kg)
3. Wheelbarrow (gevoelsgewicht 130kg p.h.)
4. Carry & Drag: slede + duckwalk 160kg
5. Wheelflip (8*360kg tyre)

Deelnemerslijst:
1. Nick Andriessen
2. Angelo van der Pas
3. Dennis van Beelen
4. Chris van Hoeflaken
5. Mike Ronken
6. JP
7. Marcel Imthorn
8. Kurt Kuppens
9. Enzo Tauro

Klopt mijn deelnemerslijst zo? Ik verheug me op zondag. Dat de strijd groots mag zijn :)
 
Laatst bewerkt:
Met spijt in het hart ga ik deze ook uitzitten
 
Ja voor mij wel en Marcel ook als het goed is.
 
Mike bauman had zich alleen voor de eerste dag opgegeven, dus die is er de tweede dag ook niet bij.
 
Oke thnx gasten! Ik heb de lijst up to date
 
Tommy ook hoor ik net, zelfde als mike bauman. Alleen dag 1, tweede dag kan hij er helaas niet bij zijn.
 
Jazeker.. dennis an angelo ook !!
 
alex bedankt voor de mooie dag ,was weer erg gezellie gr uit rijswijk
 
Dennis van Beelen en mijn beleving van de wedstrijd dus even een verslagje!

Deelnemers:
Angelo van der Pas
Enzo Tauro
Kurt Kuppens
Marcel Imthorn
Chris van Hoeflaken
Jan Pieter Neuteboom
Dennis van Beelen
Mike Ronken.

Eerste Onderdeel de Loglift max:
we kregen onbeperkt beurten en je kon instappen vanaf 70kg.
Dennis opende met 110kg dit ging zonder problemen en hij ging dan ook met veel vertrouwen naar de 120kg ook deze ging snel en hard omhoog. Ik zelf ( Angelo) opende met 130kg en deze ging ook soepel de lucht in. Dennis kwam in zijn 3de beurt op voor 130kg de clean ging vrij makkelijk alleen kreeg hij hem niet gelockt. Mijn 2de beurt van 140kg ook deze ging goed en ik kon me klaar maken voor de 3de beurt 150kg. Enzo faalde op de 150 kg en Jan pieter kreeg de 155kg net niet omhoog. Als ik de 150kg deed had ik het eerste onderdeel dus gewonnen. De clean ging moeizaam en moest me even corrigeren, eenmaal op de borst voelde het goed en de log ging dus snel omhoog het laatste stukje bleef die even hangen maar kon hem nog door duwen! Eerste plaats bij loglift en Dennis 5de plaats

Tweede onderdeel: Carry en Drag ( slee van 450kg en duckwalk van 160kg 2x 25 meter)
Dennis trok de slee in een hele snelle tijd maar bleef iets achter met de duckwalk, dit is ook iets wat we nog nooit gedaan hadden dus de techniek was er ook niet echt! toch zetten Dennis een 5de tijd neer. Ikzelf kreeg bij de eerste 5meter met de slee kramp ik me kuit en dus ging de slee een stuk minder snel dat ik hoopte, de duckwalk ging redelijk en dus zetten ik een 3de tijd neer. Jan pieter werd 2de en Enzo won dit onderdeel met een zeer snelle tijd!!

Derde onderdeel: Wheelflip 8x 360kg.
Dennis werd vlak voor dit onderdeel erg ziek en voelde zich niet goed, hij stond op het punt om te stoppen maar uiteindelijk gaf hij niet op en kwam toch op om te beginnen aan de wheelflip!! Dit is een onderdeel waar hij goed in is en dat liet hij ook zien! een zeer snelle tijd wat uiteindelijk genoeg was voor een 2de plaats. De wheelflip is niet mijn onderdeel en dus was het vertrouwen er ook niet echt, het ging toch nog redelijk en mijn tijd was goed voor de 3de plaats! Ook dit onderdeel is gewonnen door Enzo.

Vierde onderdeel: Wheelbarrow +/- 140kg per hand.
Dennis ging goed van start en liep een zeer snelle tijd, hij maakte alleen een foutje door hem te snel neer te zetten waardoor hij hem nog een stuk door moest duwen over de lijn! was toch nog goed voor een 4de plaats. Ikzelf vond dit een lekker onderdeel en het ging dan ook goed, had hem goed in balance en de grip was ook goed. Nog nooit gedaan maar toch een eerste tijd

Vijfde en laaste onderdeel: Tire Deadlift gevoelsgewicht 250kg.
Dennis deed 5 reps en dit was goed voor een 4de plaats, Mike en Enzo deden 6reps en hun hadden dus een gedeelde 3de plaats. Wel pech voor Enzo want bij de 6de rep brak zijn strap en verloor hij dus veel tijd! Ik zelf had 8 reps en dat was genoeg voor een 2de plaats. Jan Pieter deed er 10 makkelijk en won dus het laatste onderdeel.

De Top 5:
1ste plaats: Angelo van der Pas, 35 punten
2de plaats: Enzo Tauro, 34,5 punten
3de plaats: Jan Pieter Neuteboom, 33 punten
4de plaats: Dennis van Beelen, 24 punten
5de plaats: Marcel Imthorn, 21 Punten

Al met al een zeer goede wedstrijd en we gaan vol goede moed het nieuwe jaar in! Bedankt allemaal voor de sportieve wedstrijd en Alex Moonen bedankt voor het verzorgen van deze wedstrijd!!
 
[Link niet meer beschikbaar]

Ook verslagje op SMTL site
 
Met spijt in het hart is SMTK idd niet aanwezig geweest. We zitten op dit moment met teveel geblesseerde atleten die volledig hersteld willen zijn tegen het nieuwe seizoen. :(
 
Back
Naar boven