MuscleMeat

Snel/ makkelijk 'tussendoortje'.

Steeb

Novice
Waardering
0
Hey,

Ik zit nu in de cut. (2700kcal per dag).

Na de training (KT en cardio) neem ik een shake (whey met dextrose), dit is meestal rond een uur of 9. Dan neem ik voor dat ik ga slapen (rond half 11) nog 250 gram kwark, maar ik heb soms nog onwijze honger.

Wie weet nog een makkelijk en snelvullend 'tussendoortje' voor bij de kwark of shake? Neem nu meestal een appel.

Bedankt.

Neem zelf altijd een muslireep alleen die bevatten nogal wat calorieen. Misschien heeft liga of sultana wel iets met lage cals maar toch vullend.

ik zou voor de liga gaan

Heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb op het forum gelezen dat cottage cheese meer vult dan kwark. Het is een klonterige substantie, maar als je het mixt, wordt het een gladde massa.

En ik denk dat je er de eerste paar dagen gewoon aan moet wennen dat je maag niet zo vol zit als in de bulk. Na een tijdje past je maag zich daar wel op aan, zodat je wel vol zit. Da's tenminste mijn ervaring. ff doorbijten dus.

Ik neem na het trainen altijd nog wat havermout, niet veel maar het vult wel goed.

Of maak een grote salade van komkommer en tomaat. Beetje basilicum erbij, een paar pijnboomnoten, olijfje, scheutje citroensap en olijfolie, of een of andere magere sladressing erover.

Je hebt ook magere sultana met volkoren erin.
Weinig suikers, lekker en gezond!

1 zo'n sultana op een dag kan best in een bulkschema hoor.

pak gewoon 1 of 2 plakken roggebrood met rookkaas ofzo ?

rijstkoeken tussen door vult goed vind ik
of bevat dit te veel koolhydraden?

Terug
Naar boven