2skinny
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 4%
Vet en Eiwitten zijn wel hoog ten opzichte van je gewicht. Als je niet aankomt is dat niet zo'n probleem maar het gaat wel ten koste van je koolhydraten. Die lijnzaadolie in de ochtend is overbodig omdat je in principe je lichaamgewicht aan vetten voldoende is. Maar als je niet aankomt kan je best wat meer suikers toevoegen en je eiwitten en vet niet zoveel zorgen over maken. Je hebt genoeg aan 135gr EW en 54gr vet. Vul de rest op met Rijst, Havermout, Brinta en brood en evt bananen, druiven, aardbeien, dextrose enz. En als je het niet red kan je gerust wat cheaten. (mac enz.)
oke ik zal de lijnzaadolie weglaten dan en wat meer koolhydraten eten..
cheaten met mac? tell me

en wat is eigenlijk het nut van de koolhydraten buiten energie leveren? want ik heb horen zeggen dat je daar breder van word maar ik weet niet of dit wel klopt...
---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 18:58 ----------
Weightgainer vervangen met normale voeding OF erbij nemen. Niet in plaats van, het is namelijk een supplement
In plaats van kaas zou je ook eieren kunnen eten. Zalm of pindakaas zijn ook aan te raden.
ja dat is waar maar die weightgainer bevat toch evenveel als een normale maaltijd?
eieren.. heb ik dan niet nog meer eiwitten? en wat is nu het beste volkoren of geen volkoren want nu twijfel ik wel..
---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 18:59 ----------
en wat is nu het beste volkoren of geen volkoren want nu twijfel ik wel..