Fitness Seller

Sniezel's toch nog 1 keer!

top vind dit nou een voorbeeld van verstandig omgaan met AAS. Goed naar je lichaam luisteren.

ik volg! Hoe oud ben je eigelijk ?

Van waar heb je dat hemd gehaald ?

• Topic Starter Topic Starter
top vind dit nou een voorbeeld van verstandig omgaan met AAS. Goed naar je lichaam luisteren.

ik volg! Hoe oud ben je eigelijk ?

Leuk dat je ook volgt. Ben de 30 gepasseerd :)
Geen jonkie zoals de rest hier :D

Van waar heb je dat hemd gehaald ?

Meerdere vragen om dat shirt. Is van eigen merk van JD sports; "Supply & Demand Floral"
Tanktop:
http://www.jdsports.nl/075759/075759-floral-vest

Al hun shirts:
http://www.jdsports.nl/mannen/heren...enkleding/t-shirts-tanktops/br:supply-demand/

Hehe zeker weten in!! Zo oud is iets in de 30 toch niet hoop ik ;-) Succes bro!!

Succes man..

ik wist het wel :D

v**le hond, en ik denke ndat je forever off ging :P
hahaha ik ga dit volgen ben benieuwd wat t gaat opleveren kerel

hoe gaan je macros p/d er uit zien ?

Abo. Goodluck bro, en het plaatsen van voortgangsafbeeldingen maakt het zowiezo interessanter!

Uhmmmmm.....
IN!!!! Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :D :D :D

Super vet bro! Waarom geen mast-p dan?

Laatst bewerkt:
v**le hond, en ik denke ndat je forever off ging :P
hahaha ik ga dit volgen ben benieuwd wat t gaat opleveren kerel

hoe gaan je macros p/d er uit zien ?

Hahaha had ik jullie mooi ff te pakken he :p

Ik zal met ongeveer de volgende macro's beginnen:
3200kcal in totaal

300gr eiwitten 1200kcal
300gr carbs 1200kcal
70gr vet 600kcal

Dit verdeeld over 6 maaltijden.

Vanaf hier uit ga ik kijken wat me vet% doet. Dus puur observeren, kijken hoe me suikerspiegel voelt en aan de hand daarvan me carbs verlagen of verhogen.
Het liefst zit ik on op 400gr carbs, maar ik weet niet of ik hiermee de cut kan inzetten :D

De planning is ook om soms lage koolhydr dagenen te doen met wat cardio op diezelfde dagen.

Kerel wat is dit nou weeerrr :o Haha nee welcome back to the dark side :P

Leuk, ga volgen. Snap je argumentatie omtrent de keuze voor enanthate maar waarom dan 6wkn en geen 10wkn e en 8wkn tren e.
Die 3200kcal wil je het schemaatje van delen hier?

Ja in! Vond je vorige log ook erg interessant!

Leuk, ga volgen. Snap je argumentatie omtrent de keuze voor enanthate maar waarom dan 6wkn en geen 10wkn e en 8wkn tren e.
Die 3200kcal wil je het schemaatje van delen hier?

Voedingschema zal ik nog wel even uploaden binnenkort. Maar naar verwachting zal ik deze nog wel wijzigen door de kuur heen...
De reden dat ik hem korter hou is omdat ik niet te lang me eigen productie wil onderdrukken, en met TrenA je toch al zo hard gaat dat de rek er meestal na 4 weken al wel uit is. Ik ga voor 6 weken, opbouwen en HGH moet zorgen dat ik tot de laatste dag goed aankom hoop ik!

Leuk dat je mee leest ook :)

Ja in! Vond je vorige log ook erg interessant!
TOP, Daar doen we het voor! :D

Abo. Goodluck bro, en het plaatsen van voortgangsafbeeldingen maakt het zowiezo interessanter!
Ja geen Log zonder fotos. Je leest ook bijv het flex magazine niet zonder plaatjes toch :D

Uhmmmmm.....
IN!!!! Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :D :D :D

Super vet bro! Waarom geen mast-p dan?
Staat in me beginpost he :p
Ik heb geen zin om 6 a 10ml extra te injecteren per week.

• Like
Waarderingen: GPRO
Succes! Goed om te zien dat er toch mensen zijn die met verstand kuren. Heb even terug gelezen en mooie resultaten op niet al te hoge doseringen!
Ook knap van je dat je een jaar off geweest bent. Ben zelf nu 2.5 jaar off en bevalt ook goed, begint wel ook te kriebelen!
Denk dat dit n goed voorbeeld is voor de 'jongeren' die er naar mijn mening veelsteveel inknallen. Succes met je kuur, ik volg!

ik volg je ook man, leuk om te zien wat deze combinatie doet!

Succes! Goed om te zien dat er toch mensen zijn die met verstand kuren. Heb even terug gelezen en mooie resultaten op niet al te hoge doseringen!
Ook knap van je dat je een jaar off geweest bent. Ben zelf nu 2.5 jaar off en bevalt ook goed, begint wel ook te kriebelen!
Denk dat dit n goed voorbeeld is voor de 'jongeren' die er naar mijn mening veelsteveel inknallen. Succes met je kuur, ik volg!

Ja je ziet tegenwoordig zelf een hoop jongens van 25 die nu al beslissen de rest van hun leven on te blijven.

Maar doe ook gewoon eenmalig mee dan? Als je al zo lang off bent kan jij ook wel wat moois aankomen toch? :D

Jaaa je had het al in een post stiekem laten doorscheiden... IN

Terug
Naar boven