AndroidHealthClinic

Sniezel's toch nog 1 keer!

Bezoekers in dit topic

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
5.075
Waardering
567
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
What'UP mede ectos :P

Zoals sommige missch al weten heb ik in mijn vorige log (http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/sniezels-hgh-insuline-anabole-androgene-steroiden-log-341305/) aangegeven nooit meer injects te gaan gebruiken en ben ik inmiddels bijna een jaar helemaal OFF. (zeker een aanrader!)

Ik was even klaar met kuren, had te veel sides en telkens een zwaar herstel en vond dat ik inmiddels prima massa had aangezet.
Je moet toch ergens de grens trekken...
Of je hele leven door kuren en zwaar boven je limiet blijven wat je natural vast zou kunnen houden,
Of gewoon nu je winst accepteren en "natural" gaan trainen zonder dikke kop en sides (waar ik beide zwaar last van had hahaha)

Ook al ben ik inmiddels hardstikke tevreden met me fysiek (verbeterde conditie/mobiliteit/gezondheid/humeur en droger!) toch blijft die AAS bitch jeuken.

Ik had niet uitgesloten om ooit nog "wat" te gaan doen, bijv winny + HGH voor de zomer. Maar je kent het, als je toch maar eens in het jaar 6 weken wat gaat gebruiken, doe het dan gewoon goed :D

Daarom ben ik van plan volgende week het volgende beginnen:

1-12 5iu HGH (Hygetropin)

1-6 250mg TestE
2-6 75mg verhogen tot 225mg TrenA eod
2-4 50mg anavar
5-7 50 mg winny

2-8 500iu HCG (en wat HMG)

8-14 20mg nolva + 50mg Clomid

Het doel is dus om kei- en keihard en droog te komen staan 2% in bf te dalen en nul vocht vast te houden.

Ik hoef niet zo veel mogelijk te gainen, want dat zal ik toch weer gaan verliezen in de loop van t jaar als ik weer OFF ben. Hoe ik nu ben is namelijk een beetje wat voor mij zonder gear te behouden valt. We gaan dus puur voor die "almost contest shape" (i hope!)

De reden dat ik voor TestE kies ipv TestP is omdat ik slecht tegen UG TestP kan, en je van HG testP al snel 6ml p/w moet zetten. (geen energie voor)
Daarnaast geeft 1ml TestE me al een beter libido dan 300mg TestP.

Ook is voor orals gekozen omdat 2 potjes orals per jaar wel moet kunnen toch? Ook scheelt dit weer een hoop ML's die we moeten injecteren. Ik wil geen 15ml per week zetten...
In een ideale wereld had ik voor MastP gekozen, maar ach..

Zo zien we er momenteel uit op 93kg na bijna een jaar OFF, Zonder pomp, low carb day:
xku45d.jpg


En zo met pomp:
294tlav.jpg




UPDATE

START MA 2 Juni:
Week 1
93.2KG
buikhuidplooi 7mm
Arm-omtrek 44,5cm

Dosis voor deze week:
250mg TestE P/W
75mg TrenA E3D
40mg Winny ED
0.5mg Arimidex EOD
4iu Hygetropin ED


Het is vandaag al dinsdag, op de eerste dag een update geven is ook niets. :)

Ik heb afgelopen donderdag alvast 250mg TestE gezet als voorafje. Merkte al dezelfde avond dat er wat in me lichaam zat. Libido direct hoger. Heel apart zo snel!

Gezien die 250mg TestE opzich weinig doet de eerste dagen zie ik deze week pas als t begin van me kuur. :D
Gister 75mg TrenA gezet en 40mg Winny genomen.
HGH ben ik al 2 weken mee bezig, die heb ik rustig opgebouwd van 2iu naar 4iu

Dieet is voor alsnog gebalanceerd op 3000kcal om hopelijk massa te bouwen en vet te verliezen :)





UPDATE

Vrijdag 6 Juni
Week 1 dag 5:

Nu 5 dagen bezig.
Heb me dosis TrenA maar verhoogd naar 200mg E3D
Het blijkt ook dat de TrenA van tegenwoordig 100mg/ml is. Ook nieuw voor mij haha.

Maar echt jongens, ik heb t echt zwaar hahaha! De sides beginnen in te slaan :roflol:
Zolang ik rustig achter me comp zit te werken voel ik me prima,
maar zodra ik druk ben of er gebeurd wat wordt ik echt prikkelbaar en opgejaagd (licht uitgedrukt!!!)
Gelukkig herken ik het gevoel en weet ik t goed te plaatsen en t weg te puffen hahaha.
Maar als je t niet mee om kan gaan kan je echt goed uit je slof schieten.

Ik kan me niet herinneren dat ik hier vroeger op TrenA ook zo veel last van had.

Ik zie wel al direct verandering in me fysiek. Al veel voller, al helemaal met pomp.

Ik lijk verder wel iets minder droog te staan, dit komt waarschijnlijk doordat ik nu geen low carb dagen tussendoor heb gedaan wat ik normaal wel doe.

Maandag wegen!




UPDATE

MA 9 Juni:
Week 2
94.0KG (+0.7kg)
buikhuidplooi 7mm (0)
Arm-omtrek 44,8cm (+0,3cm)
Dosis voor deze week:
250mg TestE P/W
200mg TrenA E3D
60mg Winny ED
1mg Arimidex EOD
4iu Hygetropin ED

Nou de zenuwachtigheid en chagerijnigheid is zo goed als over.
Het kwam waarschijnlijk echt door die 2e inject waarbij ik in 1 keer van 100mg naar 200mg was gegaan.
Verder heb ik door alle drukte en een gesloten gym niet zo vaak kunnen trainen als gewild.

Tot nu toe vind ik de gains nog tegenvallen, maar hopelijk komt dat deze week.

Ik zweet me inderdaad echt kapot. Maar dan vooral na inspanning.

Slapen is wel echt ****ed up. Ik moet echt even melatonine halen om wat dieper te slapen, want ik slaap echt heel licht waardoor t eigenlijk lijkt als of ik de hele nacht wakker ben.

Ook ben ik echt MEGA moe. Kan soms amper wakker blijven, terwijl ik snacht juist weer niet kan slapen. Heel vaag.

Kracht is wel al wat vooruit gegaan. Veel meer agressie in de gym, gewichten voelen stuk lichter.

Ook lijk ik een stuk droger te worden. Waar ik eerst dacht dat ik wat minder droog was kwam dat waarsch door wat tijdelijk vocht. Want ben zeker droger inmiddels.

Ik zie nu al veel aders extra!


Had laatst wat vocht in me gezicht, meteen een extra arimidex erin gegooid, goed gaan hardlopen, en inmiddels ziet me gezichtje er weer dun uit :)



UPDATE

MA 23 Juni:
Week 4
96.0KG (+2.7kg)
buikhuidplooi 5mm (-2mm)
Arm-omtrek 45,5cm (+1cm)

Dosis voor deze week:
5iu HGH op trainingsdagen
250mg TestE
60mg Anavar (overgestapt van Winny naar Var)
0,5mg Arimidex ED
GEEN TREN-A MEER


Na ziek te zijn geweest te zijn had ik ruim een week geen inject meer gezet.
Afgelopen donderdag voelde ik me al 2 dagen top fit en dacht ik: we gaan weer knallen!

Dus donderdag avond direct me inject weer gezet 200mgTrenA en 250TestE...


EN JAWEL vrijdag liep ik weer me kots binnen te houden. Geen hap door me keel kunnen krijgen en de hele dag kots en kots misselijk.


Waar ik vroeger lachend tegen TrenA kon kan ik er inmiddels dus totaal niet meer tegen.
Zelfs trainen is twee dagen niet gelukt omdat ik gewoon te misselijk was.

Inmiddels is het maandag, 4 dagen na me inject, en als nog werd ik vanacht keer op keer wakker van de misselijkheid.


TrenA is dus blijkbaar een no-go voor me geworden....


Me shape is inmiddels wel weer goed. Door ziek te zijn en niet te kunnen trainen en eten leek me vocht wat op te lopen.

Ik heb wel wat moeten cardio-en een wat low carb dagen moeten houden om het vocht weg te krijgen.

Me vet is ook echt beduidend minder en ik sta veel voller en groter.

Vet% is sowieso 1% gedaald en me armen zijn inmiddels 1cm groter dan toen ik begon.



Alleen nu het dilema..... Hoe nu verder? Ik heb nog 3 weken te kuren en de TrenA was de hele bedoeling van me kuur....


Moet ik nu alleen verder op 250mg TestE en 60mg Anavar? Of TestE verhogen naar 500mg? Alleen ben ik dan bang dat ik vochtig ga staan, wat ik juist niet wil.


Misschien moet ik maar gewoon 250mg TestE en 60mg Anavar doen (dus zonder TrenA) en dan goed dieeten om zo droog mogelijk te komen staan zonder massa te verliezen.
 
Laatst bewerkt:
in ! succes man ;) top fysiek heb je al
 
Heeft dat nou wat nut om maar 12 weken hgh te doen?
 
Haha wat een verrassing ;)
In!
 
Heeft dat nou wat nut om maar 12 weken hgh te doen?

Dat zal je straks zien ;)
Je IGF is vanaf week 1 al verhoogd he...

Dat je minimaal een half jaar aan de HGH moet zitten is toch een beetje een fabeltje van de oude generatie.
 
Haha, was er al op aan het wachten!

Benieuwd wat die 12 weken hgh gaat doen :)
 
Dat zal je straks zien ;)
Je IGF is vanaf week 1 al verhoogd he...

Dat je minimaal een half jaar aan de HGH moet zitten is toch een beetje een fabeltje van de oude generatie.

Klopt zeker, zit nu 2 weken aan de hyges en merk duidelijk verschil tov geen hgh.

Succes bro, ik volg je.

Heb de combi ana/winstrol al genomen en was echt lekker!
 
Echt een streeffysiek man!

Ik volg je, ben benieuwd. :)
 
Was te verwachten, ben benieuwd.
Maar als je toch een moeilijk herstel hebt telkens, zou je dan hCG gewoon niet even wat omhoog gooien?
 
Ben wel benieuwd of dit werkelijk je laatste keer is.. :p
 
Gaaf!succes.
 
Was te verwachten, ben benieuwd.
Maar als je toch een moeilijk herstel hebt telkens, zou je dan hCG gewoon niet even wat omhoog gooien?

Thanks voor de heads up, misschien wel een goed idee ja. Ik dacht dat het eigenlijk wel prima zou zijn gezien ik ook al HMG erbij zal nemen. Maar dat zijn ook maar 2 vails die nog over waren van vorig jaar :cool:

Echt een streeffysiek man!

Ik volg je, ben benieuwd. :)
Thanks gab!

Nice titel, in ;)
Gezellig! :D

Ben wel benieuwd of dit werkelijk je laatste keer is.. :p
Nee niet de laatste keer, alleen ik ga niet meer 24 weken per jaar kuren.

Eens per jaar ff een boostertje zoals het er nu uit ziet, enkel voor de zomer. Off zijn is me te goed bevallen :)
 
Ja oke, daar kan ik goed inkomen.

Zo'n zwaar herstel ieder jaar lijkt me ook niks..
 
Ik volg. Ben benieuwd wat de hgh doet op 12 weken :)
 
Echt een heel nice fysiek! Ik volg!
 
Back
Naar boven