Hungry Henry
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vollig
hoe komt dat je weinig ab-definitie hebt sniezel? ligt het aan de foto's of gewoon de genetics ?
Jaaa je had het al in een post stiekem laten doorscheiden... IN
Eigenlijk wil je dus zeggen dat ik er jong uit zie he?Ik volg nooit logjes maar ik zal hier af en toe is komen kijken gap. Ben erg benieuwd. Leuk een andere visie over kuren.
OT: Ohja je was al zo oud he![]()

Haha was te verwachten hè, begint bij mij ook wel een beetje te kriebelen als ik dit soort logs leesHeb je tegenwoordig wel genoeg tijd naast je werk om regelmatig te kunnen trainen? Train je nog steeds bij dat ene stekkie? Ik ben benieuwd wat het je gaat brengen bro, succes!
Leven bestaat uit werken trainen en eten 
Me abs zelf zijn best oke, goeie symetrische blokken (tenminste, als ik de fotos van vroeger zie)ik vollig
hoe komt dat je weinig ab-definitie hebt sniezel? ligt het aan de foto's of gewoon de genetics ?
(mooi woord is dat zeg)Sowieso, net als in me vorige log!Zou wel episch zijn als je voor en na foto's maakt in vergelijkbare poses/belichting.
Dank je, gelukkig ken ik "bepaalde mensen" die me altijd nog overtreffen

Klopt, das alweer een tijd geleden. Laatse keer was in de tijd van de COC.
Ja je ziet tegenwoordig zelf een hoop jongens van 25 die nu al beslissen de rest van hun leven on te blijven.
Maar doe ook gewoon eenmalig mee dan? Als je al zo lang off bent kan jij ook wel wat moois aankomen toch?![]()
Dank je, gelukkig ken ik "bepaalde mensen" die me altijd nog overtreffen![]()

Ja zou wel willen! Maar vakantie staat voor de deur dus wacht dan liever tot erna. Ben wel benieuwd hoe ons lichaam erop reageerd na al die tijd.
Trouwens wel heel herkenbaar wat je over sides zei. Dikke kop, veel vocht en slecht humeur. Voor mij zal het ook geen tren meer worden, wil het wat milder houden met hopelijk minder vocht / sides. Op tren voel ik me niet mezelf terwijl ik op test / deca nergens last van had, behalve vocht.
Anyway, laten we on topic blijven bij jou log!

In ben heel benieuwd bro.!
Mag ik vragen hoe oud je bent, hoeveel kuurjaar ervaring je hebt en van welke sides je last kreeg?
(eventueel in PM?)
Goodluck iig!!