Fitness Seller

snoob progress pix

lekker bezig snoob

Ik zou gewoon cutten naar zo'n 15% niet lager anders ga je erg veel kracht inleveren en dat is met jouw wedstrijddoelen niet handig lijkt me. ;)

• Topic Starter Topic Starter
op die eerste toch ook? (j/k :D)

Mooi snoob, met kleren aan zie je er echt BRUUT uit. Zoals al meermaals gezegd vraag ik mij af hoe je er gaat uitzien met wat minder vet maar volgens mij kan het niet anders dan meevallen!

Respect en doe het goed de 14ste!
Thx !
Beast.
Ga je ooit ook nog droogtrainen?
Denk dat als je gaat beeldhouden er nog best een flink pak massa overblijft... kilotje of 90 zou leuk zijn.
Droogtrainen is een groot woord, gewoon naar 12-15%
Haha, daar zal wel meer dan 90kg van overblijven. Ik denk niet dat daar +30kg vet vanaf gaat.
Op 10+ % zal daar meer dan 100kg van overblijven ben ik vrij zeker, ga niet naar bodybuild-wedstrijd vorm aftrainen, das funest voor een krachtathleet :p
aan de middel é :D
ga lekker wat cutten man! je zit nu dik boven de 25% BF. en iedereen die zegt die seagal lult maar laat m dan maar eens opmeten.

lees reeds dat je gaat cutten in september. lekker 30 kg er af ! shredded baby!
15-20kg eraf zou al mooi zijn :D
thx
Ik zou gewoon cutten naar zo'n 15% niet lager anders ga je erg veel kracht inleveren en dat is met jouw wedstrijddoelen niet handig lijkt me. ;)
Yeah zeker niet lager dan 12%. Voor zover ik weet is de hormonenhuishouding optimaal voor kracht-/spiermassaontwikkeling het beste tussen de 12-16% ofzo. Hoger BF% zorgt voor te veel oestrogeen ofzo wat ook wel de gains in de weg kan staan

Laatst bewerkt door een moderator:
damn snoob!
tijdje gelede datk hier nog is ben langsgekome,
enorm goeie vooruitgang!
groetjes ;)

is de cut gestopt btw? al lang geen updates meer :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice man nog ff doorgaan ziet er al strak uit!

dood en doozonde, dat is wat ik ervan vind :(

ow ow :D

wist ik niet, maar droog vind ik altijd net iets 'mooier' nouja uw stats zijn hard, zien dat je ze behoudt/verbeterd fcourse!

Waarom post je dit snoob. Je bent toch een strongman???
Fysiek is toch niet belangrijk voor jullie?

Fysiek is niet in verhouding als bodybuilder sommige delen lopen ver voor. Ga nou maar lekker bulken want echte sterke mannen hebben een goede buik.
Vind het wel knap dat je goed bent afgevallen alleen wat is het nut als je nu weer zwaar gaat bulken? Torture?

Fysiek is niet in verhouding als bodybuilder sommige delen lopen ver voor. Ga nou maar lekker bulken want echte sterke mannen hebben een goede buik.
Vind het wel knap dat je goed bent afgevallen alleen wat is het nut als je nu weer zwaar gaat bulken? Torture?

adeqsl.gif

Misschien om dezelfde reden waarom jij je gewichten post?

je ziet er sterk uit man!

Heb sinds april terug gezondigd en naar 128kg BW gegaan, ben nu terug cleaner aant eten en zit terug op 121kg ofzo

52csd5.jpg

Zo sta ik er nu voor .. ga er maar es werk van maken om nu es degelijk te cutten zonder het te vernken. Wel gestaag want ik heb nog 2 zware wedstrijden in de komende 6 weken, daarna is het tijd voor meer cardio.

Damn, die rug ziet er bruut uit nu

Ik vind nog altijd dat men rug ****ing smal is en dat ik meer rhomboideus en traps moet hebben. Maar das mijn mening :p

Hahaha, kan natuurlijk altijd beter en die traps moéten idd hoe dan ook groter :D

Maar van al de rug foto's die ik van je gezien heb vind ik deze toch eruit springen, ziet er "sterker" uit

Hey geen kritiek maar meer een vraag, Die biceps van jou, wat meten die nu? ik train zelf ook puur op kracht. Ben wel Iets minder sterk, train ook zonder juice net als jij. Maar zeg eerlijk, we zien er niet heel goed uit.... als je een gewoon shirtje aan hebt zie je dat je groot bent en traint maar voor de medemens kan het net zo goed gewoon iets te dik ogen. Boeit dat je geen reet en ga je gewoon voor de kracht of geef je wel om je lijf en wil je eigenlijk gewoon naast de supersterke gast die je al bent ook een meer bb-achtige fysiek? ik struggle er zelf wel mee. kan het niet laten om naast het deadliften, squaten en benchen gewoon te gaan curlen en oefeningen als flyes te doen om meer definitie te creeren?

Mijn armen meten zo'n 43-44cm ofzo, kan men biceps ook nog niet zo goed trainen ivm gek*t met schouder ( linkerkant komt naar voor bij zware curls )

Het kon me allemaal niet zoveel schelen maar de laatste tijd steeds wat meer dus ik train wat meer all-round en probeer wat te zakken in lichaamsvet.

Terug
Naar boven