Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx !op die eerste toch ook? (j/k)
Mooi snoob, met kleren aan zie je er echt BRUUT uit. Zoals al meermaals gezegd vraag ik mij af hoe je er gaat uitzien met wat minder vet maar volgens mij kan het niet anders dan meevallen!
Respect en doe het goed de 14ste!
Droogtrainen is een groot woord, gewoon naar 12-15%Beast.
Ga je ooit ook nog droogtrainen?
Denk dat als je gaat beeldhouden er nog best een flink pak massa overblijft... kilotje of 90 zou leuk zijn.
Op 10+ % zal daar meer dan 100kg van overblijven ben ik vrij zeker, ga niet naar bodybuild-wedstrijd vorm aftrainen, das funest voor een krachtathleetHaha, daar zal wel meer dan 90kg van overblijven. Ik denk niet dat daar +30kg vet vanaf gaat.

aan de middel é

15-20kg eraf zou al mooi zijnga lekker wat cutten man! je zit nu dik boven de 25% BF. en iedereen die zegt die seagal lult maar laat m dan maar eens opmeten.
lees reeds dat je gaat cutten in september. lekker 30 kg er af ! shredded baby!
thx
Yeah zeker niet lager dan 12%. Voor zover ik weet is de hormonenhuishouding optimaal voor kracht-/spiermassaontwikkeling het beste tussen de 12-16% ofzo. Hoger BF% zorgt voor te veel oestrogeen ofzo wat ook wel de gains in de weg kan staanIk zou gewoon cutten naar zo'n 15% niet lager anders ga je erg veel kracht inleveren en dat is met jouw wedstrijddoelen niet handig lijkt me.![]()

Waarom post je dit snoob. Je bent toch een strongman
Fysiek is toch niet belangrijk voor jullie?
Fysiek is niet in verhouding als bodybuilder sommige delen lopen ver voor. Ga nou maar lekker bulken want echte sterke mannen hebben een goede buik.
Vind het wel knap dat je goed bent afgevallen alleen wat is het nut als je nu weer zwaar gaat bulken? Torture?
Waarom post je dit snoob. Je bent toch een strongman
Fysiek is toch niet belangrijk voor jullie?
Fysiek is niet in verhouding als bodybuilder sommige delen lopen ver voor. Ga nou maar lekker bulken want echte sterke mannen hebben een goede buik.
Vind het wel knap dat je goed bent afgevallen alleen wat is het nut als je nu weer zwaar gaat bulken? Torture?

Ik vind nog altijd dat men rug ****ing smal is en dat ik meer rhomboideus en traps moet hebben. Maar das mijn mening![]()