Fitness Seller

snoob progress pix

k zie de foto's niet :(

Mijn armen meten zo'n 43-44cm ofzo, kan men biceps ook nog niet zo goed trainen ivm gek*t met schouder ( linkerkant komt naar voor bij zware curls )

Het kon me allemaal niet zoveel schelen maar de laatste tijd steeds wat meer dus ik train wat meer all-round en probeer wat te zakken in lichaamsvet.

Zware curls voel ik op een of andere manier ook erg in mn schouders, vooral als ik het met dumbbells doe.

Sterk of niet, de meeste mensen voelen zich echt wel wat beter met een acceptabel vet percentage, een gigantisch dikke pens is ook niet alles.

Succes snoob. Ben benieuwd hoe je erbij staat als je wat droger bent.

• Topic Starter Topic Starter
hmm dno
Zware curls voel ik op een of andere manier ook erg in mn schouders, vooral als ik het met dumbbells doe.

Sterk of niet, de meeste mensen voelen zich echt wel wat beter met een acceptabel vet percentage, een gigantisch dikke pens is ook niet alles.
Jup zwaar irritant, mss terug wat lichter opbouwen .. Ik wil iig naar 12-15% tegen het einde van het jaar.
Succes snoob. Ben benieuwd hoe je erbij staat als je wat droger bent.
Bedankt, ik ook ;)

Hey geen kritiek maar meer een vraag, Die biceps van jou, wat meten die nu? ik train zelf ook puur op kracht. Ben wel Iets minder sterk, train ook zonder juice net als jij. Maar zeg eerlijk, we zien er niet heel goed uit.... als je een gewoon shirtje aan hebt zie je dat je groot bent en traint maar voor de medemens kan het net zo goed gewoon iets te dik ogen. Boeit dat je geen reet en ga je gewoon voor de kracht of geef je wel om je lijf en wil je eigenlijk gewoon naast de supersterke gast die je al bent ook een meer bb-achtige fysiek? ik struggle er zelf wel mee. kan het niet laten om naast het deadliften, squaten en benchen gewoon te gaan curlen en oefeningen als flyes te doen om meer definitie te creeren?
Bedoel je dit? Beelden zeggen meer dan woorden. ;)

2aihjs5.jpg

borst, armen (geen piek op je biceps), (achterkant)schouders, (middle) traps, rhomboideus.

Als je een tijdje wat meer bodybuild-gericht zou trainen dan zou je wel een goede fysiek kunnen kweken met zo''n frame. Kwestie van uitvullen, het fundament staat er al.

Als je wat smaller rond je taille wordt dan komt die rugwijdte nog bruter uit.

Ja dat zijn punten die een pak minder zijn bij me. Probleem is dat men gym echt vol zit van kleine, verouderde k*ttoestellen dus meeste isolatieoefeningen moet ik niet proberen bij ons haha. Zal dan maar met losse gewichten moeten gebeuren.

waar maak je je druk over :rolleyes:

Waarom post je dit snoob. Je bent toch een strongman???
Fysiek is toch niet belangrijk voor jullie?

Fysiek is niet in verhouding als bodybuilder sommige delen lopen ver voor. Ga nou maar lekker bulken want echte sterke mannen hebben een goede buik.
Vind het wel knap dat je goed bent afgevallen alleen wat is het nut als je nu weer zwaar gaat bulken? Torture?

Jij bent ook erg simpel he? :D

Snoob wil gewoon een sexy beast worden. Succes.

Dat wordt plastische chirurgie dan :roflol:

Ah na 13 september ga ik sowieso wat meer op spiermassa trainen en proberen droger komen. Ga volgend jaar de belangrijkste wedstrijden enkel meedraaien qua strongman gebeuren. Dit jaar beetje overboord gegaan daarmee.

Je kop kan je niet trainen das een feit

Mwa je kop gaat er ook wat minder dik uitzien, vooral mijn wangen klappen eruit als ik goed veel zuivel nuttig :p

Zou me verder niet te veel laten opfokken door de bodybuilders in dit topic.

jaja

Terug
Naar boven