- Waardering
- 1.012
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry Simon.. maar ik vind je er in het echt toch een stuk buffer en groter uitzien.. Op foto's valt weinig te zien imo.. (vind ik overigens bij Gijs ook, die is in het echt ook stuk buffer)

Das altijd leuk hé vooral als zo kleine k*tmannetjes als obeb je toch niet erg gespierd vinden![]()

Zwaar trainen tot het zweet van je afdruipt werkt ook, soms doe ik wel es wat cardio en let ik paar dagen / weken op men voeding.Netjes snoob, als ik dit zie dan is er voor mij ook nog hoopHeb je ook nog iets van cardio gedaan of enkel op je voeding gelet?
wacht maar, als obeb ooit begint met trainen en eten!!!!
goed hoor snoep, maar as said before, in et echt zie je er indrukwekkender uit![]()

Zwaar trainen tot het zweet van je afdruipt werkt ook, soms doe ik wel es wat cardio en let ik paar dagen / weken op men voeding.
héhé die obeb, nja niet veel last van. Bedankt anyway. Daarnet ging ik stoeltje zitten op terras na de training, leun een beetje achteruit om men portefeuille te pakken *KRAK* leuning kapot![]()

Zwaar trainen tot het zweet van je afdruipt werkt ook, soms doe ik wel es wat cardio en let ik paar dagen / weken op men voeding.
héhé die obeb, nja niet veel last van. Bedankt anyway. Daarnet ging ik stoeltje zitten op terras na de training, leun een beetje achteruit om men portefeuille te pakken *KRAK* leuning kapot![]()

Netjes man, best wat vet nog, maar als je kleding draagt lijk je volgens mij best een buffel.
Thx, verveelde me vannacht:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben vooral blij met men kracht atm