AndroidHealthClinic

snoob progress pix

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, is nog veel werk aan de winkel, in gallerij staat ook een nieuwere

98y3no.gif

115 -> 126kg

flinke vooruitgang Snoob! nice. begint een echte strongman te worden.

Sorry Simon.. maar ik vind je er in het echt toch een stuk buffer en groter uitzien.. Op foto's valt weinig te zien imo.. (vind ik overigens bij Gijs ook, die is in het echt ook stuk buffer)

Sorry Simon.. maar ik vind je er in het echt toch een stuk buffer en groter uitzien.. Op foto's valt weinig te zien imo.. (vind ik overigens bij Gijs ook, die is in het echt ook stuk buffer)

Das altijd leuk hé vooral als zo kleine k*tmannetjes als obeb je toch niet erg gespierd vinden :roflol:

Netjes snoob, als ik dit zie dan is er voor mij ook nog hoop :D Heb je ook nog iets van cardio gedaan of enkel op je voeding gelet?

Das altijd leuk hé vooral als zo kleine k*tmannetjes als obeb je toch niet erg gespierd vinden :roflol:

wacht maar, als obeb ooit begint met trainen en eten!!!!

:o

goed hoor snoep, maar as said before, in et echt zie je er indrukwekkender uit :)

Netjes snoob, als ik dit zie dan is er voor mij ook nog hoop :D Heb je ook nog iets van cardio gedaan of enkel op je voeding gelet?
Zwaar trainen tot het zweet van je afdruipt werkt ook, soms doe ik wel es wat cardio en let ik paar dagen / weken op men voeding.
wacht maar, als obeb ooit begint met trainen en eten!!!!

:o

goed hoor snoep, maar as said before, in et echt zie je er indrukwekkender uit :)

héhé die obeb, nja niet veel last van. Bedankt anyway. Daarnet ging ik stoeltje zitten op terras na de training, leun een beetje achteruit om men portefeuille te pakken *KRAK* leuning kapot :D

Zwaar trainen tot het zweet van je afdruipt werkt ook, soms doe ik wel es wat cardio en let ik paar dagen / weken op men voeding.

héhé die obeb, nja niet veel last van. Bedankt anyway. Daarnet ging ik stoeltje zitten op terras na de training, leun een beetje achteruit om men portefeuille te pakken *KRAK* leuning kapot :D

whehehe je wordt een echte Jacco;)

Teken dat je groter bent dan de meeste mensen. Als stoelen breken op een normaal bf%:D

Respect voor het harde werken, er is heel wat af!

Keep up the good work!

Thx, verveelde me vannacht:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Netjes man, best wat vet nog, maar als je kleding draagt lijk je volgens mij best een buffel.

Netjes man, best wat vet nog, maar als je kleding draagt lijk je volgens mij best een buffel.

Héhé valt goed mee draag niets te strak :p
Ja vet hé, in men gallery zeg ik ook dat ik maar es echt moet cutten. Er zit toch al wat massa onder en das al iets !

Heb nog rear lat spread, ff uploaden ..

Lekkere massa. Voor een strongman valt de hoeveel BF nog goed mee. Je ziet er in ieder geval niet heel dik uit.

Volgens mij trek je je rechterschouder iets hoger.

kan ook a/d foto liggen.

Beestachtige fysiek !

Terug
Naar boven