XXL Nutrition

snoob progress pix

• Topic Starter Topic Starter
goeie progressie!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Potverdomme al bijna 700 totaal, je gaat goed man.

Lijdt je kracht niet onder je cut?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

117kg nu. Op naar de 110kg

Wel blijven eten hé Simon :eek:

;)

Begint aardig ripped te worden man, ben benieuwd als je de 110 hebt

Wat is het minste wat je gewogen hebt de afgelopen jaren? Gaat de kracht al wat achteruit?

Mooie progressie man!

Echt goede vooruitgang. Nice :).

Hey snoob,

Ik vind het grote klasse wat jij presteert. Je bent een voorbeeld van hoe het echt moet. Ik heb zo nu en dan es je logje bekeken en nu de foto's. Je bent van nature niet direkt die jongen waarvan iedereen denkt dat is een sterke beer of gaat een sterke beer worden. Maar dat heb je toch maar mooi met keihard trainen voor elkaar gekregen.
Voor mij het bewijs dat je met zware krachttraining altijd nog de beste resultaten boekt.

Ga zo door man. :thumbs:

Echt goede vooruitgang. Nice :).
Thx!
Hey snoob,

Ik vind het grote klasse wat jij presteert. Je bent een voorbeeld van hoe het echt moet. Ik heb zo nu en dan es je logje bekeken en nu de foto's. Je bent van nature niet direkt die jongen waarvan iedereen denkt dat is een sterke beer of gaat een sterke beer worden. Maar dat heb je toch maar mooi met keihard trainen voor elkaar gekregen.
Voor mij het bewijs dat je met zware krachttraining altijd nog de beste resultaten boekt.

Ga zo door man. :thumbs:
Bedankt héhé, ik heb serieus fout getraind laatste jaren en moet nu een beetje afremmen qua zwaar trainen voor men rug / schouder. Dus nu ben ik wat aan men zwakke punten aant werken en men postuur aant verbeteren. Ideaal moment om es te cutten :)

Gewoon goed bezig!

Netjes man!
Je hebt een sterke deadlift en squat
Had zelf altijd moeite om mijn krachtstats vast te houden met dieeeten, hoe zit dat met jou?

Snoob wordt ripped!!

Ego logs.

Niemand geeft ook maar een stuiver, en niemand doet wat met de tips áls die gegeven worden.

wtf doe jij op dit forum...?
je zit in verschillende topics beetje te zeiken op alles, donder gewoon op man

zeker een ghostaccount van één of andere weggepeste ecto

Netjes man!
Je hebt een sterke deadlift en squat
Had zelf altijd moeite om mijn krachtstats vast te houden met dieeeten, hoe zit dat met jou?
Ik moet het nu toch sowieso rustiger aan gaan doen vanwege men rug dusja. Men deadlift ben ik niet veel op kwijt, squat wel wat meer.
Valt wel mee
Ego logs.

Niemand geeft ook maar een stuiver, en niemand doet wat met de tips áls die gegeven worden.
:stfu:
wtf doe jij op dit forum...?
je zit in verschillende topics beetje te zeiken op alles, donder gewoon op man

zeker een ghostaccount van één of andere weggepeste ecto
Njeh
Ik verspreid de gospel. Excuses voor het feit dat je op je teentjes bent getrapt. Ik wil wel iets positiefs zeggen in je eigen progressie topic.
:stfu:

Hey theironwarrior hoe is het man? Wil je studie een beetje lukken?

Afgezien van je stats, nette progressie qua body zeg.. Wereld van verschil met de laatste foto' s die ik gezien heb

Terug
Naar boven