XXL Nutrition

snoob progress pix

• Topic Starter Topic Starter
no comment.

29fust2.jpg

's ochtends 114,5 - 115kg. Foto wel volledig koud genomen.

Ecto!

j/k
Ziet er echt goed uit man, bijna als een BB'er, en dan nog eens 2de sterkste man van België zijn: genetic freak :D

Animal

Snoop, 't is echt een enorm verschil tgo je beginfoto, een echte 'must see' voor iedereen die klaagt dat hij/zij niet kan afvallen.

ALLES is mogelijk mits goeie ingesteldheid, dat zie je hier maar weer eens!!

Bedankt, het kan nog veel beter en sneller ook maar ik ben maar een prutser :p

Damn Snoob ****ing netjes.......

Kan idd sneller maar alles hangt af van je doelen.

Ik ben eens een half jaar een "voedingsfreak" geweest met als gevolg ENORM gewichtsverlies op korte tijd (zie sig, > 20kg op klein jaar tijd).

Mn doel is nu het gewoon zo houden en wat extra spieren kweken en dat kan gerust door af en toe wat te prutsen :)

Anyhowz, keep going!!

Thx, ik gebruikte EC, ben week of 2 geleden gestopt om er niet ongevoelig aan te worden.

Slim en 10x beter dan die smerige DNP! Had je nog last van de bekende sides?

t*ring als ik 1 eca stack neem en op zo`n cardio apparaat sta heb ik het gevoel dat ik op ga stijgen.....behoorlijk hyper dus.

naja ik gebruikte gewoon 25mg Ephedrine HCL van Arsan met 200mg caffeine. Ik dacht dat ik het niet voelde maar nu ik gestopt ben heb ik wel terug meer eetlust, zweet ik veel minder etc. Dus het werkt wel iig.

Enigste waar ik echt last van had was zweten / warmtegevoel.

ben ook op EC bezig nu. Ook arsans. Heftig spul, ik neem het enkel voor cardio/training want als ik het 's morgens neem voor ik ga werken, gaat mijn hoofd ontploffen van de hoofdpijn. Véél te veel energie dat ik niet kwijt raak en bij mij resulteert dat in hoofdpijn van je welste :(

@ snoop: neem je caffeine tabs (waar gekocht?)? Ik drink meestal gewoon wat extra koffie of neem in de fitness een guaranol ampulle maar caffeïne pillen heb ik niet.

netjes snoob
@ MNM: Je kan heel goedkoop cafeine tabs kopen bij XXL

damn, flink wat belly fat verloren zeg, je hebt zelfs geen lovehandles meer op die foto in de morgen. goeie shit man

Caffeine tabs heb ik gewoon ergens in NL besteld, weet het niet meer. Ik denk dat men middel nog steeds ~100cm is dus daar kan nog een pak vanaf.

Denk het niet .

Update:

114,5-115kg nu 's ochtends. Laatste week wat aangekloot, dit weekend eens een voedselschema opstellen ( carb cycling ) en cardio opschroeven van 1-2x per week naar 3-4x.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice, beste foto dat ik tot nu toe gezien heb van jou :cool:

goed bezig snoob. nu doorzetten.

Terug
Naar boven