MuscleMeat

snoob progress pix

19.3% kan zeker wel kloppen.

Wat is je gewicht ATM?

Gaat lekker Simon, ga zo door...

• Topic Starter Topic Starter
vraagje doe jij je metingen bij ons in de gym met de huidplooimeter?

Is mss niet zo nauwkeurig dan...

Ma ja de spiegel liegt niet eh ziet er goed uit:)

Netjes Simon. En ik twijfel er niet aan dat we je volgend jaar weer terug zien op wedstrijden sterkste man alleen dan ga ik mss moeten oppassen op conditie onderdelen ook nog.

vraagje doe jij je metingen bij ons in de gym met de huidplooimeter?

Is mss niet zo nauwkeurig dan...

Ma ja de spiegel liegt niet eh ziet er goed uit:)
Ja die huidplooimetingen bij ons in de gym zijn maar twijfelachtig :p Zijn daar gasten bij die zogezegd op 6-8% staan en geen zichtbare abs / ader hebben :lol: maarja tis een indicatie voor vooruitgang.
Netjes Simon. En ik twijfel er niet aan dat we je volgend jaar weer terug zien op wedstrijden sterkste man alleen dan ga ik mss moeten oppassen op conditie onderdelen ook nog.
Ik wil nog wel maar ik moet eerst 100% in orde zijn want ik heb niet veel zin in een blessurejaar zoals 2009.

Damn nice snoob!

Dit 19% Waar zou dat in godsnaam moeten zitten.

Deze ochtend 112,7kg. Iets meer dan 15kg kwijt sinds juni/juli dus.

Kracht zit ook wel ok, doe nog easy 80kg military press. Gisteren 12*40kg incline db press nog zonder problemen. Curls gaan easy tot 26-28kg. Hammercurls tot 36kg. Quads zijn ook wat sterker geworden. Hopelijk binnenkort nieuwe barbell zodat ik terug kan gaan deadliften en voor 3xBW kan gaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Snoob, Op vorige foto's was je best een beest maar gewoon even een serieuze vraag voel je je niet klein? Ik zou denk ik een gigantische urge hebben om een flinke bulk in te zetten. Hoe ben je er eigenlijk toe gekomen zo gigantisch te gaan cutten? vriendin, toekomstige vriendin?

Snoob, Op vorige foto's was je best een beest maar gewoon even een serieuze vraag voel je je niet klein? Ik zou denk ik een gigantische urge hebben om een flinke bulk in te zetten. Hoe ben je er eigenlijk toe gekomen zo gigantisch te gaan cutten? vriendin, toekomstige vriendin?

Hmm ik ben bijna niets van basiskracht kwijt door de cut zelf, ben mss 500gr spiermassa kwijt dus ik ben nog steeds hetzelfde met minder vet .. In ieder geval niet 'kleiner', minder vet ja dat wel. Ben 0,5cm kwijt op men biceps, 1cm op men bovenbeen etc in vergelijking met toen ik 10kg zwaarder was dus echt veel massa ben ik niet kwijt, aan men gewrichten / middel enzo ben ik wel wat omtrek kwijt maar daar ben ik tevreden mee :)

Ik wil al lang cutten, heb vorig jaar al een poging gewaagd en ben toen gestrand op 118-119kg. Nu drijf ik gewoon door omdat ik het beu ben om vet te zijn.

Hmm ik ben bijna niets van basiskracht kwijt door de cut zelf, ben mss 500gr spiermassa kwijt dus ik ben nog steeds hetzelfde met minder vet .. In ieder geval niet 'kleiner', minder vet ja dat wel. Ben 0,5cm kwijt op men biceps, 1cm op men bovenbeen etc in vergelijking met toen ik 10kg zwaarder was dus echt veel massa ben ik niet kwijt, aan men gewrichten / middel enzo ben ik wel wat omtrek kwijt maar daar ben ik tevreden mee :)

Ik wil al lang cutten, heb vorig jaar al een poging gewaagd en ben toen gestrand op 118-119kg. Nu drijf ik gewoon door omdat ik het beu ben om vet te zijn.

oke, duidelijk. Wel een voorbeeld voor andere (waaronder ik:D) die niet gaan cutten omdat ze bang zijn dat ze kracht kwijt raken!

@ omega: zie niet direct in waarom snoob hem "klein" zou moeten voelen? 't Is nog steeds een beest (> 100kg) maar zonder tshirt zie je nu tenminste spier ipv vet!

Terug
Naar boven