- Waardering
- 1.012
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow, zeker dikke progressie en veel beter zonder al dat haar hehe!
Veel succes nog verder.

Neen nog niet getraind, ben nog altijd zwaar naar de klote van superzwaar weekend ( gentse feesten / tomorrow land etc ). Normaal morgen terug de gym inHet kan altijd breeder jaBigger is better!
En al weer veel getraint? Las op de vorige pagina dat volgende week (deze week dus) je gym weer open was...

Dit is gewoon goed, je hebt veel kracht. En ik denk dat je int echt een stuk groter overkomt
Mijn respect heb je!

Al meermaals gehoord maarjaIk denk dat foto verkeerd beeld geeft. Ik denk dat je groter bent in het echt.

Zal es kijken volgende keer ...denk het ook
buitenfoto's maken!
102 kilo
als ik zo zwaaar was had ik alles in mijn buurt gesloopt!
haha
kan geen riem in !
TrueVroeger trok je in je eentje een heel team omver. Nu heb je 5 maten nodig.
ja denk het ook zo'n 14-15%, best tevreden aangezien ik me al 2-3 maanden heb laten gaan. Tijd om terug serieus te trainen, ik denk dat er makkelijk nog paar % afkan.^ haha.
Nee je zit gewoon op een normaal vetpercentage. Rond de 14/15 %Krijg je dr nog wel wat af dan? Mij lukte het nog amper. Heb besloten toch eerst maar rustig weer massa te bouwen. Volgend jaar wel weer wat procentjes dr af cutten
)
Snoob,
mooie cut-progressie (alweer), al lijk je hier toch wel wat massa te hebben moeten inleveren...
Hoe dan ook, eens je weer begint vliegt die massa er terug bij (en hopelijk blijft dat vet eraf)
Ikzelf heb de laatste maanden ook wat steken laten vallen (schouderblessure door te vallen met koersfiets & op reis gegaan ==> veel gegeten/gezopen) en moet zeggen dat ik veel minder "geluk" heb dan jij: gewicht + 1Kg maar duidelijk minder gespierd en hogere BF%![]()
Kvind het jammer dat men middel zo breed is van nature .. zou er veel beter uitzien met een smallere taille denk ik.