XXL Nutrition

snoob progress pix

Met alle respect voor je prestatie hoor, maar vind je zelf niet dat je (te)veel massa ingeleverd hebt?

• Topic Starter Topic Starter
Netjes resultaat!
Wat mij opvalt is dat je idd aardig wat kwaliteitsmassa bent kwijtgeraakt, maar ik denk als je endo/meso bent, en wat ik ook altijd bij mezelf merk dat wanneer je endo trekjes hebt met cutten altijd aardig wat spiermassa verliest, omdat endo's niet gemaakt zijn voor veel spiermassa en laag bf. Mijn mening en ervaring

Netjes resultaat!
Wat mij opvalt is dat je idd aardig wat kwaliteitsmassa bent kwijtgeraakt, maar ik denk als je endo/meso bent, en wat ik ook altijd bij mezelf merk dat wanneer je endo trekjes hebt met cutten altijd aardig wat spiermassa verliest, omdat endo's niet gemaakt zijn voor veel spiermassa en laag bf. Mijn mening en ervaring

Goh, ik heb slecht gegeten, overdreven gefeest, niet veel getraind. Dan raak je makkelijk massa kwijt ja ...

Of ik echt 'endo' ben betwijfel ik gezien de lengte van men armen. Ik was vroeger altijd vrij droog toen ik judo deed deed, had altijd abs ..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weet niet precies hoe oud ik hier was maar niet echt typisch endo denkek?

wow snoob, voor je met dit topic begon moet je echt wel zwaar gefeest hebben als je deze pic bekijkt :D

wow snoob, voor je met dit topic begon moet je echt wel zwaar gefeest hebben als je deze pic bekijkt :D

Hahaha neen, ik deed altijd judo tot ik echt een zware schouderblessure kreeg. Ben dan van 5x per week 1,5 / 2u trainen naar niets gevallen. Constant PC gamen en geen sociaal leven, dus thuiszitten geen beweging, constant eten en drinken en dan word je dik :D Of je nu ecto meso of endo bent.

ik heb zowat hetzelfde meegemaakt buiten dat ik wel nog een sociaal leven had maar als ik niet achter de pc zat, ging ik gaan zuipen & eten wat ook niet echt bevorderlijk is voor het gewicht :D (vandaar de 100+ waar ik ooit stond in mijn signature ;))

Wanneer hou je toch 'es op met die verschrikkelijke foto's elke keer? Er zit al langer dan een half jaar (9 maanden zelfs) geen progressie meer in, alleen nog maar degressie en het wordt steeds maar erger. Je ziet 't alleen zelf niet of je wilt bevestiging via deze pics dat dat niet zo is ofzo.

Je ziet er idd wel een stuk gezonder uit.

Wanneer hou je toch 'es op met die verschrikkelijke foto's elke keer? Er zit al langer dan een half jaar (9 maanden zelfs) geen progressie meer in, alleen nog maar degressie en het wordt steeds maar erger. Je ziet 't alleen zelf niet of je wilt bevestiging via deze pics dat dat niet zo is ofzo.

Je ziet er idd wel een stuk gezonder uit.

Gohja je ziet het mss niet maar ik ben fysiek veel beter. Geen pijn meer, zwakkere spiergroepen zijn aant bijtrekken.

Momenteel is men kiné nog bezig bezig met men pectoralis minor en lats/tricep aanhechting te verlengen. Men pecs trekken men schouders naar voor, nu is het al iets minder maar nog niet optimaal. Als ik men armen strek boven men hoofd trekken men schouderbladen naar buiten door verkorte spieren, dus dat moet ook nog ff in orde komen.

Men postuur is en voelt 10x beter en dat zal zich binnenkort ook wel uiten in men lifts en fysiek.

Als ik ooit nog krachtsport of eender wat op degelijk niveau wil doen moet ik eerst fysiek 100% zijn. Dus het zal men worst wezen dat jij denkt dat ik achteruit ga :)

Ik constateer een feit, ik denk niets. Je houding e.d. verbeteren elke keer een 'pak' maar er zijn wel veel pakjes bij jou dan.

En nu loop je als een ballerina, zelfs als je 200+kg in je handjes hebt?

Dat beloof je al een jaar simon! Je hebt inmiddels niet eens meer een fangroep.

Ik heb me eens zitten verdiepen in het somatotype debat, en volgens de algemene richtlijnen ben ik een meso ipv een endomorph ..

Als ik eens nadenk over men eetgewoonten vroeger at ik BAR weinig eiwit en veel te veel carbs & vet, vooral carbs. Ik ga nu proberen in een 40/40/20 verhouding te eten. Men voeding voor vandaag ( alles behalve perfect but i'm trying :p )

Code:
		kcal	eiwit	carbs	vet
shake (protein)	240	48	6	2	
shake (melk)	180	13,6	6,4	6,4	
blik cola	139	0	35	0	
rambol		336	9,5	3,5	31,5
Feuilletine	120	25	0,5	2	
shake (protein)	240	48	6	2	
shake (melk)	180	13,6	6,4	6,4	
basmati		370	9,6	90	5,1
danio		382	21,6	49,6	10,8
kipfillet	300	68,4	0	0,2