AndroidHealthClinic

Snowboarden

Damn, een weekje Val Thorens. Alleen maar zon gehad. Maar dan ook echt alleen maar zon. En dus geen enkele keer sneeuw. De pistes lagen er in het begin van de week al niet meer acceptabel bij en aan het einde van de week waren het grote ijsvlaktes. Erg jammer.

Feestjes bij de Folie Douce waren lachen. Als er vervolgens een paar honderd man dronken naar beneden probeerden te komen, was dat geniaal om te zien.

Haha zat bijne elke dag in la folie douce :) Pistes waren inderdaad niet echt goed meer. Die zatlappen waren hilarisch, bleven express wachten achter de bocht om ze te zien vallen :)

Er waren trouwens echt ****ing veel Belgen. Allemaal 16 ook.

"woar is da feestjuh?!?"

Ier is da feestjuh! Rofl

Ik vertrek de eerste week van het paasverlof. Hopelijk ligt er nog sneeuw... :)

• Topic Starter Topic Starter
Januari 2012 is alweer geboekt. Wederom naar Val Thorens! :cool:

waarom zo vroeg al?

Ik ga deze week ook boeken.

Waarschijnlijk Solden met een groep. Hangt alleen nog ff van iemand af.. Zal 13 dagen worden tijdens de kerstvakantie, incl. oud & nieuw. Maar nog onder voorbehoud.

Gasten waar kopen jullie je snowboard gear? Moet een dikke discount site hebben voor najaar 2012!

[Link niet meer beschikbaar]. Ik ben vorig jaar met een vriend naar Schladming weest skiën om daar nieuwe ski's te kopen, maar het aanbod snowboards is er zelfs nog indrukwekkender.

Op dit moment en zeker naar het volgende seizoen toe zal je daar wel koopjes kunnen doen met materiaal van het vorige seizoen.

31 December tot 7 Januari naar Zell am See/ Kaprun. Heb er nu al zin in.

binnenkort eens naar een 2e hands board gaan kijken. Is nog maar een kleine 3 maanden voor ik ga. Ben nog net niet aan het aftellen :D

Ik ga weer naar Gerlos dit jaar (Snowboarden) :).

en ik ben in 2009 in Val Thorens geweest, moeilijk koud daar.. -26..
(Best logisch op 2600m)

Sierrasnowboards heeft goede korting, had daar ook mijn gear gekocht.

Ik ga weer naar Gerlos dit jaar (Snowboarden) :).

en ik ben in 2009 in Val Thorens geweest, moeilijk koud daar.. -26..
(Best logisch op 2600m)

Ja, maar die temperaturen vallen in de praktijk eigenlijk altijd wel mee. Daar dan. Als het -26 in Nederland is, kun je beter binnen blijven :roflol:

aftellen is begonnen.......nog ruim 7 weken!!!!

nou hopen dat de noordkant van de alpen nog een flinke poeder dump gaat krijgen want het is daar nog compleet bruin groen helaas

Ik ga 2 weken naar Avoriaz :cool:

Terug
Naar boven