MuscleMeat

So called Naturel..? Williams.

Mijn doel op lange termijn! Kweet niet zker maar het ziet er aardig natural uit???

Ziet er helemaal niet naturel uit m.i. maar boeit ook niet kunnen we eindeloos over discussieren toch!!

idd prachtfysiek

een 10-pack!

Geen id of het natural kan zijn. Je weet 't nooit.

Vind zijn triceps achterlopen op zijn biceps en zijn schouders moeten groter om in verhouding te staan met zijn armen. Om dan toch wat te zeggen :P

naturel of niet, ik ben zwaar jaloers op zijn fysiek.

Ziet er goed uit. Is natural echt wel te bereiken met een flinke dosis geduld.

Wel jammer van zn kuiten.

lionel zei:
Ziet er goed uit. Is natural echt wel te bereiken met een flinke dosis geduld.

Wel jammer van zn kuiten.

Ik denk er hetzelfde over. Ziet er niet onmogelijk uit vergeleken met naturel mensen die ik ken. Sowieso een prachtige shape en 7 jaar is voor echte bodybuilders niet zo heel veel tijd. Van die spuitende zomerboys is het een eeuwigheid, maar dat terzijde.

Kuitje ja ... dat zie je zelfs bij de allergrootste (Ronnie) .. daar moet je echt aanleg voor hebben en dat hebben weinige

benchMarc zei:
Geen id of het natural kan zijn. Je weet 't nooit.

Vind zijn triceps achterlopen op zijn biceps en zijn schouders moeten groter om in verhouding te staan met zijn armen. Om dan toch wat te zeggen :P
Schouders mogen idd stuk groter om het geheel wat beter in proportie te krijgen...
Maar verder wel een prachtige fysiek.

Heel mooi fysiek..

Alleen die schouders.. :eek:
Veel te klein vergeleken bij zijn armen..

Verder heel mooi fysiek..:D

Ja, hij heeft lompe armen.
En een perfect buik.

Gruwelijk Fysiek echt respect

Kuiten lopen ver achter...

Buik en smalle taille zijn wel mooi.

Dit is natural, duidelijk. En ik denk dat hij het zo moet houden. Hij noemt zichzelf een fitness model, en met zijn huidige uiterlijk kan hij 10 keer meer verdienen dan Ronnie Coleman. Slimme gast lijkt me.

boerenkool zei:
Dit is natural, duidelijk. En ik denk dat hij het zo moet houden. Hij noemt zichzelf een fitness model, en met zijn huidige uiterlijk kan hij 10 keer meer verdienen dan Ronnie Coleman. Slimme gast lijkt me.

Met gay-pr0n cker......

Zeer netjes.

Wow, dit echt toch eigenlijk wat ik graag zou willen, behoorlijk groot maar geen freak.

Deze knul stond duidelijk niet achteraan bij het uitdelen van de goede genen.

Met zo'n fysiek kun je idd een hoop centen verdienen.

Terug
Naar boven