MuscleMeat

So called Naturel..? Williams.

Ik betwijfel zwaar of die gast 100% naturel is maar de enige die het kan weten is hemzelf.

Ziet er verdomd goed uit, taille van 72cm niet slecht :D .

Nette fysiek.. Maar naturel niet haalbaar in 'slechts' 7 jaar trainen..

Prachtig! Denken jullie dat het een ecto is? Hij heeft zo'n dunne taille en polsen.

meso-ecto, lijkt me niet dat t 100% ecto is wel :P

Dr. Worf zei:
Nette fysiek.. Maar naturel niet haalbaar in 'slechts' 7 jaar trainen..

Ben ik het niet mee eens! Een antiliaanse maat van mij die had nog nooit een gewicht aangeraakt en was al groter dan menigeen die wel al een paar jaar bezig waren! Nu is hij 1,5 jaar bezig en hij is echt huge!

een droomlichaam en niet enkel voor de vrouwen denk ik...ik heb ne kameraad die een beetje dezelfde weg opgaat traint ook al 6 jaar en zo naturel als wat,is echt wel te halen...maar z'n armen zijn wel monsterachtig

ik vind de verhouding armen schouders gewoon niet mooi.

Ik vind zijn biceps ook te groot voor zijn triceps (of triceps te klein).

Maar afgezien daarvan (biceps, schouders, kuiten, ...) zou ik zo met hem willen ruilen hoor (al zou het even schrikken zijn voor mijn vriendin :))

Die gozer ken ik ergens van! En nee niet van een gaysite;) geloof dat die voor een bekend merk model stond. Dit is idd pas verdienen met zo'n fysiek.

Je ziet dat n*gers vaak zo'n goede aanleg ervoor hebben! Tja AAS of nie, deze scherpte is voor zelfs de meeste gebruikers nog een onbereikbaar doel!

Vergeet niet dat jongens van het 'donkere type' vaak genetisch serieus bevoordeeld zijn, hoe je het ook draait of keert.

Maar goed, naturel? Daar kun je over discussiëren, eindeloos lang.

Naturel goed haalbaar

Offtopic: krijgen we dit nu weer de komende weken? Draadjes met welles-nietus betreft gebruik? Lekker belangrijk.

Terug
Naar boven