Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wordt waarschijnlijk 500mg test e en 50mg winny.. Maar heb besloten om te wachten tot begin januari. Dan hoef ik nog maar 3 weekjes op me stage, en is het midden winter.
Heb je rekening gehouden met evt gedragsveranderingen/mood-swings ?
Zo te horen is deze stage belangrijk voor jou en je toekomst, wacht nou gewoon die laatste 3 weken even.
Het is je eerste kuur toch ? Wil je het risico lopen dat je opeens een keer voor niks uit je slof schiet tegen je baas op de laatste dag of zo ?
Zou toch zonde zijn lijkt me. Ik zou dat risico gewoon HELEMAAL niet nemen als je nog nooit gekuurd hebt, daarom wacht ik ook nog even .
Heb je rekening gehouden met evt gedragsveranderingen/mood-swings ?
Zo te horen is deze stage belangrijk voor jou en je toekomst, wacht nou gewoon die laatste 3 weken even.
Het is je eerste kuur toch ? Wil je het risico lopen dat je opeens een keer voor niks uit je slof schiet tegen je baas op de laatste dag of zo ?
Zou toch zonde zijn lijkt me. Ik zou dat risico gewoon HELEMAAL niet nemen als je nog nooit gekuurd hebt, daarom wacht ik ook nog even .
Als mijn collega's zien wat ik allemaal naar binnen werk zouden ze het vreemd vinden als ik niet groei, en ik zit ook op het kantoor. En je bent na/tijdens je kuur egt niet ineens een enorm monster ofso. Dus gewoon doen, veel water drinken dan zal niemand iets merken. En als ze je elke dag zien valt het niet zo snel op, ik heb het meer als ik mensen 2 tot 4 weken niet gezien heb, dat ze dan zeggen wooww wat ben jij aan het doen.