Update, bloeduitslagen
Heb nu de bloeduitslag teruggekregen van voor de kuur en op het eind van de kuur. Ga mei weer on, weer m'n eigen gear. Heb nu al ook npp tren ace bold en test mast p liggen. Nog beslissen wat het allemaal word dan. Wil dbol ook proberen...
Uitslag van m'n gear word eind deze maand doorgegeven. Al weet ik zeker dat deze goed gedoseerd is, ben ik toch benieuwd hiernaar.
Voor de kuur:
Totale test valt buitten referentiewaarde, terwijl vrije test er wel binnen valt, maar toch aan de lage kant. Maarja test is redelijk schommelend, dus niet per se heel erg toch?
Verder niet heel veel boeiends te zien hier gelukkig.
Eind van de kuur
Hier kwam naar voren dat leverwaarden verslechterd zijn, nam ook roa, dus vandaar. Vrije test kwam uit op 704 pmol/l. Dit is redelijk aangezien ik 10 dagen geleden voor het prikken mijn laatste injectie had gezet van 125 test en 100mast.
Verder is HDL wat verlaagd en LDL wat verhoogd, maar nog steeds een chol/hdl ratio van 3.9.
Mijn vruchtbaarheid was toch redelijk afgenomen, vcm van 35,2 miljoen zaadcellen naar vcm van 7.0 miljoen zaadcellen. Was nog steeds genoeg voor kinderen zei de endocrinoloog. Niet dat ik daar mee bezig ben, maar toch interessant om te weten.