XXL Nutrition

Soja.....

Asphyx

Novice
Waardering
0
Heb gisteren Soja melk geprobeerd met mijn ochtend shake (whey en brinta) maar dat viel niet echt goed. Ik heb tot in de avond zware krampen gehad. :(

Is dit een bekend iets?? Denk dat ik toch maar bij de magere melk blijf met het cutten.

kan aan liggen dat jezelf er misschien niet zo goed tegen kan, of misschien omdat je alles met elkaar vermengd je iets slechts voor je maag krijgt
ik zou soiesow bij halfvolle melk houden, soja is wel gezond maar ik denk dat wij meer uit halfvolle melk kunnen halen ook al vind ik soja melk persoonlijk heerlijk, en lkkrder

Gefermenteerde soja is gezond, van ongefermenteerde weet ik het zo net nog niet. In Azië wordt slechts heel weinig ongefermenteerde soja genuttigd. Lijkt me wel zo logisch om daar op te letten, aangezien ze dat vast niet voor niets zo doen.

Er zijn vrij veel mensen allergisch voor soja. 'k Zou eens de proef op de som nemen en het een paar keer uittesten.

wel lekker spul Soja..alleen bevat dat niet ook suikers?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben wel allergisch voor een aantal dingen zoals appel... ja ik weet het, erg vaag. ;-/
Voornamelijk een paar fruit soorten maar dat is kruisallergie zoals de doktor dat noemt.. komt voort uit hooikoorts enz.

Kreeg het gelijk al na het innemen van mijn shake. Zat echt heel vol en dit was heel erg pijnlijk tot laat in de avond.

Ben niet echt van plan om dit verder te testen en gewoon bij melk te blijven.

Ik heb ooit een keer iets gelezen dat soja niet zo goed was voor bodybuilders, omdat het oestrogeen ofzo gaat aanmaken, maar ik durf er mn hand niet voor in het vuur te steken.

ja best veel mensen hebben er allergien voor of intolerantie ofzo beide

ik eet en drink me hele leven al soja
kan niet zonder heb alleen maar goede ervaring
ik drink nooit melk krijg het niet door me strot

• Topic Starter Topic Starter
Uh huh....
Die had ik ook... :kots:

Uiteindelijk 2 dagen nodig gehad voor ik me weer 100% voelde, kon zelfs niet trainen :(

Terug
Naar boven