AndroidHealthClinic

Soldaten treiteren gewonde hond

Ik ga er niet eens op klikken.

Maar 't zal wel misselijkmakend zijn. Wat een helden hoor, een hulpeloos dier treiteren. Bah. :thumbdown:

O als je die hazzes kijkt van die (Soldaat) Das pas een Cripple Face .
Stomme amerikaanse soldate ook altijd met zulke dingen...

Maar jah...
Niks aan te doen???

Het komt vast door de oorlogsstress.

ja en dan ? Ze schieten toch gewoon mensen dood ook :scratch:

als homer simpsons dat mag, waarom wij niet?

partij van de dieren: doe er wat aan! :jk:

tja wat oorlog niet met iemand kan doen

Huah! US Marine Corps! Taking on ALL enemies! Semper fi! Huah!

Zal de link maar niet aanklikken, gaat waarschijnlijk bloed van koken.

wat een helden zeg...

loopt dat beest nu op twee poten rond? Verzorgen of afmaken maar iig niet mee sollen.

ik zal mn mening maar niet neerzetten, denk dat die strafbaar is namelijk :cool:

ja en dan ? Ze schieten toch gewoon mensen dood ook :scratch:

Dus jij vindt het goed dat ze iemand eerst neerkschieten, en dat met stenen gaan gooien naar die persoon ?

Je vindt het wel zielig wat met yff is gebeurd(of in ieder geval de grap), maar dit geval met de hond doet je niks. Jep, ze zouden het eens bij je moeder moeten doen. Eens kijken of je dan ook zou zeggen: 'ja, dat gebeurt nu eenmaal.'

Daar kan ik dus echt niet naar kijken, als ik op die link klik is mn dag verpest.

Raar eigenlijk dat zoveel mensen dat hebben met dierenmishandeling, zelfs meer dan met mensenleed.

One of the many faces of war. Very, very few are pretty.

Geen enkel mens overleeft zo iets. Als je er lichamelijk ongehavend uitkomt, neem je altijd een geestelijke beschadiging mee. En dat is te zien.

Sadisten. Gadver.

Voor de mensen die niet willen kijken: er wordt met stenen richting een kreupele hond gegooid, onder gelach van medestanders (ong stuk of 4) en met de trotse mededeling dat er gefilmd wordt.

hoe kan je nu respect van die mensen verwachten tegenover mensen, als ze zelfs geen medeleven kunnen opbrengen voor een onschuldig gewond zielig dier! stampen tot ze bloeden die rotzakken..

Terug
Naar boven