XXL Nutrition

Soldaten treiteren gewonde hond

ik reed eens op een rotonde (rond punt) in Nederland in de zomer met een maat met het raampje open. Er was een politiecontrole: de agent zei: "hoi Belg, we zoeken een serieverkrachter", wij reden nog eens rond en toen zei ik tegen die agent: "nou ik wil wel!!!"

Maar hij kon ermee lachen :D

Blij dat je het even uitlegt :D

Nochtans is rontonde het juiste AN woord, maar dit geheel terzijde.

Ik klik de link niet eens aan, zoiets blijft lang rondspoken. Dierenmishandeling, niet te snappen :(

• Topic Starter Topic Starter
Aan de andere kant zijn er ook honden die onschuldige mensen bijten. Laten we die realiteit ook onder ogen blijven zien.

Dat is geen vergelijking.
Een hond bijt alleen uit angst,pijn en zal ook bijten als je zijn eten afpakt.
Een hond handelt uit instinct.
En die honden die onwillekeurig mensen aanvallen zijn verpest.
En het is het baasje die een hond agressief maakt, en opfokt.
Een hond bijt niet voor plezier, en gooit al helemaal geen steentjes...

Mensen die zeggen van het is maar een hond en dat mensen dood gaan is toch veel erger, nou ff nadenken als je zoiets zegt:

- deze gewonde hond is weerloos en kan zich niet verdedigen, je moet elk levend wezen met respect behandelen zeker als ze zich niet kunnen verdedigen en onschuldig zijn
- het gaat hier niet om schieten op de hond maar echt pijn doen en plagen, als een soldaat dit bij een burger zou doen dan mag ie meteen jaren de gevangenis in laat staan nog ooit soldaat zijn.
- dat doden van mensen erg is ontkent niemand, echter als soldaten zichzelf willen afmaken dan is dat hun KEUZE, dit beest heeft nooit gekozen voor deze oorlog, net als de burgers die er wonen en dus is dit erger dan soldaten of gewapende mensen die doodgaan.

De mens heeft gewoon veel meer macht dan een dier en machtsmisbruik is dan ook om van te kotsen want dan bewijs je dat je ondanks je ontwikkeling eigenlijk gewoon nog een achterlijk wezen bent.

Dit tuig is gewoon typisch Amerikaans, soldaat geworden om te moorden en zich te amuseren met het leed van een ander. Dat is oa een van de redenen waarom Irak nu een grote chaos is, omdat varkens als deze zich niet konden gedragen en hun taak op een volwassen en correcte manier kon uitvoeren. En dan raar kijken als terroristen wraak gaan nemen...

Niks aan toe te voegen.
De dag dat ik plezier ga beleven aan het mishandelen van levende wezens, is de dag waarop ik hoop niet meer wakker te worden.

• Topic Starter Topic Starter
Tja soldaten zijn geen mensen, om één of andere reden verliezen ze hun geweten/menselijkheid zodra ze hun werk doen (zoiets als agenten maar dan 100x erger).

Helemaal mee eens !!!!

Soldaten en agenten hebben macht.
En macht is iets waar je mee om moet leren gaan, en het is makkelijker om het te misbruiken dan om het te gebruiken voor iets goeds.
En daarbij zijn soldaten getraumatiseerd, en de meesten hebben daar geen normen en waarde meer. :(

Idioten. Echt niet professioneel.

t*ring da jong heeft een conditie :eek:

Daar kan ik dus echt niet naar kijken, als ik op die link klik is mn dag verpest.

Raar eigenlijk dat zoveel mensen dat hebben met dierenmishandeling, zelfs meer dan met mensenleed.

Tsja, een dier is toch over het algemeen hulpelozer dan een mens. En zeker dit soort dieren zijn van de mens afhankelijk om te kunnen leven.

Heel gek ja, maar ik vind dit soort filmpjes zieliger dan een 13-in-dozijn onthoofdingsfilmpje.

****ing amerikaanse klootzakken:mad:

kunnen ze wel tegen een kreupele hond:rolleyes:

Kzou ze allemaal eens appart willen tegenkomen keer kijken of ze dan nog zoveel ''lol'' hebben ;)

Tegen dit soort dingen kan ik echt niet! Wat ben je dan voor een mens als je een verminkte hond zo behandeld, ik had het beestje uit zijn lijden verlost en die militairen ook maar dan op een wat minder subtiele manier!

wat doen ze dan een steentje gooien?

Terug
Naar boven