XXL Nutrition

Soldaten treiteren gewonde hond

Tja soldaten zijn geen mensen, om één of andere reden verliezen ze hun geweten/menselijkheid zodra ze hun werk doen (zoiets als agenten maar dan 100x erger).

Boete zelf niet, wel de manier hoe ze met je omgaan. Zoiets als machtsmisbruik en leedvermaak in het leger dus.

ik ga het niet kijken ,...

ik kan daar niet tegen,..

Boete zelf niet, wel de manier hoe ze met je omgaan. Zoiets als machtsmisbruik en leedvermaak in het leger dus.

mwah dan heb je het niet getroffen toevallig of ze zijn allemaal rot in België, maar in Nederland vind ik ze wel schappelijk hoor

mwah dan heb je het niet getroffen toevallig of ze zijn allemaal rot in België, maar in Nederland vind ik ze wel schappelijk hoor
Dat klopt ook, in Nederland vallen ze meestal goed mee. Alleen die flitspalen overal hé. Maar dat is een ander verhaal.

Ben zelf ook militair maar zou t niet doen, maar om nou hierover te gaan janken ??? who cares

Mensen die zeggen van het is maar een hond en dat mensen dood gaan is toch veel erger, nou ff nadenken als je zoiets zegt:

- deze gewonde hond is weerloos en kan zich niet verdedigen, je moet elk levend wezen met respect behandelen zeker als ze zich niet kunnen verdedigen en onschuldig zijn
- het gaat hier niet om schieten op de hond maar echt pijn doen en plagen, als een soldaat dit bij een burger zou doen dan mag ie meteen jaren de gevangenis in laat staan nog ooit soldaat zijn.
- dat doden van mensen erg is ontkent niemand, echter als soldaten zichzelf willen afmaken dan is dat hun KEUZE, dit beest heeft nooit gekozen voor deze oorlog, net als de burgers die er wonen en dus is dit erger dan soldaten of gewapende mensen die doodgaan.

De mens heeft gewoon veel meer macht dan een dier en machtsmisbruik is dan ook om van te kotsen want dan bewijs je dat je ondanks je ontwikkeling eigenlijk gewoon nog een achterlijk wezen bent.

Dit tuig is gewoon typisch Amerikaans, soldaat geworden om te moorden en zich te amuseren met het leed van een ander. Dat is oa een van de redenen waarom Irak nu een grote chaos is, omdat varkens als deze zich niet konden gedragen en hun taak op een volwassen en correcte manier kon uitvoeren. En dan raar kijken als terroristen wraak gaan nemen...

Euh valt volgens mij best mee hoor. Die lui lachen wat om een hondje dat er onnozel bijloopt en aan het eind besluiten ze om het ding om te brengen. Als een beetje leedvermaak al niet meer mag in deze wereld, dan is naar mijn idee de hele essentie van oorlog ook weg.

Volgens mij is het een misvormde hond, want hij loopt wel erg soepel op zijn 2 poten. Desondanks hoef je het beestje niet te gaan treiteren, omdat je je waarschijnlijk verveelt.
Valt me trouwens op, dat deze "helden" wel van 5 meter afstand steentjes staan te gooien. Zijn wel een stel echte kerels.
Overigens geloof ik niet, dat ze het beestje afmaken. Elke kogel moet namelijk verantwoord worden (tenminste, in Nederland wel)

ik ga dit ook niet kijken.. word hier zo kwaad om..

Aan de andere kant zijn er ook honden die onschuldige mensen bijten. Laten we die realiteit ook onder ogen blijven zien.

Erg natuurlijk maar psychologische martelingen zijn erger.

In het leger kreeg je toch een ijzeren discipline en werd er respect bijgebracht.

Althans volgens een paar mensen in het topic van of de dienstplicht heringevoerd moest worden.

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Dat klopt ook, in Nederland vallen ze meestal goed mee. Alleen die flitspalen overal hé. Maar dat is een ander verhaal.

ik reed eens op een rotonde (rond punt) in Nederland in de zomer met een maat met het raampje open. Er was een politiecontrole: de agent zei: "hoi Belg, we zoeken een serieverkrachter", wij reden nog eens rond en toen zei ik tegen die agent: "nou ik wil wel!!!"

Maar hij kon ermee lachen :D

Terug
Naar boven