XXL Nutrition

Soldaten treiteren gewonde hond

viel te verwachten :D

Maar een beetje zoeken door mn posts hier op het board, geeft wel aan dat ik (veel) langer met deze vragen worstel, dan dat ik vegetarisch ben.

maakt de vraag natuurlijk niet minder relevant.

Er zijn geen extreem heftige dingen te zien maar leuk of intressant is het allerminst. Ik dacht dat ze je in het leger juist discipline bij brengen. Ben ik blij nooit in het leger gezeten te hebben. Die Amerikanen zijn sowieso al triggerhappy. Stelletje eikels!

Ik vind het ook eikels en ik laat niemand de boel opknappen

Ik ben geen oorlog begonnen

ben je terug eric? :D

Ik ben niks vergeten, ik zeg alleen dat ik geen oorlog begonnen ben en ik dus niemand ook maar iets laat opknappen! die bewering is toch waterdicht? wat lul je dan

Ok, ik stuur mijn hond wel!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even kijken hoe die reageert op een paar steentjes

Dat doet me aan iets denken; afgelopen zomer heeft het paard in onze wei toevallig op de voorpoot van de york van onze buren getrapt. Die poot moest toen afgezet worden en nu loopt hij dus op 3 poten. Niet normaal hoe handig dat beest is op 3 stappers. Zijn ruggetje begint nu wel wat scoliose in te komen door de verkeerde houding, maar het kan de pret niet drukken voor deze trouwe drievoeter. Ook fokking grappig om te zien trouwens :lol:

Geschoond, nokken met dat gezeik over en weer.

je zult hun poten eraf moeten hakken...wedden dat ze dan ook raar lopen p hun handen.....

en dan met ze alle steentjes naar ze toegooien.....

Terug
Naar boven