AndroidHealthClinic

Soldaten treiteren gewonde hond

ga het ook niet kijken, krijg ik weer rel neigingen:mad:

Zou dat arme beest het nog overleefd hebben? Wat een k*tsoldaten, walgelijk. Verzorg dat dier of maak het af, ze verdienen het niet om soldaat te zijn :mad:

Dus jij vindt het goed dat ze iemand eerst neerkschieten, en dat met stenen gaan gooien naar die persoon ?

waarom moet ik medelijden hebben met 1 hond ? Er worden er dagelijks afgemaakt.

Je vindt het wel zielig wat met yff is gebeurd(of in ieder geval de grap)

ik weet niet eens waar die yff heisa over gaat :scratch:

maar dit geval met de hond doet je niks.

Ik ben geen hypocriet.

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat hier niet over het afmaken, maar het mishandelen van een hond.
Hadden ze hem maar gelijk afgemaakt.
Ik vraag me af waar jou gevoel zit, maar dat zal nog wel ontwikkeld moeten worden.
Wanneer je de mens leert kennen ga je van de dieren houden.
Maar ook helaas niet indereen....

zeg het niet graag maar een irakese sniper mag van mij op het moment dat ze dit filmen een headshot maken...ploft die camera op de grond en filmt ie zo het gezicht van die soldaat die zn laatste doodsreutel maakt:mad:

Te triest gewoon, zielige kansloze mannetjes.
Heb er geen andere woorden voor.

Het gaat hier niet over het afmaken, maar het mishandelen van een hond.
Hadden ze hem maar gelijk afgemaakt.
Ik vraag me af waar jou gevoel zit, maar dat zal nog wel ontwikkeld moeten worden.
Wanneer je de mens leert kennen ga je van de dieren houden.
Maar ook helaas niet indereen....

*zucht* ok :rolleyes:

Die wil je niet als huisdier hebben..

echt zielig zulke mensen als ik erbij geweest was hadden waarschijnlijk in een bodybag naar huis gegaan:mad: ik wist dat ik niet moest kijken:mad:

K*t amerikanen, ik haat ze bijna nog meer dan k*t marokkaantjes.

:mad: :mad:
Ik ga er niet eens op klikken.

Maar 't zal wel misselijkmakend zijn. Wat een helden hoor, een hulpeloos dier treiteren. Bah. :thumbdown:

Ja,als je een oorlog niet kan winnen en je beseft aan een tweede Vietnam begonnen te zijn,moet je toch je frustratie op de zwakste schakel afreageren....over normen en (Amerikaanse) waarden gesproken.....in het leger maken ze een man van je ...........ben blij dat ik 22jaar geleden afgekeurd ben!

Oke het is mischien wel een beetje zielig, maar om hier nou over dierenmishandeling te spreken.......

Achja half Nederland gaat ook al over de zeik als er een mus wordt neergehaald.

Ik vind het ook allemaal wel meevallen. Dat filmpje over die zeehond vond ik vele malen erger. Die heb ik eigenlijk niet aangeklikt.

Tot ze worden opgeblazen door een extremist en hun ledematen door de lucht vliegen, whaahaaahhaa another one bites the dust. Dom volk, echt brengers van vrede.

ik durf er ook niet naar te kijken, als er nou mensen doodgaan is het niet zo erg maar hondjes EINDE VAN DE WERELD :'(

Terug
Naar boven